Astra Skrevet 18. september 2002 #1 Skrevet 18. september 2002 Fulgte med på serien for flere år siden. For et par uker siden så jeg en ny episode, og der var det meste snudd på hodet - hvorfor? Hva har skjedd? Serien handler jo egentlig om fem foreldreløse søsken (foreldrene omkom i bilulykke), men i den nye episoden skulle jo foreldrene feire 30 års bryllupsdag, og var i høyeste grad i live. En rekke av barnas kjærester i den "gamle" serien hadde nye roller (der det ikke virket som om de kjente søsknene i det hele tatt). F.eks var Charlys gamle flamme Kirsten blitt lege/familierådgiver, mens Justin som Julia giftet seg med i de gamle episodene ikke virket å kjenne Julia i det hele tatt i de nye episodene! (De satt nemlig å mimra fra Highschool-dagene, og virket ikke å ha hatt kontakt siden han droppa ut... Noen som følger med serien, og kan fortelle meg hva som skjer? På forhånd takk!
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #2 Skrevet 18. september 2002 Den episoden du har sett er en "tenk hvis...." episode. Hvordan hadde de vært hvis ikke foreldrene var blitt drept i bilulykken. Den har lite med handlingen i serien forøvrig å gjøre, men er en enkeltstående episode så vidt jeg har fått med meg. Ellers så går ting som normalt.
Astra Skrevet 18. september 2002 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2002 Takk for svaret! Det ante meg at det var en "drøøeepisode", men ingenting tydet på det verken på begynnelesen eller slutten. Hva har skjedd i serien forøvrig? Litt nyskjerrig Astra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå