Gå til innhold

Dere enslige, hva slags type bolig bor dere i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel og bor alene i en liten leilighet med en liten veranda. Jeg ønsker meg en liten enebolig med hage og terrasse, da jeg elsker å dyrke egne grønnsaker og ha huset fullt av planter. Jeg liker generelt å ha stor og åpen plass inne, og det har jeg ikke nå. Jeg har også altfor liten plass til planter. Drømmer meg bort og håper at jeg en dag får råd til en enebolig. Det er ikke så lett når man er alene. 

Dere andre enslige, hvordan bor dere? Er dere fornøyde med boligen eller er det midlertidig? 

Anonymkode: 69340...65f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var singel i en periode bodde jeg i en leid del av en enebolig, slags liten tomannsbolig. Gang, kjøkken, stue og en soverom og platting og hage utenfor. Helt perfekt for en person. 

Anonymkode: b2620...df5

Skrevet (endret)

Jeg eier en leilighet på 47 kvadratmeter som har en veldig god planløsning, og en ganske stor veranda.

Jeg er fornøyd, det eneste jeg skulle ønske var at bade var litt større. Jeg kommer nok til å bo her resten av livet.

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet

Jeg eier en toroms leilighet med balkong og utsikt over byen og Oslofjorden.  Jeg vil ikke bo noe annet sted, og kommer til å eie denne leiligheten livet ut. 

Anonymkode: c28f5...52d

Skrevet

Treromsleilighet på 54 kvadrat. Kommer nok også til å bo her, da bygget har heis som er greit når alderdommen slår inn om mange år. Kunne kanskje vurdert noe litt større også, men for nå så er det akkurat hva jeg trenger. 

Skrevet

Tomannsbolig med hage fra 50 tallet sentralt i norges nest største by. Har nok arbeid livet ut.....

Mann 36

Skrevet

Bor i rekkehus på ca 75 kvm. Trives greit, men ikke helt fornøyd med planløsningen. Drømmen er en tomannsbolig eller liten enebolig med større uteareal.

Anonymkode: d155f...647

Skrevet

Leilighet på grunnplan med en romslig terrasse og bittelitt grønt rundt. Ikke egentlig nok til å kalle plen - og det er helt greit, plen kan bli mer arbeid enn kos på sikt. Har prøvd enebolig med hage og ti ville hester får meg ikke tilbake til den jobben, til tross for at jeg liker blomster og å kunne dyrke litt småtteri selv. Da måtte det fulgt en arbeidskar med på kjøpet. 

Skrevet

Bor i liten enebolig på landet med stor hage som grenser til skogen. Syns det er helt perfekt for meg. 

Anonymkode: a0767...a4c

Skrevet

Bor i et 2-etasjes rekkehus med 2 soverom, balkong på begge sider og en liten hageflekk. God utsikt, og en liten hybel jeg leier ut som betaler felleskostnadene. Så bor veldig billig og bra, og blir nok boende her leeenge hvis ikke noe skjer på kjærestefronten. Er litt gammelt da, så har alltids noen oppussingsprosjekter på gang. 

Anonymkode: f7c5d...4ed

Skrevet

Treroms blokkleilighet på 80 kvm midt i smørøyet, med stor altan og parkering. Kan gå de fleste steder, god kollektivdekning, helt perfekt. Ønsker jeg hagearbeid kan jeg gjøre det på hytten, borettslaget har heldigvis gartner, og jeg trenger bare holde blomstene på altanen i live. 

Anonymkode: a5c43...b73

Skrevet

Da jeg ble skilt for 10 år siden kjøpte jeg meg et vertikaldelt hus, ca 140 kvadrat. Med hage, garasje, veranda etc. Bor sammen med mine 2 barn, den ene fast, den andre litt varierende (h*n skal flytte til sitt eget om ikke så lenge). 

Her tenker jeg å bo så lenge jeg klarer med snømåking, gressklipping og alt arbeid som følger med det å ha hus. 

Den dagen jeg kjenner at jeg ikke lenger orker det, kjøper jeg en (forhåpentligvis ny) lettstelt leilighet. Regner med at begge ungene har sitt eget da. 

Kvinne, 53

Anonymkode: 0aa35...b63

Skrevet

Jeg bor i enebolig på 150kvm, med hage og stor veranda, og stor trives! Kunne ikke hatt det mindre eller større. 

Bodde i leilighet tidligere, men det ble for trangt og uten hage ble det kjipt for min del. 

Anonymkode: 71ffd...fd6

Skrevet

Et rekkehus med en egen hage.

Anonymkode: 4ef52...d2c

Skrevet

70kvm leilighet, med balkong. M29. 

Anonymkode: 359cf...037

Skrevet

Leilighet i Oslo. 36kvm.

Anonymkode: 5ce52...e4c

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Leilighet på 75 kvadrat. har egen hage og terrasse, og gode romløsninger. Kommer til å flytte en gang men det er ikke grunnet leiligheten. 

Skrevet

Tomannsbolig med hage på tre kanter. Veldig fint nå, men når ungene flytter ut, vil jeg ha leilighet i Oslo igjen. 

Skrevet

Liten enebolig med veranda og hage. Stor tomt. Stort jorde, fjøs, vedbod og garage. Er veldig fornøyd😊 

Anonymkode: a3565...8ff

Skrevet

Liten leilighet, savner balkong. Og eget soverom... Det er kanskje det største savnet etter noen år her.  Men bor sentralt, har vindu mot en bakgård så ingen støy, og har det jeg trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...