Rødtoppen86 Skrevet 22. august 2008 #21 Del Skrevet 22. august 2008 Min favoritt er Ofotenbunaden http://www.bunadmestern.no/index/Ofoten-hele2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 22. august 2008 #22 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Jeg liker best sunnmørsbunader. De er enkle og stilfulle syns jeg Ørskogs bunaden (sunnmørsbunad) Edit: Jeg har da selv en svart Endret 22. august 2008 av pittie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjefs-snipa Skrevet 22. august 2008 #23 Del Skrevet 22. august 2008 Synes Lofotbunaden er aller finest! Har den ikke selv- men vurderer å skaffe meg den som en bunad nummer 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. august 2008 #24 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg synes selvfølgelig at min vest-opplands bunad er den vakreste her i verden, fordi det er den jeg føler tilknytning til. Ville aldri i verden ha iført meg en bunad som jeg ikke hadde tilknytning til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 22. august 2008 #25 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Synes Lofotbunaden er aller finest! Har den ikke selv- men vurderer å skaffe meg den som en bunad nummer 2! Selvfølgelig er Lofotbunaden den vakreste! Fikk den selv til konfirmasjon , min mor, farmor og mormor hadde den også, og jeg holder nå på med å brodere til min elsdte datter som står konfirmant om to år. Grudde meg egentlig litt til å begynne , men det er utrolig artig. Nydelig stoff og vakre farger, kan det bli bedre? Jeg bærer iallefall min Lofotbunad med stolhet og gleder med til å se mine døtre i den også! Endret 22. august 2008 av Wildy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 22. august 2008 #26 Del Skrevet 22. august 2008 Min favoritt er Ofotenbunaden http://www.bunadmestern.no/index/Ofoten-hele2.jpg Jeg er ikke et "bunad-menneske", men denne var FIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. august 2008 #27 Del Skrevet 22. august 2008 Det er mange fine bunader rundt omkring. Men jeg syns min er ganske fin, den er sikkert ikke den fineste i landet. Jeg har en bolsøybunad med blå vest, mange litt eldre har rød vest, tror dette var mer vanlig før. Jeg har litt klarere farger enn hva bildet viser av det som er påsydd. bolsøybunad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå