Lord Friendzone Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Som vi alle vet er KG et ganske så spesielt forum - kanskje til og med unikt på verdensbasis! Bare tittelen alene ser ut til å tiltrekke seg en god porsjon bitre, rølpete mannfolk, og bidrar nok generelt til å skape steile fronter mellom kjønnene. Den ofte debatterte anonym-funksjonen gir jo også mulighet til å poste tull og tøys uten særlige konsekvenser. Denne kombinasjonen gir oss tilsynelatende en salig cocktail av tema som sjelden eller aldri dukker opp på andre plattformer... I denne tråden kan du poste tråder som i dine øyne representerer KGs særegenheter - på godt og vondt. Ta med lenke til tråden og legg ved en liten kommentar. Både gamle og nye tråder er velkomne - hovedkriteriet er altså at temaet kun ville ha sett dagens lys her på KG! ______________ Da starter jeg med et utvalg gamle tråder fra den beryktede Seksualitet-kategorien: Har muslimske burka/hijab-bærende kvinner hårete underliv? - Synd at ikke Einstein er med oss lenger - han hadde jo svar på universets virkelig store spørsmål! Dere som har dyre sexdukker. Hva gjør dere når dere har dame? - Jeg skjønner godt at du stiller dette spørsmålet på Kvinneguiden. Her vil du jo garantert finne den rette «ekspertisen»! Betyr det noe spesielt om kvinnen lar mannen sperme i musa hennes? - Dersom det ikke er prevensjon med i bildet så betyr det forhåpentligvis noe ganske spesielt, ja! Satte meg i fanget til svigersønn og kjente han ble hard - Det går som vanlig hardt for seg her på KG! 2
Ardwinna Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Livredd for å få barn pga barnevernet Barnevernet er skumle greier. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå