AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Hei! Når dere damer blir slikket, liker dere også å bli tungeknullet inne i hullet, eller holder det med klitoris og litt på leppene? Har prøvd å tungeknulle noen ganger, men synes det ble litt mye smak "der inne", så er ikke blodfan av det. Men liker å slikke ellers da. Men om dette er noe damene foretrekker, får jeg bare manne meg opp og gjøre det også Anonymkode: 6ba71...3aa
Bikbokelsker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Ja du regner med å slikke innsiden av en kroppsåpning skal smake godt?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 For min del trenger du ikke inn i hullet med tunga. En finger eller to er godt da, men tunga kan du bruke på klitten og området rundt bare. Anonymkode: b61f8...f91 1
Moden dame Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 Tungeknulling er helt unødvendig for min del. Slikking og småsuging på klitt og lepper er det som gjør det for meg.
chanel007 Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 Tungeknulling gir meg ikke så mye, men en finger eller to er veldig deilig kombinert med slikking av klitten og området rundt. Alle er ulike og sex blir alltid bedre når man kommuniserer. Ut fra innlegget ditt spør du veldig generelt om kvinner, så kanskje det ikke er en fast partner du har sex med, og da får man jo bare lese signalene hun gir med kroppen sin om hun liker det du gjør 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 Jeg liker det, men jeg liker ikke at du gjør noe du ikke liker. Anonymkode: cd64b...a27 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #7 Skrevet 15. august 2020 Du må vel spørre den du er med? KG kvinner er ikke fasiten. Anonymkode: 2de24...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå