Gjest Warrior Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Fikk noe av min nærmeste venn nå i sommer. En slags gave. Nå for noen dager siden fikk jeg et raserianfall og ødela dette jeg fikk, og personen jeg fikk det av vet om det. Jeg vet ikke hvorfor jeg ødela det men er selvfølgelig lei for det, og angrer. Jeg vil ikke miste vennene mine. Hadde dere fortsatt vært venn med meg etter noe sånt? Synes dere jeg skal betale personen jeg fikk dette av og vise at jeg virkelig angrer? Det var jo litt dyrt.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Kommer litt an på hva det var og hvor god venn du er ellers, men jeg hadde aldri gitt deg noe igjen i alle fall. Anonymkode: 3fee6...c78 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 Hva var grunnen til at du ødela akkurat den tingen? Og var den dyr? Hva var grunnen til at denne vennen gav denne tingen til deg? Anonymkode: 225e1...4e0 3
Gjest Warrior Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva var grunnen til at du ødela akkurat den tingen? Og var den dyr? Hva var grunnen til at denne vennen gav denne tingen til deg? Anonymkode: 225e1...4e0 Var litt dyr ja. Fikk den som gave for det var noe jeg manglet og savnet her jeg bor. Vet ikke hvorfor jeg ødela akkurat det. Sikkert det som sto nærmest der og da, det jeg fikk øye på når raseriet begynte. Vil være god venn, og vil ikke bli et monster i sinne. Er redd for at det ødelegger vennskap og at vennene mine får nok. Angrer på at jeg ødela det og tenker hvorfor akkurat det jeg fikk i gave.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 Jeg ville ikke vært venn med deg. Ikke fordi du ødela en gave. Men fordi du ødela hva som helst i sinne. Det tyder på at du har problemer med sinnemestring og er umoden og ustabil. Håper du får det bedre med deg selv. Anonymkode: 90bea...019 20
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 Isolert sett hadde ikke dette vært nok til at jeg avbrøt et vennskap. Men ser man på historikken din her inne, at du har et alkoholproblem og sinneproblem, du trener mye dvs hvis du skulle "klikke" kan du gjøre stor skade, og at andre folk er redd deg så hadde jeg ikke gått inn i et vennskap med deg Anonymkode: 32b17...a8b 15
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. august 2020 #7 Skrevet 15. august 2020 (endret) Nei, men ikke på grunn av at du ødela gaven, men grunnet dine raserianfall, etter hva jeg har lest her inne virker du alt for ustabil til at jeg kunne hatt en som deg til venn. Endret 15. august 2020 av AthenaRavenLuna
Gjest Warrior Skrevet 15. august 2020 #8 Skrevet 15. august 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke vært venn med deg. Ikke fordi du ødela en gave. Men fordi du ødela hva som helst i sinne. Det tyder på at du har problemer med sinnemestring og er umoden og ustabil. Håper du får det bedre med deg selv. Anonymkode: 90bea...019 Så det med gaven hadde ikke vært noe problem? Har lyst å betale for den da og kommer nok til å gjøre det. Fint dere er ærlig , og skjønner det ikke er lett å være venn med noen som sliter, kjefter litt av og til og ødelegger av og til, men jeg prøver så godt jeg kan å være god venn. Jeg har i det minste aldri sviktet noen av mine venner. Endret 15. august 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #9 Skrevet 15. august 2020 Hvis det var noen andres ting du ødela måtte du selvsagt betale, men en gave trenger du ikke betale for. Noen ny gave kan du sikkert se langt etter, men det blir en annen sak. Vet ikke nok om deg til å si om jeg kunne vært venn med deg. Men ut fra hva jeg har lest i koronaforumet kunne jeg i hvert fall ikke gått i butikken med deg. 🤨 Men en angrende synder er alltid bra. Anonymkode: 3717c...aa3 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #10 Skrevet 15. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke vært venn med deg. Ikke fordi du ødela en gave. Men fordi du ødela hva som helst i sinne. Det tyder på at du har problemer med sinnemestring og er umoden og ustabil. Håper du får det bedre med deg selv. Anonymkode: 90bea...019 Jeg ville ikke vært venn med deg som har en så liten forståelse for hvordan andre kan ha det. Så TS bør være glad for at det ikke var du som gav henne den gaven. Jeg håper du kan reflektere over hva du sier her og utvikle deg når det gjelder empati og etisk tenkning. Anonymkode: 6e661...752 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #11 Skrevet 15. august 2020 Utifra det jeg har sett deg skrive her inne, så virker du lite forståelsesfull for andres meninger/tanker/følelser, når du i tillegg skriver at du sliter med sinnemestring så blir dette en for skummel og lite attraktiv pakke som venn. Anonymkode: 9ed04...a97 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #12 Skrevet 15. august 2020 Jeg er redd når folk er sinte, så jeg hadde nok styrt unna. Det med gaven i seg selv er ingen big deal. Anonymkode: 1b141...394 2
GammelKaktus Skrevet 15. august 2020 #13 Skrevet 15. august 2020 Det var jo en gave, leit at den ble ødelagt men sånn er det. Hadde nok ikke dumpet deg som venn sv den grunn. Men hadde du blitt så sinna på meg eller fått et "raserianfall" i mitt nærvær så hadde det vært over og ut. Er veldig skeptisk til folk som blir så hissige. 3
Gjest Warrior Skrevet 15. august 2020 #14 Skrevet 15. august 2020 (endret) Takk for svar 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Utifra det jeg har sett deg skrive her inne, så virker du lite forståelsesfull for andres meninger/tanker/følelser, når du i tillegg skriver at du sliter med sinnemestring så blir dette en for skummel og lite attraktiv pakke som venn. Anonymkode: 9ed04...a97 Jeg er forståelsesfull og forstår det er ubehagelig når folk blir sint. Det synes jeg selv også hvis noen blir skikkelig sint. Forstår godt at mange ikke hadde ville vært venn med noen som er så ofte sint og sliter med det, likevel er jeg redd for å miste vennene mine. Endret 15. august 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #15 Skrevet 15. august 2020 10 hours ago, Warrior said: Hadde dere fortsatt vært venn med meg etter noe sånt? Din nærmeste venn vet jo at du knuser ting når du blir sint. Så åpenbart godtar vennen din at du knuser ting i sinne. Synes ikke du skal stresse over dette. Anonymkode: 1fb61...5c5 2
Gjest theTitanic Skrevet 15. august 2020 #16 Skrevet 15. august 2020 Jeg har faktisk forståelse for at man ødelegger ting i sinne. Men ville syntes det var trist om jeg la penger og energi i å gi deg noe som du ødela. Kommer Ann på hvordan du er som venn ellers tenker jeg. Det er ikke gøy med venner som klikker i vinkel helt ut av det blå. Hva du gjør når du er alene får være din sak, men tid man er sammen bør ikke være truende.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #17 Skrevet 15. august 2020 Når jeg gir en gave til noen, så er det fordi jeg vil gi dem en oppmerksomhet. Jeg prøver å gi folk noe de ønsker seg, og greia er at etter at gaven er gitt, så er det deres ting. Deres eiendel. Jeg har ikke noe med hva de gjør med eiendelen Jeg har selv gitt bort mye jeg har fått i gaver, fordi det ikke har passet, blitt brukt eller lignende. Jeg kjenner ingen som går og kikker etter gaver de har gitt, eller spør hva som skjedde med den tingen. Jeg hadde ikke blitt fornærmet om noen knuste eller ødela en gave jeg ga til dem. Du kan selvsagt si at det skjedde i sinne og at du beklager, men om det er en god venn så forstår de Anonymkode: d6444...68c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #18 Skrevet 15. august 2020 7 hours ago, Warrior said: Så det med gaven hadde ikke vært noe problem? Har lyst å betale for den da og kommer nok til å gjøre det. Fint dere er ærlig , og skjønner det ikke er lett å være venn med noen som sliter, kjefter litt av og til og ødelegger av og til, men jeg prøver så godt jeg kan å være god venn. Jeg har i det minste aldri sviktet noen av mine venner. Så bra. Da er jeg sikker på at vennene dine aldri vil forlate deg. Anonymkode: 1fb61...5c5
Gjest Warrior Skrevet 16. august 2020 #19 Skrevet 16. august 2020 Takk for svar 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra. Da er jeg sikker på at vennene dine aldri vil forlate deg. Anonymkode: 1fb61...5c5 Håper du har rett.
Silva Pluvialis Skrevet 17. august 2020 #20 Skrevet 17. august 2020 (endret) ❤️ Jeg hadde ikke avsluttet vennskapet fordi du ødela en gave. Jeg har forståelse for at man ikke alltid har kontroll på seg selv. Noen ganger er følelsene sterkere enn oss selv. Slik er det fordi vi bare er mennesker. Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå