AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Del Skrevet 15. august 2020 Noen som kan forklare forskjellen? Det virker som at disse uttrykkene brukes om hverandre. Anonymkode: c0548...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Del Skrevet 15. august 2020 Beskjeden, da er man redd for å ta ordet - gjøre vesen ut av seg. Introvert, da liker man seg alene, eller med en liten gruppe mennesker. Man kan fint ta ordet - men gidder ikke om det ikke er «interessant» nok. Anonymkode: 8db1c...55c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #3 Del Skrevet 15. august 2020 Helt ulikt Jeg er innadvendt, det betyr bare at jeg henter energi med å være alene/bare være med kjæresten hjemme. Rolig, får tid til å gjøre mitt. Beskjeden har jeg også vært, men det handlet mer om å ikke stikke meg frem, og å være usikker rundt nye mennesker. Det har ikke noe med hvordan jeg henter energi og lader meg opp å gjøre Er ikke beskjeden lengre, det vokste jeg av meg. Anonymkode: ec873...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #4 Del Skrevet 15. august 2020 Er det mer negativt å være beskjeden enn introvert? Folk tror vel ofte at de kan utnytte, tråkke på og behandle beskjedne folk som dritt? Anonymkode: 8237e...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Del Skrevet 15. august 2020 Jeg er introvert, men overhodet ikke sjenert/beskjeden. Liker å være med folk, og syns det er spesielt spennende å bli kjent med nye folk. Men etterpå må jeg hente meg inn ved å være for meg selv en periode. Venninnen min er sjenert, og mer tilbakeholden overfor nye folk. Men hun hater å være alene, og må ha mennesker rundt seg nesten hele tiden. Så hun er ekstrovert selv om hun er sjenert. Anonymkode: a0c19...a23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Del Skrevet 15. august 2020 56 minutter siden, AnonymBruker said: Er det mer negativt å være beskjeden enn introvert? Folk tror vel ofte at de kan utnytte, tråkke på og behandle beskjedne folk som dritt? Ja.. Man er mye mer usynlig og blir lettere oversett, ignorert, skyvet til side i sosiale sammenhenger og folk antar du er kjedelig og uinteressant. Anonymkode: 28cb0...db7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #7 Del Skrevet 15. august 2020 Er det sånn at alle beskjedne folk har dårlig selvtillitt? Er det det som er årsaken til at de er stille, «snille» og gjør lite ut av seg. Skulle gjerne lest noe forskning om beskjedenhet. Har blitt stemplet som det før. Anonymkode: 8237e...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 15. august 2020 #8 Del Skrevet 15. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan forklare forskjellen? Det virker som at disse uttrykkene brukes om hverandre. Anonymkode: c0548...267 Tenker du forskjell på beskjeden og introvert? Jeg er nok litt av begge deler. Men det er to helt forskjellige ting. Introvert betyr ikke det mange ofte tenker det gjør. Som her: Det trenger ikke være en negativ ting at noen sitter der og ikke snakker. Du kan jo sjekke ut denne tråden: mange gode beskrivelser på hva en introvert er, og hvordan livet oppleves 😅😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #9 Del Skrevet 15. august 2020 36 minutter siden, AnonymBruker said: Er det sånn at alle beskjedne folk har dårlig selvtillitt? Er det det som er årsaken til at de er stille, «snille» og gjør lite ut av seg. Skulle gjerne lest noe forskning om beskjedenhet. Har blitt stemplet som det før. Både og tror jeg. Noen liker bedre å lytte i en større sosial forsamling, andre liker nok ikke å "hevde" seg så mye. Anonymkode: 28cb0...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #10 Del Skrevet 20. august 2020 På 15.8.2020 den 10.46, AnonymBruker skrev: Beskjeden, da er man redd for å ta ordet - gjøre vesen ut av seg. Introvert, da liker man seg alene, eller med en liten gruppe mennesker. Man kan fint ta ordet - men gidder ikke om det ikke er «interessant» nok. Anonymkode: 8db1c...55c Helt enig. Altså stor forskjell mellom introvert og beskjeden! Anonymkode: ad7dc...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #11 Del Skrevet 20. august 2020 Jeg er introvert. Kan være redd for å holde taler i begynnelse, men etter bygynnelsen går det bra. Sjenert vil vel ikke ta rom. Introvert er angstfylt. Anonymkode: da3fb...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #12 Del Skrevet 20. august 2020 Ingenting. Anonymkode: 37f3d...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #13 Del Skrevet 20. august 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er introvert. Kan være redd for å holde taler i begynnelse, men etter bygynnelsen går det bra. Sjenert vil vel ikke ta rom. Introvert er angstfylt. Anonymkode: da3fb...71f Ikke nødvendigvis. Anonymkode: 37f3d...8e7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
President Chimp Skrevet 20. august 2020 #14 Del Skrevet 20. august 2020 Introverte er alltid mer interessante 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå