Gå til innhold

Når typen tar buss hver dag uten å trenge det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar buss ned i sentrum (Asker) henger der med venner. Men, opplyser ikke meg. Nekter ofte,selv om jeg vet. Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 3cab4...09c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde lurt på om du er mora hans, siden du tydeligvis krever å få vite hvor han er og hvem han er med til enhver tid. 

• Liker 8
Skrevet

Hvor gamle er dere? 

Og hvordan vet du at han tar buss? 

Anonymkode: eb387...ef7

• Liker 2
Skrevet

Er du vergen hans? Hvorfor må han fortelle hvor og hva han skal?

Anonymkode: 1d2f1...337

• Liker 6
Skrevet (endret)

.

Endret av Amberleaf
Feil tråd
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snu det. Hvorfor er det hemmelig? En annen ting er når jeg ikke aner hvor han er eller hvem han er med hvordan da forholde seg til reglene? En av grunnen til at han ikke vil si noe er nok at han møter sin eks. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snu det. Hvorfor er det hemmelig? En annen ting er når jeg ikke aner hvor han er eller hvem han er med hvordan da forholde seg til reglene? En av grunnen til at han ikke vil si noe er nok at han møter sin eks. 

Er ikke alle som har interesse av å si hvor man skal og hvem man er med. Det får man nok av, når man bor med foreldrene. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han vil det? 
Du har ingentingmed hvor han er, eller hvem han er med.
Du får slå opp da vettu.

Men aller mest, hvorfor sier du dette til OSS og ikke til han? Kanskje det er best at dere slår opp med en gang? 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar buss ned i sentrum (Asker) henger der med venner. Men, opplyser ikke meg. Nekter ofte,selv om jeg vet. Hva hadde du gjort?

Sparket ut idioten! Når du åpenbart ønsker å holde egen (og andres) smitterisiko lav, mens han driter i deg og andre og kjører egotripp er han ikke til å stole på. Hvorfor skal du ha tillit til han på andre områder egentlig...?

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en barnslig kommentar! Ts forholder seg til norske helsemyndigheter ved å redusere egen og familiens kollektivreiser. Spørsmålet du heller bør stille her inne er "hvorfor kjæresten til ts bedriver sivil ulydighet?" 

3 minutter siden, Amberleaf skrev:

Skjønner dere virkelig ikke hva Ts mener? Jeg hadde heller ikke likt hvis noen i min husstand tok kollektivtrafikk i Oslo-området nå for tiden kun for moro skyld. 

Selvsagt hadde du ikke likt det! Man spiller jo litt rulett med familiens helse hver gang man reiser på en trang buss. Dersom reise er nødvendig er det selvsagt helt legitimt, men å treffe "gutta" på byen er ikke nødvendig. Kjæresten til ts høres selvsentrert og kjip ut...

Anonymkode: 13f4e...ebd

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uhmm - kanskje fordi du ellers ville lage en kjempesak ut av det?? Og han ikke syns det er en kjempesak?
Bare en gjetning....

Anonymkode: dbd2a...0e9

• Liker 2
Skrevet

Dump han. Han er utro

Anonymkode: 7409e...ab5

• Liker 1
Skrevet

Du burde kreve skriftlig søknad om å forlate boligen. Søknaden bør sendes minimum sju dager før planlagt utreisedato, og uten klagemulighet.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nok slått opp siden han lyger og utsetter nærkontakter for unødvendig smitterisiko. Hvis man må skjule at man møter eksen er det ugler i mosen. 

Anonymkode: 2c01a...6cc

• Liker 1
Skrevet

Han bryr seg ikke om hva du mener og lyver til deg om en svært viktig sak. Det er ingen grunn til å tro at dette er siste gang det kommer til å skje.

Anonymkode: 0dbe2...4a1

• Opprett ny...