AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Jeg har blitt beskyldt for begge deler. Hvordan gjøre dette riktig uten at folk reagerer? Anonymkode: b4a72...835
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Kuppe tråder, er ikke greit! Ingen kan bestemme hva som er unødvendige tråder, vil du ha en diskusjon om hvilken ost som er best (eks) så lag en tråd om det. Anonymkode: 8fe41...5f1
Ullvott Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 (endret) Kuppe tråden = lage en ny problemstilling eller flette inn sin egen problemstilling slik at trådstarter ikke får svar på sitt spørsmål, men at det handler om alt mulig annet. Det er dårlig gjort mot trådstarter og ikke greit. Unødvendige tråder = lage mange tråder om nesten det samme like etter hverandre istedenfor å samle alle spørsmålene sine i en og samme tråd. F.eks: Tråd 1: Jeg skal begynne i ny jobb i morgen. Hvordan skal jeg oppføre meg. Tråd 2: Jeg skal begynne i ny jobb i morgen. Hva skal jeg ha på meg. Tråd 3: Jeg skal begynne i ny jobb i morgen. Hvordan skal jeg bli kjent med kollegaene mine. Tråd 4: Jeg skal begynne i ny jobb i morgen. Hva skal jeg ta med i matpakka mi? Samtidig er det også en unødvendig tråd hvis man spør om akkurat det samme som noen andre, eventuelt lager sin helt egne diskusjonstråd om noe som det allerede finnes en fersk tråd om (f.eks en nyhetssak). Det er bare irriterende. Endret 15. august 2020 av Ullvott
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 Si "beklager avsporingen, men" Anonymkode: a2f46...984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå