Gå til innhold

Duftpinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du duftpinner i hjemmet ditt? Skulle gjerne hatt selv, men er så mange typer som er innpakket og jeg vil ikke ende opp med en kvalmende lukt 🙈 har noen tips til gode lukter? Helst under 400 kr 

Anonymkode: f7ad5...527

Skrevet

Skandinavisk :) De fleste er gode! 

Anonymkode: 0ffad...03c

• Liker 2
Skrevet

Jeg har rituals sine 

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker skandinavisk sine. I fysiske butikker bør de ha åpnet en av hver type, så kan du prøvelukte🙂

Skrevet

Jeg har fra Rituals. Der kan du teste lukten

Anonymkode: 77e79...297

• Liker 1
Skrevet

Hadde noen fra Rituals, de luktet kjempe godt, men reagerte veldig. Øynene rant og svei osv.. Men jeg reagerer på duft lys også. 

Bruker Nag Champa røkelse i stedet. 

• Liker 1
Skrevet

Både de fra skandinavisk og Rituals lukter godt, men om du har et lite hus/leilighet så styr unna. De er helt vanvittig potente. 

Anonymkode: 2fc04...97e

Skrevet
2 hours ago, Frøyamor said:

Hadde noen fra Rituals, de luktet kjempe godt, men reagerte veldig. Øynene rant og svei osv.. Men jeg reagerer på duft lys også. 

Bruker Nag Champa røkelse i stedet. 

Takk for tipset, da skal jeg unngå Rituals, jeg vil gjerne ha noe som ikke dominerer rommet så mye eller gir meg hodepine 🙈 

Er det noen som tilfeldigvis vet om butikker i Oslo som selger Skandinavisk hvor man kan prøvelukte? 😃

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset, da skal jeg unngå Rituals, jeg vil gjerne ha noe som ikke dominerer rommet så mye eller gir meg hodepine 🙈 

Er det noen som tilfeldigvis vet om butikker i Oslo som selger Skandinavisk hvor man kan prøvelukte? 😃

Tror at de har Skandinavisk i første etasje på Illums (det som tidligere var Glasmagasinet)

Skrevet (endret)
14 timer siden, Scoops skrev:

Jeg har rituals sine 

Kva er favorittlukta på Rituals duftpinner? Var den dryg i bruk?

Endret av Golf-gti
Vil ha varsel på svar
Skrevet
8 timer siden, Golf-gti skrev:

Jeg liker veldig godt den røde,husker ikke helt navnet nå. Varer en god stund ja

Skrevet
9 hours ago, Golf-gti said:

Tips: ikke kjøp den minste størrelsen. Den varer i 1-2 uker. Jeg var helt overrasket når jeg skulle flytte på den etter to uker og oppdaget at både beholder og pinner var helt tørket ut. Jeg gikk innom butikken for å spørre, og de sa det var normalt, spesielt om man bruker den på bad slik jeg gjorde.

Min erfaring med duftpinner generelt er forøvrig at lukten kan føles veldig sterk til å begynne med, men så roer det seg. Jeg hadde som sagt min lille Rituals på et lite bad, og jeg syns ikke den var kvalmende eller veldig sterk til tross.

Anonymkode: 23fd1...6e4

• Liker 1
Skrevet
På 15.8.2020 den 8.40, Scoops skrev:

Jeg har rituals sine 

De liker jeg best også, etter å ha prøvd endel andre, er Rituals sine blitt førstevalget.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tenkt på at Indiska har duftpinner, da må de prøves ut også. 

Skrevet

Jeg har den store grønne fra Rituals på badet, den lukter absolutt ikke kvalmende eller for sterkt. Syns den er super.

Anonymkode: 77e79...297

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ekstremt var på lukter og får hodepine av ingenting. Greier ikke duftlys eller røkelse (får hodepine bare av å gå forbi duftlys-avdelingen på Rusta og Ikea). Fikk Rituals sine blå duftpinner i julegave. Tenkte jeg kunne nå teste de på badet. Ingen hodepine! Så de har jeg fortsatt å kjøpe.

Anonymkode: e5e28...81c

Skrevet

Jeg har brukt den oransje fra Rituals. Den er ganske sterk, så jeg brukte bare en pinne oppi. Da holder den mye lenger også. 

Har ikke hatt på lenge, kanskje jeg skal kjøpe igjen. :)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hasselnøtter skrev:

Jeg har brukt den oransje fra Rituals. Den er ganske sterk, så jeg brukte bare en pinne oppi. Da holder den mye lenger også. 

Har ikke hatt på lenge, kanskje jeg skal kjøpe igjen. :)

Jeg bruker bare to pinner på den blå, det blir for intenst med flere på det lille badet mitt.

Anonymkode: e5e28...81c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...