Gå til innhold

Perledykk i KG-arkivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som vi alle vet er KG et ganske så spesielt forum - kanskje til og med unikt på verdensbasis! :Nikke:

Bare tittelen alene ser ut til å tiltrekke seg en god porsjon bitre, rølpete mannfolk, og bidrar nok generelt til å skape steile fronter mellom kjønnene. Den ofte debatterte anonym-funksjonen gir jo også mulighet til å poste tull og tøys uten særlige konsekvenser. Denne kombinasjonen gir oss tilsynelatende en salig cocktail av tema som sjelden eller aldri dukker opp på andre plattformer...

I denne tråden kan du poste tråder som i dine øyne representerer KGs særegenheter - på godt og vondt.

Ta med lenke til tråden og legg ved en liten kommentar. Både gamle og nye tråder er velkomne - hovedkriteriet er altså at temaet kun ville ha sett dagens lys her på KG! :tommelopp:

Da starter jeg med et utvalg gamle tråder fra den beryktede Seksualitet-kategorien:

Har muslimske burka/hijab-bærende kvinner hårete underliv?

- Synd at ikke Einstein er med oss lenger - han hadde jo svar på universets virkelig store spørsmål!

Dere som har dyre sexdukker. Hva gjør dere når dere har dame?

- Jeg skjønner godt at du stiller dette spørsmålet på Kvinneguiden. Her vil du jo garantert finne den rette «ekspertisen»! :unsure:

Betyr det noe spesielt om kvinnen lar mannen sperme i musa hennes?

- Dersom det ikke er prevensjon med i bildet så betyr det forhåpentligvis noe ganske spesielt, ja!

Satte meg i fanget til svigersønn og kjente han ble hard

- Det går som vanlig hardt for seg her på KG! :sjokkbla:

• Liker 2
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...