Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Skrevet

Er det flere som har opplevd at de ikke har fått det de har bestilt når de har mottatt varer fra Ikea?

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest
Skrevet

Jeg mente altså at det har vært mangler ved varen, manglende deler osv.

Skrevet

75% av møbler, pynteting og redskaper hjemme hos oss kommer fra IKEA. Vi har aldri opplevd å få feil varer eller mangle noe når vi skal skru ting sammen. Jeg har hørt at IKEA var mye dårligere på dette før, og at folk opplevde mye slikt tull. I de senere år skal imidlertid IKEA ha tatt tak i dette og forbedret seg kraftig. IKEA er sikkert glade for alle tilbakemeldinger de får på sånne hendelser, slik at de kan bli enda bedre.

Skrevet

Vi bestilte endel møbler fra IKEA da vi flyttet og hadde ikke noe problemer med manglende ting, leveringer eller noe. Kjempeforønøyde.

Det vi har kjøpt og kjørt hjem selv, har vi heller ikke hatt noe å klage over.

Manglet en lyspære til en adventsstake en gang, ukurant, selvsagt - men da dro jeg innom kjøpesenteret og fikk med gratis uten problemer.

Skrevet

Har en del ting fra IKEA vi også.

Har opplevd en gang at ting ikke var som de skulle være.

Ene sofa benet gikk ikke ann å skru på plass, pga av en feil på gjengene...

Men bortsett fra det har det alldri vært noe problem....

Er fornøyd med IKEA. Billig er det også..

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har ofte opplevd at det mangler noen par skruer så det jeg har kjøpt ikke kan settes ferdig i sammen. Jeg kjøpte nettopp noen persienner på ikea og der manglet festet for å henge dem opp og ikke selger dem det løst heller. Utrolig irriterende!!! :frustrert:

Skrevet
Jeg har ofte opplevd at det mangler noen par skruer så det jeg har kjøpt ikke kan settes ferdig i sammen. Jeg kjøpte nettopp noen persienner på ikea og der manglet festet for å henge dem opp og ikke selger dem det løst heller. Utrolig irriterende!!!  :frustrert:

Men når de ikke selger sånne løse ting, pleier de å gi det vekk. Gå til Klage og retur, de pleier å ha slike ting liggende. Det var det som skjedde med mine lyspærer til advenststaken, de selger dem ikke, men selvsagt måtte de skaffe meg.

Skrevet

Har enda ikke opplevd det og håper ikke jeg opplever det heller. Venter på en leveranse som kommer om ca 14 dager.

Gjest Guest
Skrevet
Har enda ikke opplevd det og håper ikke jeg opplever det heller. Venter på en leveranse som kommer om ca 14 dager.

Ja, då får du følge nøye med når leveransen kommer. Det tar jo lenger tid å få den manglende delen enn det var å få første leveranse.

Skrevet

Vi har også masse ting fra Ikea. Har ikke opplevd å få noe feil, bortsett fra en gang, men det var min kjære sin feil. Han hadde tatt feil av bøk og bjørk. Ja, ja. :)

Gjest TanteSkrue
Skrevet

Jeg har kjøpt masse på IKEA, bla kjøpte jeg kjøkken der for noen år siden. Jeg har derimot opplevd det motsatte enn det dere beskriver her: ikke sjelden har jeg sittet igjen med for mange skruer etter jeg har satt sammen møbelet. Får håpe det er IKEA som for sikkerhets skyld legger med for mange skruer, hvis ikke betyr det at mine IKEA-møbler kan falle sammen hvert øyeblikk siden jeg har glemt å sette i enkelte skruer :overrasket:

Men gjør som de andre her sier,kontakt IKEA ang problemet, så får du de delene som manlger :)

Skrevet

Vi har nettopp fått levert kjøkken fra Ikea (kom to dager etter bestilling) og ingenting manglet.

• 3 uker senere...
Skrevet
Ja, då får du følge nøye med når leveransen kommer. Det tar jo lenger tid å få den manglende delen enn det var å få første leveranse.

Vel, I DAG kommer møblene, så får vi se da.

Skrevet

Jeg har opplevd bra service på Ikea, liker Ikea, jeg. Jeg hadde ødelagt et hjul på et møbel, og gikk til klage/retur eller hva det heter, og forklarte, la ikke skjul på at det var jeg som hadde ødelagt delen heller, og dama bare fiska fram et nytt hjul til meg, og ikke kosta det noe heller! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Fikk en hylle som ikke passet i et klesskap i fjor, den var rett og slett for stor i forhold til skapet. Ringte til dem og fikk en ny i posten etter 4-5 dager. Helt OK! Har ellers aldri opplevd at ting mangler i pakkene.

Skrevet

Ingenting mangla. :)

Skrevet

Søs?

Vi har også opplevd mangler ved Ikeas leveranser (mest skruer osv) i tillegg til at en kniv bare brakk i bladet sånn plutselig. Men det vil alltid være noen varer som er ukurante...

Skrevet

Vi har fått et garderobeskap hvor det ikke var laget sånn hull man fester hyllene i en gang, tror det er det eneste.

Skrevet

Det manglet også skruer til persiennene våre som vi kjøpte på Ikea. Elles har vi ikke kjøpt så mye på Ikea enda, så intrykket til nå er bra.

Skrevet

Jeg fikk den manglende varen til slutt, og da fikk jeg også to stykker, selv om jeg bare trengte en. Men da har jeg jo en i reserve..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...