Gå til innhold

Penis størrelse og utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du måtte velge.

Ville du valgt en fyr med en stor kuk som var utro. Eller en du kan stole 100% på men med en penis som er godt under gjennomsnittet (liksom 10 cm eller mindre). 

Du har ikke lov til å avslutte forholdet.

Hva ville du valgt?

Anonymkode: 33704...8b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En som elsker meg, og dermed er ærlig om å ville ha sex med andre. Så vi kan bli enige om det sammen. 

Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

En som elsker meg, og dermed er ærlig om å ville ha sex med andre. Så vi kan bli enige om det sammen. 

Men du svarte ikke på spørsmålet. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg hadde aldri valgt en utro person, uansett. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men du svarte ikke på spørsmålet. 

Jo det gjorde jeg. Jeg bare godtok ikke begrensningene dine, med at sex med andre = utroskap :) 
Og penisstørrelsen har ikke noe å si 😃

Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Jo det gjorde jeg. Jeg bare godtok ikke begrensningene dine, med at sex med andre = utroskap :) 

Poenget med tråden var jo å lage et dilemma, og hva du hadde valgt om du måtte velge 😄 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Poenget med tråden var jo å lage et dilemma, og hva du hadde valgt om du måtte velge 😄 

Det er ikke et dilemma, om man vet å prate sammen som voksne mennesker 😃

• Liker 1
Skrevet

Stor kuk gjør bare vondt, så da får jeg valget en utro mann jeg ikke liker å ha sex med, og en trofast mann jeg liker å ha sex med.

Den var enkel.

Anonymkode: bc04c...22c

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, SlemUlv skrev:

Selvfølgelig har størrelsen noe å si. Det har noe å si for nytelsen for dere damer, og de store gir mer nytelse vaginalt.  

Anonymkode: 66e9d...fbf

Skrevet

Ville du valgt ei skikkelig horete kjerring, eller ei som ligner på trollene i Pondus?

Anonymkode: 58d45...f5d

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig har størrelsen noe å si. Det har noe å si for nytelsen for dere damer, og de store gir mer nytelse vaginalt.  

Du vet åpenbart ikke hva du snakker om. For stor er vondt, og det skal ikke så mye mer enn snittet til før det blir problematisk.

Anonymkode: b0a05...56d

• Liker 2
Skrevet

Hadde selvfølgelig valgt en som ikke ville vært utro. Man velger ikke kjæreste utifra størrelsen på penis 🤦🏻‍♀️

Skrevet

Jeg har fått i både pose og sekk med mannen, så det blir umulig for meg å svare på. 

Anonymkode: cda9f...2e5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg som kvinne, har mer å si på dette feltet? Altså ang meg selv. 

• Liker 3
Skrevet

Eksen min hadde liten penis og var utro. Jeg valgte tydeligvis det korteste strået der. 

Anonymkode: b6ac2...a2b

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke uttal deg på våre vegne, er du snill.

Anonymkode: 28851...64a

• Liker 5
Skrevet

Ville du valgt ei skikkelig horete kjerring, eller ei som ligner på trollene i Pondus?

Anonymkode: 58d45...f5d

Ingen dilemma da jeg er homo og heller vil ha kuk.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du måtte velge.

Ville du valgt en fyr med en stor kuk som var utro. Eller en du kan stole 100% på men med en penis som er godt under gjennomsnittet (liksom 10 cm eller mindre). 

Du har ikke lov til å avslutte forholdet.

Hva ville du valgt?

10 cm erigert? Uansett hadde jeg valgt han. Min skjede er mellom 8 og 12cm. Trenger ikke at noen prøver å dytte seg inn i livmorhalsen min. Er vobdt det. Utroskap tåler jeg ikke. Er tillitsbrudd og du utsetter din partner for smitte

• Liker 6
Skrevet

Herreminmoses! 

Leser dere menn aldri noe om kvinners underliv før mellom alle penistråder hvor dere hisser hverandre opp på størrelse? 

Min mann kan få meg til å komme ved å ha kun kukhodet såvidt i åpningen. Slik kan jeg selv velge å bruke en dildo også. 

Vet du hvorfor? 

(PS! Du får lov til å fjuske med å Google litt. 😉

Anonymkode: 4cb4b...33e

• Liker 2
Skrevet

Er det menn med peniskomplekser som lager slike tråder? 

Anonymkode: 9411d...f47

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...