Gå til innhold

Damene flokker seg rundt bilen til Are

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff, Urus er noe av det styggeste og mest smakløse en kan få kjøpt. Det er jo i praksis en modifisert Audi Q7.

Anonymkode: 0b7a8...a1f

Penger går aldri av moten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.8.2020 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Korrelasjon og kausalitet.

Damene flokker seg ikke rundt bilen (de fleste aner like mye om Lamborghini som menn vet om dyre vesker). De flokker seg rundt flokken av kvinner. Det som altså trekker kvinner, er samlinger med andre kvinner. Dette fenomenet ser vi blant annet på utesteder på byen og blant fans av kjendiser.

Min hypotese er 3. Tre kvinner er det antallet som må til før snøballen begynner å rulle.

Anonymkode: 60290...aeb

Alle mennesker er sånn at de flokker seg rundt flokker. De har gjort studier på det. Hvis en gruppe stiller seg i kø, så vil det komme flere til som stiller seg i samme kø. De trenger ikke engang vite hva det er til, bare køen er lang nok, så kommer det flere til. 

Vil en fyr virkelig bli overfalt av damer så bør han gå tur med en liten valp. 

Anonymkode: caac9...aee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thepig skrev:

Damer tiltrekkes av status og penger, hvorfor er det så vanskelig å akseptere? Det har alltid vært sånn.

Ærlig talt forbinder jeg dette mest med sånne damer som er med på Paradise hotel og Ex on the beach. Ikke andre. 

Anonymkode: 0665e...752

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de som flokker seg rundt bilen hans, er reineiere som ønsker bedre oppgjør for dyrene de har levert til firmaet hans. 😎

Anonymkode: 3ee64...2f3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thepig skrev:

De er nysgjerrige pga pengene, ikke noe galt i det. Kvinner tiltrekkes av menn med penger, dette er bevist uten tvil.

Jeg motsetter meg ikke påstanden din, altså. Penger, makt eller annen status har vist seg å trekke flere kvinner enn mangel på sådan. 

Det jeg ville inn på var egentlig at det ikke trenger å være noen proporsjonalitet i det. En bil til 4 mill tiltrekker seg ikke nødvendigvis veldig mange flere kvinner enn en bil til 1 mill. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt forbinder jeg dette mest med sånne damer som er med på Paradise hotel og Ex on the beach. Ikke andre. 

Anonymkode: 0665e...752

Sikkert mange av de der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ullvott skrev:

Jeg motsetter meg ikke påstanden din, altså. Penger, makt eller annen status har vist seg å trekke flere kvinner enn mangel på sådan. 

Det jeg ville inn på var egentlig at det ikke trenger å være noen proporsjonalitet i det. En bil til 4 mill tiltrekker seg ikke nødvendigvis veldig mange flere kvinner enn en bil til 1 mill. 

Sant nok, men noen kvinner vet nok at den verdt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de kvinnene som alltid har snudd meg bort, flau på andres vegne, når det kommer en "se på meg, se på oss"-bil. De er jo ikke flaue, de er jo stolte, men likevel blir jeg automatisk flau, jeg føler de dummer seg så til de grader ut. Kanskje det har noe med at jeg er vokst opp på bygda og er vant til rånere med nedsenket Volvo 240 med subwoofere i bagasjerommet og Wunderbaum i speilet. Den eneste forskjellen på de og "cruiserne" i byen er jo prisen på karosseriet og det faktum at de er i byen ikke på landet. 

Og generelt så takler jeg ikke mennesker som higer etter rikdom bare for å  vise frem pengene sine. Greit nok å være rik, helt ok faktisk, men ikke når det skal annonseres for alle og enhver. Har kjent flere fra rike familier hvor de nekter å prate for mye om det, hvor de fortsatt bygger hytte selv, hvor de ikke kjører spesielt mye dyrere bil en resten, hvor de slår seg ned i nabolag hvor "alle" bor og ikke i et typisk "vestkant" område, de har venner i flere sosiale lag. De folka har jeg respekt for. De folka har gjerne også sunnere interesser, det går an å være venn uten å føle seg utilpass eller liten. En jeg kjenner bygde sitt eget musikk-studio av egne penger og lar nå andre få låne og leie, en annen er friluftslivs-entusiast og bruker penger på utstyr og turer omtrent hvert ledige minutt, en familie har satt penger inn i vinproduksjon og fikk kjøpt leilighet på samme gård i et annet europeisk land, venner kan komme å låne leiligheten. De er mer folk en japper, da går det greit.

Anonymkode: f63bc...43c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At penger, makt og status er noe som tiltrekker kvinner er vel neppe noe nytt. 

At gjerne yngre damer går etter sånne er ikke noe nytt. Med litt alder og erfaring skjønner dog mange damer at dyr bil ikke nødvendigvis betyr mye penger og en trygg livsstil. Syre biler handler ofte også om dårlig dømmekraft i pengebruk eller rett og slett at bilen er leaset eller lånt med skyhøye renter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste fordel jeg ser med å ha en bil til 4 millioner er at da vet man hvilke kvinner man skal holde seg borte fra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er det slik at de er interessert i mannen, og veien til hans hjerte er å snakke om bilen. Uten at de interesserer seg for bilen eller pengene hans. 

(Jeg synes forøvrig at det ikke er spesielt attraktivt med en mann som bruker så mye penger på en bil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...