Gå til innhold

Tolke kollegaens holdning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer bort til meg hele tiden. Det er butikkjobb og vi kjenner hverandre igrunnen ikke veldig godt. ,Tingen er , han kommer bort til meg for å prate hele tiden. Oppsøker meg egentlig. Men er det for at han er interessert eller ville han gjort det med hvem som helst? Det er jo meg han alltid skal fortelle ting til, kommer gjerne etter hans skift for å handle av meg osv. 

Jeg er ikke keen på han, men føler han er det i meg. Bare en følelse eller er det bare vennskapelig? Jeg er 31 og han 24. 

Anonymkode: 6147b...8d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han liker deg. Det betyr ikke nødvendigvis at han ønsker å bli kjæresten din, eller at han ønsker å pule deg. 

Kanskje han føler du behandler han bedre enn de andre kollegene? Kanskje han føler seg tryggere sammen med deg?

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, petterm skrev:

Høres ut som om han liker deg. Det betyr ikke nødvendigvis at han ønsker å bli kjæresten din, eller at han ønsker å pule deg. 

Kanskje han føler du behandler han bedre enn de andre kollegene? Kanskje han føler seg tryggere sammen med deg?

Ja, tenker heller ikke seksuelt. Men vanskelig å vite hvordan menn tenker. Jeg er gjerne litt sånn selv, at jeg tiltrekkes av omsorgspersoner. Jeg er lett å prate med, så kan liksågodt være det. Men han småkikker litt bort av og til, så spørs om ikke han er en smule interessert. Bare det at han alltid kommer å handler etter at han selv er ferdig på jobb, sier litt :) Alikavel er han ikke pågende på face og viser absolutt ingenting der. 

Mulig fordi jeg er i et forhold? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenker heller ikke seksuelt

Da lurer jeg på hvorfor du legger innlegget under Seksualitet, og ikke under Vennskap og sosiale relasjoner?

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, petterm skrev:

Da lurer jeg på hvorfor du legger innlegget under Seksualitet, og ikke under Vennskap og sosiale relasjoner?

Hvem vet? Det kan jo være en sekauell tanke i dette. En mann i 20årene er i sin beste potens alder. Interessen rundt ei dame kan da fort bli seksualisert. Naturligvis ... 

• Liker 1
Skrevet
På 15.8.2020 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Kommer bort til meg hele tiden. Det er butikkjobb og vi kjenner hverandre igrunnen ikke veldig godt. ,Tingen er , han kommer bort til meg for å prate hele tiden. Oppsøker meg egentlig. Men er det for at han er interessert eller ville han gjort det med hvem som helst? Det er jo meg han alltid skal fortelle ting til, kommer gjerne etter hans skift for å handle av meg osv. 

Jeg er ikke keen på han, men føler han er det i meg. Bare en følelse eller er det bare vennskapelig? Jeg er 31 og han 24. 

"Føles som."

Skrevet (endret)

Ser dette kjent ut? Kan dette være han som spør? I tilfelle vet du hva han tenker og føler om deg 🙂 

Nå har dere noe å snakke om neste gang dere møtes ...

Endret av 911
Skrevet
36 minutter siden, 911 skrev:

Ser dette kjent ut? Kan dette være han som spør? I tilfelle vet du hva han tenker og føler om deg 🙂 

Nå har dere noe å snakke om neste gang dere møtes ...

Ingen aning. Skal mye til. Men merkes vel fort at en person er litt interessert. Han er ikke lenge borte før han kommer snikende og vil prate. Kanskje er jeg gøy å prate med? 

Skrevet

Det er så mange likhetstegn (samme alder, du er opptatt, han er litt flørtende...) at sannsynligheten er stor for at det er han. Om jeg hadde kjent han ville jeg forsiktig spurt om han leser og skriver på KG. Begynn med å spørre om han er på sosiale media 🙂Jeg hadde i alle fall blitt litt nysgjerrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...