Gå til innhold

Hvordan komme seg på butikken nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor ganske landlig. Møter på få mennesker, men jeg er ikke komfortabel med å gå på butikken nå som jeg har sår hals. Selv når det nesten ikke er folk der. Kan smitte selvom. Og det er folk som jobber der. Jeg kunne spurt min søster som bor en halvtime unna om henne kunne  dratt på butikken for meg. (Hvis henne ikke jobber da) Men føler jeg bare er til bry. Er halsen sånn som dette til mandagen også, så skal jeg ta en test. Ellers så føler jeg meg ganske frisk. Men sår hals er også et symptom. 

Jeg skulle bare ha vært på butikken og that´s it. Men jeg vet det ikke er lurt

Anonymkode: 20bad...f8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør en bekjent/nabo om å handle for deg? Ingen problem det.

• Liker 3
Skrevet

HUN!!!!!

Anonymkode: 0712d...789

• Liker 11
Skrevet

Enten må du be noen om å handle for deg, eller så må du klare deg med det du har i hus. Veldig bra at du tenker på ansattes og andres sikkerhet. Hadde alle tenkt som deg, hadde det vært mindre smitte!🙂

Anonymkode: 88bb4...9cc

• Liker 4
Skrevet

Spør din søster eller naboer/venner. Hvis ikke noen av dem kan, ta på deg munnbind om du har, hold avstand og gå selv om det er absolutt nødvendig.

Anonymkode: 758ef...4df

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HUN!!!!!

Anonymkode: 0712d...789

Hver gang jeg bruker hun blir jeg kritisert for det også. Haha,

Men ja. Jeg skal få til å få noen handle for meg. Hvis ikke, så får jeg bare klare meg det det jeg har. Takk for svar

Skrevet

Ring butikken og spør om de kan pakke det du trenger og sette ut. Det er sånn de gjør det her. 

Anonymkode: 8929a...1af

• Liker 7
Skrevet

Her kan man ringe eller sende mail til butikken (Joker), så leverer de på døra, samme dag hvis man bestiller før 12. Leveringen koster 50 kr uansett hvor mye eller lite man handler, og de har med betalingsterminal.

Anonymkode: f5bd7...c65

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Enten må du få noen til å handle for deg eller så må bu bestille varene hjem.

Skrevet

Kanskje Coop leverer der du bor?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her kan man ringe eller sende mail til butikken (Joker), så leverer de på døra, samme dag hvis man bestiller før 12. Leveringen koster 50 kr uansett hvor mye eller lite man handler, og de har med betalingsterminal.

Anonymkode: f5bd7...c65

Her er det gratis levering i coronatiden ❤

Anonymkode: 62fd7...aff

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

henne

HUN!

Sorry for å være språkpoliti, men vi kan ikke tillate denne talefeilen hvor enkelte østlendinger konsekvent blander hun og henne.

Anonymkode: df4fe...61a

• Liker 6
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hver gang jeg bruker hun blir jeg kritisert for det også.

Sikkert fordi du bruker det der det skulle stått henne, og motsatt.

Hva høres mest riktig ut av:

1. Henne skulle på besøk til hun

2. Hun skulle på besøk til henne

?

Anonymkode: df4fe...61a

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

feil 

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet
På 15.8.2020 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Her er det gratis levering i coronatiden ❤

Anonymkode: 62fd7...aff

Og her er det ingen levering fra noen som helst matbutikk.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Iceman skrev:

Og her er det ingen levering fra noen som helst matbutikk.

Ikke her heller. 

Anonymkode: 62345...35b

• Liker 1
Skrevet
On 8/15/2020 at 12:54 PM, AnonymBruker said:

Jeg bor ganske landlig. Møter på få mennesker, men jeg er ikke komfortabel med å gå på butikken nå som jeg har sår hals. Selv når det nesten ikke er folk der. Kan smitte selvom. Og det er folk som jobber der. Jeg kunne spurt min søster som bor en halvtime unna om henne kunne  dratt på butikken for meg. (Hvis henne ikke jobber da) Men føler jeg bare er til bry. Er halsen sånn som dette til mandagen også, så skal jeg ta en test. Ellers så føler jeg meg ganske frisk. Men sår hals er også et symptom. 

Jeg skulle bare ha vært på butikken og that´s it. Men jeg vet det ikke er lurt

Ring butikken og forklar situasjonen og spør om de kam samøe sammen varer som du kan plukke opp utenfor og betale for med vipps? Eller hør på facebook om noen kan hjelpe. Eller bestill hjemlevering fra meny/coop/kolonial

Anonymkode: a387e...845

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke her heller. 

Anonymkode: 62345...35b

Hadde det vært så vanskelig for en av butikkkjedene å ordne en nettbutikk med levering? Hadde jo kunne utkonkurrert konkurrentene i tillegg til å bidra til mindre smitte.

• Liker 2
Skrevet

Går ant å høre med butikken om de kan plukke varene for deg og slå inn i kassen. Så kan du ha på deg munnbind og betale når det ikke er mye kunder i butikken. Feks rett før stengetid 😊

Anonymkode: 9f12c...52d

• Liker 2
Skrevet

Ikke hamstre, sa de. Det er nok varer til alle, sa det. Men det hjelper ikke om man ikke får handlet! 

• Liker 2
  • Opprett ny...