Gå til innhold

«Alle menn ville ha benyttet seg av en ung, stram, deilig jente på 16, hvis de hadde sjansen!»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager tråden med utgangspunkt i en annen tråd om slike utsagn.

Det virker for meg som at en god del mennesker lar seg skremme av slike utsagn fordi de ikke forstår motivasjonen bak disse utsagnene.

Det følgende er hva jeg skrev i den andre tråden, og som jeg gjerne vil diskutere i denne;

Har du spurt deg selv om motivasjonen til Per (36) som skriver slike ting på KG?

Jeg personlig tror at den eneste grunnen til at Per skriver slike innlegg, er at han er bitter. Bitter fordi kvinner vasser i sextilbud, helt fra de er 12 til de er 98, og at han ikke får noen. Kanskje han ikke har fått et eneste ett!

Så skriver han slike ting fordi han vet at da fyrer Trine (34) og Silje (48) seg opp. De sier at det ikke stemmer. Men dypt der inne i disse kvinnene, lurer det likevel en tanke; Stemmer det virkelig? Vil menn på min alder helst ha en på 16?

Og denne tanken virker inni Trine og Silje, slik at de i større grad forsøker å gjøre seg tilgjengelig for menn. Bevise at de enda, i en alder av 34 og 48, har draget. Still got it. 

Du ser jo bare hvor mange innlegg det er fra kvinner som hevder de ser unge ut og enda har draget. Dette ville de ikke har brydd seg om, dersom de ikke hele tiden hadde fått høre at det er utenkelig, hele tiden får høre at de er for gamle.

Jeg har sett godt voksne kvinner som biter på agnet til menn.

Mannen kritiserer dama, kaller henne gammel, og hun løper rett ut for å bevise at hun fremdeles er hot. Hun pynter seg, flørter, har sex, i ren desperasjon fordi hun frykter sannheten i det han sa. Og dermed får mannen det han ønsket seg. Og dermed fortsetter han selvfølgelig å si sånt.

Det man burde fokusert på, mener jeg, er ikke å forsøke å stoppe Per (36) i å si slike ting. Men i stedet å stoppe Trine (34) og Silje (48) i å bite på agnet. 

Anonymkode: 4721e...7ed

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bitter fordi kvinner vasser i sextilbud, helt fra de er 12 til de er 98,

Det gjør ikke de fleste kvinner

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil menn på min alder helst ha en på 16?

Hva tror du? Svaret er selvfølgelig nei! 16? Ja, når jeg var yngre enn 20. De fleste oppegående menn over 25 vil tenke at noe er galt hvis jenta kameraten tenner på er 16. Det er ferdig snakka.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 44
Skrevet

Kan nevne at jeg tenker nøyaktig det samme om utsagn av typen;

«Du er bare bitter fordi du så gammel at du er vippet ned fra den seksuelle tronen!»

«Du er sjalu på de unge, stramme damene!»

«Beklager, men menn kan ikke bli kåt på deg lengre, se her er en undersøkelse som viser at alle menn ville pult en på 16!»

(ofte kommer man gjerne opp med en undersøkelse som viser at menn, naturlig nok, synes unge damer er mest attraktive, men som ikke sier noen ting om hvorvidt de ville hatt sex med en så ung kvinne, om de hadde muligheten)

• Liker 5
Skrevet

Nå har vel Trine (34) og Silje (48) full rett til å forvalte egen seksualitet akkurat slik de vil. Litt misogynistisk å påstå at de går ut og har sex fordi de "biter på agnet". 

• Liker 21
Skrevet
2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Det gjør ikke de fleste kvinner

Det var litt overdrevet, jeg skal innrømme det. Men du ser hva jeg mener?

2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Hva tror du? Svaret er selvfølgelig nei! 16? Ja, når jeg var yngre enn 20.

Dette er ikke en tråd jeg laget for å få svar på dette, jeg vet svaret, men for å diskutere motivasjonen som enkelte har for å si slike ting. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, ella_b skrev:

Nå har vel Trine (34) og Silje (48) full rett til å forvalte egen seksualitet akkurat slik de vil. Litt misogynistisk å påstå at de går ut og har sex fordi de "biter på agnet". 

Det må du gjerne mene. Jeg mener det er synd å se hvordan kvinner lar seg presse. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så skriver han slike ting fordi han vet at da fyrer Trine (34) og Silje (48) seg opp. De sier at det ikke stemmer. Men dypt der inne i disse kvinnene, lurer det likevel en tanke; Stemmer det virkelig? Vil menn på min alder helst ha en på 16?

Hvis det er det de tenker så ville jeg heller trodd at tankerekken fortsetter med: "æsj, det er skikkelig ekkelt med godt voksne menn som helst vil ha ei på 16"

Anonymkode: eaa39...317

• Liker 11
Skrevet

Nei alle menn vil ikke ha småjenter på 16, de færreste menn vil det.

Anonymkode: 4dc03...d0c

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det må du gjerne mene. Jeg mener det er synd å se hvordan kvinner lar seg presse. 

Hæ?

Anonymkode: 28527...993

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hvis det står på melkekartongen best før 17 august, så er den jo best før. 

Endret av Støvsugerør
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke alle menn ville benyttet seg av det tilbudet. Kanskje de har en på 18 fra før - og med større pupper. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er det de tenker så ville jeg heller trodd at tankerekken fortsetter med: "æsj, det er skikkelig ekkelt med godt voksne menn som helst vil ha ei på 16"

Akkurat! Det samme skulle jo jeg også tro!

Jeg ville tenkt akkurat dette, og sagt bye-bye til hele «mannen»!

Likevel, jeg leser historier om kvinner som lar seg presse og forlede av menn hele tiden. Både menn de er i forhold med, menn de har noe på gang med, og menn de ikke har møtt (men de har lest innleggene deres på KG).

Det sunne og normale er å ta avstand til slike menn. Likevel, trådene her inne, vider at det gjør ikke kvinner. De løper i stedet til tredemøllen, sminkespeilet og på polet - i håp om å bli bedt om legitimasjon. Og så forsøker de desperat å være attraktiv, for menn, i stedet for å vise fingeren og smelle døra igjen!

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei alle menn vil ikke ha småjenter på 16, de færreste menn vil det.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 28527...993

4 minutter siden, Støvsugerør skrev:

3 minutter siden, frk.jus skrev:

Jeg tror ikke alle menn ville benyttet seg av det tilbudet. Kanskje de har en på 18 fra før - og med større pupper. 

Tråden handler om MOTIVASJONEN til de som sier slike ting. Altså, hvorfor sier de slike ting. Hva er det de ønsker å oppnå.

Min teori er at dette er uattraktive menn som ikke har sjanse på kvinner, og som tenker at hvis de bare skremmer kvinner til å tro at de går ut på dato, så vil kvinnene bli mer medgjørlige og ha mer sex.

Det verste er, at jeg tror de har rett!

Kvinner lar seg skremme!

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

... og fortsetter med "Så fort årene går og så gammel jeg er blitt; skulle ønske jeg var 16 igjen og hadde livet foran meg."

At eldre kvinner blir sjalu på yngre som får mannens oppmerksomhet, er ingen overraskelse; en 40-åring kan sminke og pynte seg, men hun vil fortsatt være 40. Og står hun foran en søt kassadame som er halvparten så gammel, hakker hun på henne - det er mange eksempler på middelaldrende kvinner som gjør det.

Kritikken mot menn som interesserer seg for yngre aldersgrupper, kan oppsummeres ii ett ord: Misunnelse.

Anonymkode: 0151a...a10

Skrevet

Det er jo mye vi ville gjort hvis det var mulig. 

Men det sjelden man vil det nok til å gjøre det mulig. 

Så lenge premissen, hvis det var mulig, er det ikke så interessant hva vi ville ha gjort. 

Det hele blir en fantasi av et hypotetisk spørsmål. 

• Liker 3
Skrevet

Hvis du regner ekle kommentarer som full, sjanglende mann hyler "Vil du puuuuule?" fra andre siden av gata som sex-tilbud, så får vel kvinner en del av det. Men hvorfor være misunnelig på at kvinner enklere kan finne en kald, kynisk dritt som kun ser sex i dem? Kvinner tilbyr menn ting sjeldnere, men vi tilbyr oftere kjærlighet som veier noe tyngre enn sex. Og helt alvorlig: voksne kvinner blir ikke misunnelig på ungjenter. Vi reagerer med et ønske om å beskytte dem fra skit veldig mange av oss har opplevd av grenseoverskridende oppførsel fra menn før vi lærte oss å skrike NEI, siden en del menn har svært tungt for å ta høflig avvisning . 

Anonymkode: 43aca...083

• Liker 15
Skrevet

Nå skal jeg si noe som sikkert er sjokkerende for noen. Jeg, en kvinne på snart 40, kan se på enkelte unge gutter og synes at de rent visuelt sett er veldig flotte og attraktive. Jeg synes ikke det er unormalt eller noe galt i at eldre menn og kvinner kan gjøre slike observasjoner og tenke sitt... så menn, nei det er ikke noe galt i at dere finner 16 åringer fysisk attraktive.

Det som er merkelig, er at enkelte ikke har sperrer når det kommer til å gjøre fysiske tilnærmelser til unge like over den seksuelle lavalder. Mentalt og erfaringsmessig sett er vi som har levd en del år på et helt annet sted. Det vil være grovt manipulerende og maktmisbruk å innlate seg på noe fysisk med noen som er så mye mindre moden, mener jeg. Merk at jeg ikke snakker om seksuell modenhet men modenhet og erfaring generelt. Mitt store spørsmål er hvorfor enkelte mangler sperrer når det kommer til dette. Lyver de for seg selv, eller hva er greia? At en person som er mye eldre går løs på en ungdom er slik jeg ser det feige lag, du starter med et sjuuukt forsprang som det blir feil å utnytte. Prøv deg heller på noen på eget nivå, alder og størrelse. Ellers er du en feig of nedrig person, mener jeg.

Anonymkode: bea74...da9

• Liker 15
Skrevet
16 minutter siden, Støvsugerør skrev:

Har tilgode å se ei dame med datostempling, og melk knuller jeg nesten aldri, så det er irrelevant. 

• Liker 10
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... og fortsetter med "Så fort årene går og så gammel jeg er blitt; skulle ønske jeg var 16 igjen og hadde livet foran meg."

At eldre kvinner blir sjalu på yngre som får mannens oppmerksomhet, er ingen overraskelse; en 40-åring kan sminke og pynte seg, men hun vil fortsatt være 40. Og står hun foran en søt kassadame som er halvparten så gammel, hakker hun på henne - det er mange eksempler på middelaldrende kvinner som gjør det.

Kritikken mot menn som interesserer seg for yngre aldersgrupper, kan oppsummeres ii ett ord: Misunnelse.

Anonymkode: 0151a...a10

Ja, og slike utsagn bidrar til sjalusi. Og da er mitt spørsmål;

Hvorfor ønsker menn at voksne kvinner er sjalu og misunnelig på yngre kvinner?

Hva gagner dette mennene?

• Liker 5
Skrevet

I de fleste tilfeller kan man fint drikke melk etter at den har gått ut på dato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...