AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 I hodet mitt så er alle fuckfriends og elskere /elskerinner klassisk attraktive mennesker. Jeg har selv hatt fuckfriends, og på den tiden var jeg ganske overvektig. Hva med dere andre? Er dere i tråd med dagens skjønnhetsstandard? Anonymkode: 6b02a...b13
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Menn som er fuckfriends etc er vel nødvendigvis attraktive, det står jo 100 menn i kø for hver kvinne som vil ha sex. Tilbud og etterspørsel gjør at kun de mer attraktive får napp for uforpliktende sex Anonymkode: bd9db...cbf 4
Bamseklemmer Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn som er fuckfriends etc er vel nødvendigvis attraktive, det står jo 100 menn i kø for hver kvinne som vil ha sex. Tilbud og etterspørsel gjør at kun de mer attraktive får napp for uforpliktende sex Anonymkode: bd9db...cbf I den køen står iallefall ikke jeg... Som FF betyr det mere å være høflig, åpen og ærlig med sine hensikter, enn å være attraktiv å se pen ut... Sosial intelligens setter jeg høyere en alt annet, så dere får bare sloss om hun som er mest attraktiv.... 5
Sørlandsjenta02 Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 Utseende betyr selvsagt masse. Selv tenner jeg ikke på bolemuskler og heller ikke feite folk. Veltrente slanke mennesker er det fineste. Både på menn og jenter. Og jeg er ikke så gira på den trenden med at jentene skal ha støtt mulig rompe for tida. Heller ei lita stram sprettrumpe enn ei diger ei.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 4 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev: Utseende betyr selvsagt masse. Selv tenner jeg ikke på bolemuskler og heller ikke feite folk. Veltrente slanke mennesker er det fineste. Både på menn og jenter. Og jeg er ikke så gira på den trenden med at jentene skal ha støtt mulig rompe for tida. Heller ei lita stram sprettrumpe enn ei diger ei. Takk og lov, dere finnes. For meg er ei trent lita kvinnerumpe det som får min bamsekuk til å stå som en påle. Anonymkode: 24ab2...ca5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 On 8/15/2020 at 12:17 AM, AnonymBruker said: Menn som er fuckfriends etc er vel nødvendigvis attraktive, det står jo 100 menn i kø for hver kvinne som vil ha sex. Tilbud og etterspørsel gjør at kun de mer attraktive får napp for uforpliktende sex Anonymkode: bd9db...cbf oi, så langt fra mitt tilfelle som du kommer. Han min er ikke noe glansbilde sånn sett, har begynt å miste håret, er i 40 årene, har kulemage, har vært rimelig overvektig og gått ned noe i vekt og har en del løshud. Men han er smart som få, rå humor, glimt i øyet, og elsker å gi oralsex ❤️ Er en mester på vorspiel, kysser som en gud, og han leser meg så godt og dermed vet raskt hva jeg liker... ingen skolegutt jeg trenger å mate med tskje... Anonymkode: 63568...0dd 1
Hr. Aktiv Skrevet 15. august 2020 #7 Skrevet 15. august 2020 Jeg tenker at for å inngå et ff mår det være en tiltrekking der. Om jeg da etter hvert ender opp med et fast forhold så er ikke det noe stress. Kalkulerer med det.
Edie Skrevet 17. august 2020 #8 Skrevet 17. august 2020 Ryddet for brudd på følgende regler: Sitat * Kontaktannonser. Dette omfatter oppfordring til kontakt av seksuell og/ eller romantisk karakter. Derimot er det lov å søke venner på rommet "Finn en venn". * Brukerdebatt er å diskutere enkeltbrukere, altså personen bak brukernavnet, som å diskutere enkeltbrukerens psyke og privatliv, eller bruk av nedsettende karakteristikker. Det er derimot tillatt å diskutere ytringer fremmet av en spesifikk bruker i en debatt. Edie, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå