Gå til innhold

Hund som bjeffer, hører de ovenfor det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier for tiden leilighet, der jeg bor med hunden min. Hunden er omplassert og har utviklet seperasjonsangst, noe jeg jobber med men dette tar tid. 

De jeg leier hos nå har sagt at de ikke hører noe til hunden selv om den bjeffer i 30 minutter etter jeg drar. De bor ovenfor meg og har stue rett over rommet hunden er i. 

Nå skal jeg flytte og har sagt som det er, han bjeffer når jeg drar men det gir seg etter en stund - og at de jeg leier hos nå ikke hører han. Likevel blir jeg redd om de hører han og bli plaget med bjeffingen? Er det normalt å høre bjeffing når jeg bor i leilighet under deres etasje? Huset jeg skal leie i er nyere enn der jeg bor nå, og sikkert bedre isolert

Anonymkode: e57b2...9b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig hører de det, de er bare for høflig til å si noe. Jeg bor i en ny boligblokk med god isolasjon der hunden som bor i etasjen under men to leiligheter bortenfor kan høres meget tydelig med bjeffing, piping og uling. Det er til å bli fullstendig tussete av. Nå må hund og eier heldigvis flytte, hadde jeg hatt en leietakere med hund som bjeffet så mye hadde han blir kastet ut ganske kjapt. 

Anonymkode: ab0ab...267

• Liker 2
Skrevet

Svarer på overskriften: Ja.

Anonymkode: 35d07...7ff

• Liker 1
Skrevet

Så klart de hører. Det er ofte mer lydt enn hva folk tror. Men ikke alle bryr seg. Ofte er annen type bråk fra samme personer mye mer plagsomt enn en stakkars hund som bjeffer.

Anonymkode: e2ab4...41a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...