Gå til innhold

Damer, faker dere som er i langvarig forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til kjenner jeg at jeg ikke gidder og komme. At jeg ikke har så lyst til det. At det tar litt tid. Feks hvis han fingrer meg før vi har sex. Selv om jeg ikke kommer, nyter jeg sexen. Flere som er slik? Hender jeg faker da, bare for han skal føle seg flink. Alt jeg vil da er bare å bli knullet. Sikkert slemt å ikke være ærlig. Hadde han spurt, hadde jeg svart ærlig. 
Hva tenker dere menn om faking? Vil dere helst at dama skal komme hver gang uansett? 

Anonymkode: c1220...fd3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri løyet om det til kjæresten min. Kommer jeg ikke, så kommer jeg ikke. Jeg respekterer han såpass at jeg er ærlig.

Anonymkode: 4f364...efb

• Liker 10
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 69f0d...ddc

Skrevet

Nei, hva er vitsen? 

Anonymkode: db469...51d

• Liker 1
Skrevet

Nei. 9 års forhold her, ikke alltid jeg kommer selv om det oftest skjer og spør han får han svar. 

Skrevet

Jeg har aldri skjønt meg på jenter som faker. Har aldri selv tenkt tanken, og det hadde vært altfor obvious om man faker tenker jeg (når man kommer rister man jo og nærmest vibrerer nedentil. Vanskelig å fake sånt).

Jeg klarer bare å komme med kjærester, så jeg har hatt mye sex uten å komme før, men har aldri følt for å fake en orgasme. Da gjør du deg selv og andre jenter en bjørnetjeneste. Fordi fyren får cred for noe han egentlig ikke får til😅

Anonymkode: 0721e...4f7

• Liker 2
Skrevet

Aldri!

Hadde vært så sykt flau over meg hvis jeg skulle faket en orgasme at jeg ikke hadde klart å se meg i speilet igjen, noen gang. 

Anonymkode: 735ea...ea9

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri selv tenkt tanken, og det hadde vært altfor obvious om man faker tenker jeg (når man kommer rister man jo og nærmest vibrerer nedentil. Vanskelig å fake sånt).

Haha, ja, akkurat! Bare tanken på å skulle prøve å etterligne det der, uten å faktisk ha en ordentlig orgasme...det er jo umulig!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle jeg orke det? Jeg har vanskelig for å komme, men jeg nyter det jo likevel. Han har heller aldri spurt, men hadde han spurt ville jeg jo svart ærlig.

Anonymkode: 89ccc...02f

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja, akkurat! Bare tanken på å skulle prøve å etterligne det der, uten å faktisk ha en ordentlig orgasme...det er jo umulig!

Å neida det går helt fint, bare å spenne musklene til man skjelver og rister det. 

Anonymkode: 53282...273

• Liker 3
Skrevet

Jeg faket når jeg var sånn under 20 år gammel, så bestemte jeg meg for at det var bare tull og har aldri gjort det siden, hverken med eksen eller nåværende samboer. Han får tåle at jeg ikke kommer alltid.

Anonymkode: 1500e...0fd

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle jeg gjøre det? Samboer vet jo at han er flink selv om jeg ikke kommer hver gang. 

Anonymkode: f2d56...057

• Liker 1
Skrevet

Trur ikke jeg har kommet noen gang...gadd aldri å fake det heller, bare venta på at eks skulle bli ferdig😅

Skrevet

Ja har faket mye.. faktisk hver gang frem til godt uti dette forholdet! Jeg er nå gift på 4 året og etter to år bare gadd jeg ikke fake mer. 
jeg gjorde det ikke for hans skyld men for min. Fordi jeg ble så flau av å aldri komme, jeg fikk det bare ikke til sammen men noen. Får det fremdeles ikke til hvis mannen skal gjøre det, fingre meg eller noe.. har vært nær noen ganger men nei.. så jeg må gjøre det selv. Etter at jeg begynte å gjøre det selv sammen med ham så har jeg ikke faket . 
Og jo.. fake er superenkelt. Men ja, dårlig gjort mot den man er sammen med Såklart.. så no more! 

Anonymkode: f2322...7ab

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja har faket mye.. faktisk hver gang frem til godt uti dette forholdet! Jeg er nå gift på 4 året og etter to år bare gadd jeg ikke fake mer. 
jeg gjorde det ikke for hans skyld men for min. Fordi jeg ble så flau av å aldri komme, jeg fikk det bare ikke til sammen men noen. Får det fremdeles ikke til hvis mannen skal gjøre det, fingre meg eller noe.. har vært nær noen ganger men nei.. så jeg må gjøre det selv. Etter at jeg begynte å gjøre det selv sammen med ham så har jeg ikke faket . 
Og jo.. fake er superenkelt. Men ja, dårlig gjort mot den man er sammen med Såklart.. så no more! 

Og PS. Jeg har vært seksuelt aktiv i 28 år.. hatt sex med over 30 stk ( når jeg var yngre) og jeg nyter selve samleiene, men ingen har klart å få meg til å komme så må være at man ikke klarer slappe av nok. Men er jo godt selvom :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg faket litt i starten da vi ble kjærester som 18 åringer, nå 12 år senere kunne det aldri slått meg. 

Anonymkode: b808f...678

Skrevet

Ja, kan fint finne på å fake hvis jeg ikke gidder å komme (det er faktisk litt arbeid for meg). Noen ganger er vi i ulikt humør, han er innstilt på å gjøre det han kan for å gi meg orgasme, mens jeg egentlig ikke orker orgasme. Så da faker jeg av og til. Eller sier ifra at jeg ikke vil komme. Men de aller fleste gangene så kommer jeg altså 😄 

• Liker 2
Skrevet

Nei, ser ikke vitsen. 

Sexen er jo god, selv om jeg ikke får orgasme. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg faker med folk jeg ikke ser en fremtid med😬 Bare for å få det overstått og at han skal mene at vi hadde skikkelig god sex😬😬😬

Anonymkode: fdac4...93a

Skrevet

Nei aldri. Er bare dumt. Men nå kommer jeg omtrent alltid med nåværende partner. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...