Gå til innhold

Biltema redningsvest til hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på båttur neste uke, og jeg fant ut i dag at det er utsolgt for redningsvest for hund overalt (har vært på alle dyrebutikker i området, sports/jakt/fritidsbutikker, Felleskjøpet...). Eneste som hadde inne i størrelsen jeg trenger var Biltema. Hva er deres erfaringer med vesten derfra? 

Vi rekker nok ikke å få noe levert av en nettbutikk. 

Anonymkode: 861ac...cce

Skrevet

Er det den med haifinne?

Skrevet

Har fungert helt fint til mine og bidratt til å redde hundene fra potensielt farlige situasjoner. F.eks. valpen som helt overraskende hoppet rett på sjøen fra en høy brygge og takket være redningsvesten både holdt seg flytende og enkelt lot seg fiske opp med en båtshake :ler: 

Skrevet

Fungerer nok helt greit, men hvis den skal brukes mye etterhvert ville jeg nok kjøpt en bedre en senere så hunden får en vest som sitter rett. Vi er veldig fornøyde med non stop sin vest 

Skrevet

Vi hadde denne vesten da frøkna var valp og den er stor i forhold til vekt, veldig lang bla 

Skrevet
15 timer siden, Diamant20 skrev:

Fungerer nok helt greit, men hvis den skal brukes mye etterhvert ville jeg nok kjøpt en bedre en senere så hunden får en vest som sitter rett. Vi er veldig fornøyde med non stop sin vest 

Ja tro meg, det er langt ifra første, andre eller tredjevalg. Men vi trenger den på onsdag og alle andre butikker er utsolgt som sagt. Dette er første båtturen hun er på (to år gammel). Blir det noe vi gjør oftere kommer vi helt klart til å investere! 

Takk for svar alle! 

Skrevet

Har den til begge mine. Fungerer helt greit, men ideellt sett skulle jeg helst hatt noen som satt LITT bedre. Men som sagt, de funker fint, de er lange i ryggen. Har ikke giddet å bruke over tusenlappen pr redningsvest istedenfor disse, så bruk den du!

Skrevet

De er nok lange i ryggen for de passer bedre enn de fleste andre vester til mine dachser! ;)

Skrevet
3 timer siden, Leo skrev:

De er nok lange i ryggen for de passer bedre enn de fleste andre vester til mine dachser! ;)

Oi, får håpe den ikke er så lang at den irriterer halen hennes! Rase med oppkrøllet hale nemlig. Kanskje jeg må ta henne med for å prøve den på. Håper Biltema tillater hunder!

Skrevet (endret)
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, får håpe den ikke er så lang at den irriterer halen hennes! Rase med oppkrøllet hale nemlig. Kanskje jeg må ta henne med for å prøve den på. Håper Biltema tillater hunder!

Tipper det går bra for mine dachser er ikke/har ikke vært ekstremt lange i ryggen og vesten slutter omtrent der hoftene begynner. 

Endret av Leo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...