Hjalmarlover Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Hvilken bør jeg velge? Håret mitt er langt og naturlig blondt,men jeg har mange bleika striper i håret. Har bleiket det over mange år og gjør det også ganske ofte,men allikevel er ikke håret nevneverdig slitt. Jeg tyr ofte til krølltanga mi for å få ekstra bølger i håret,så det må nok være bleikinga og stylingen som gjør at håret er litt slitt... Tenkte jeg skulle teste ut en av disse to,men vet ikke helt hvilken som vil passe best til håret mitt... Er deep fuel ment til slitt hår og color fuel ment til å forlenge fargen og styrke farget hår? Noen som mener noe om hvilken jeg bør velge??
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2005 #2 Skrevet 17. juli 2005 Hvis håret ikke er nevneverdig slitt, ville jeg holdt meg unna Deep Fuel, for den gjør hår som ikke trenger det, skikkelig stivt som strå. Color Fuel er ny, sikkert noe tilsvarende for farget hår. Jeg vil anbefale deg å prøve Anti-Snap i første omgang, den gjorde underverker med mitt hår i en periode der jeg brukte masse rettetang og skiftet farge ofte.
Hjalmarlover Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2005 Okay,takk for svar! Var egentlig det jeg også trodde...at det ble for mye for håret mitt. Skal skjekke ut Anti-Snap da!Takker for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå