Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er flere kollegaer som deler på flere arbeidsoppgaver også er det en kollega som ikke gjør arbeidsoppgavene sine.

Jobber på en jobb i Molde hvor det er slik. Dersom en leder spør en om hvorfor arbeidsoppgaven ikke er utført; hvordan kan man da la være å skylde på personen som ikke utfører arbeidsoppgaven? Det er jo kollegan sin egen skyld at arbeidsoppgaven ikke blir utført, men man vil ikke utlevere denne kollegaen til leder.

Anonymkode: d168f...2ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk opp koppen.

• Liker 2
Skrevet

«Jeg har vært opptatt med.... Du kan høre med .... hva de har gjort idag.»

Hvordan blir arbeidsoppgavene fordelt dere imellom, forresten? Viktig at dere som jobber sammen er enige, og at det ikke alltid er den samme som må «gå ut med søpla».

Anonymkode: 90991...72b

• Liker 2
Skrevet

"Synd den arbeidsoppgaven ikke er blitt gjort. Jeg ble fordelt ....oppgaver, og konsentrerte meg om disse. Denne arbeidsoppgaven skulle en annen ta seg av"

• Liker 5
Skrevet

I min jobb er det vanlig at vi kommuniserer gjennom vakten og alle er ansvarlig og hjelper hverandre til alt er gjort, selv om alle har sitt ansvarsområdet. Samarbeid heter det. Ingen får skylden for at noe ikke er gjort. Dersom jeg ser at søpla er full, men går forbi fordi det ikke er min oppgave å tømme den, så er det like mye min skyld at det ikke er gjort. Kanskje hun som skulle tømme søpla idag ble oppholdt med noe annet. 

Anonymkode: b13d1...a69

• Liker 1
Skrevet

Man bør i hvert fall ikke "skylle" på noen, med mindre man jobber i oppvaksen. 😄 Men dersom du ikke vil si ting som de er, så må du jo nesten bare leve med situasjonen og si det er alles ansvar. Er det noen spesiell grunn til at denne ene ikke får gjort jobben like godt?

Anonymkode: 698ef...72f

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Man bør i hvert fall ikke "skylle" på noen, med mindre man jobber i oppvaksen. 😄 Men dersom du ikke vil si ting som de er, så må du jo nesten bare leve med situasjonen og si det er alles ansvar. Er det noen spesiell grunn til at denne ene ikke får gjort jobben like godt?

Og så må meg le litt av risen jeg ga til egen bak. Oppvaksen. 😂

Skrevet

"XX hadde ansvaret for den oppgaven og jeg vet ikke hvorfor den ikke er gjort"

Anonymkode: 7324b...9c8

Skrevet

Hvorfor er Molde relevant å nevne? 

Uansett, hvorfor ikke skylde på kollegaen? Kanskje hen lærer seg å gjøre arb.oppgavene.

Anonymkode: 25cf2...5ae

Skrevet

Siden det er i Molde så får du skylde på Kristiansund. Ingen liker Kristiansund. 

Anonymkode: 0b1e0...837

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...