Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg en epilator (selv om det skal gjøre forferdelig vondt!).

Er lei av å barbere/bruke krem...

Hva slags burde jeg velge? Noe bestemt merke? Erfaringer? Gode tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me too! Hvilken gjør minst vondt! :)

Skrevet

Ville holdt meg til philips eller braun.

Har braun selv og fornøyd med den. Den har også et sånt nybegynnerhodet som man kan bruke i starten. Da er det færre hår som blir nappet ut av gangen og det gjør litt mindre vondt, men det tar jo da lengre tid. Vanlig hodet følger også med.

Ingen gjør mindre vondt enn andre (med unntak av den nybegynnersaken) for håret nappes ut uansett og smerten vil også oppfattes forskjellig fra person til person. Dessuten gjør det mest vondt første gangen og siden gjør det mindre vondt da hårstråene ikke får festet seg like godt igjen.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg har ikke testa den enda, men fikk en av mamma i dag:D

Braun sin silk-epil, jeg skal teste den i kveld!

Skrevet

Hurra! :hoppe:

Da må du teste den og fortelle hvordan det går!

Skrevet

Slenger meg ogsaa paa her - har aldri brukt epilator men er lei av aa barbere legger, bikinilinje og armhuler! Kan man bruke epilator til alle disse stedene??

Gjest seroxata
Skrevet

jeg har nå tatt armhulene! (klarer ikke mer i kveld, for er trøtt)

jeg er fornøyd:D glatte som babyhud, wuhu! så får man se hvor lenge det varer!

i morra skal jeg teste andre steder ;)

Skrevet

Kult!

Venter i spenning! :ler:

Skrevet
Slenger meg ogsaa paa her - har aldri brukt epilator men er lei av aa barbere legger, bikinilinje og armhuler! Kan man bruke epilator til alle disse stedene??

Kan brukes overalt den. Kommer ann på hvor tøff du er det ;)

Gjest Guest
Skrevet

Å bruke den er greit nok det.. Men resultatet er ille!

Røde nupper som blør.. Leggene mine ser "skabbete" ut til etter at hårene har begynt å vokse ut igjen..

Skrevet

Har prøvd min på leggene, og det var greit nok det. Fikk litt sjokk over smerten over anklene med en gang, men det var "bedre" oppover, og når en er klar over det så går det greit ;) Jeg tviler ikke på at det er bedre neste gang. Det så ut som om jeg hadde insektsbitt hele veien i nesten et døgn etterpå, men nå er det fint :Nikke:

Så jeg er ikke redd for å bruke den igjen, har forresten braun sin (ikke den dyreste til 800)!

Gjest seroxata
Skrevet

synes ikke det var så vondt jeg... men nå skal jeg teste den på underlivet i slutten av uka, heeehee:D

Skrevet

Skal prøve å se etter en i Danmark jeg! Lurer på om det er billigere der? :klø: Jeg innbiller meg at ALT er billigere i ALLE andre land enn Norge... :flagg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...