Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 21.8.2020 den 15.01, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder mannen du vil møte - føler det er gjennom jobb, men ikke som i at dere jobber på samme sted - mer et arrangement for flere bedrifter sammen eller et samarbeidsprosjekt.

Dette høres veldig veldig bra ut, den ultimate drømmen hadde vært å møte en i samme yrke, da mitt yrke også er en stor lidenskap og hobby. Krysser fingrene for dette😊 

Det du sier om å bruke kreftene på feil mennesker, stemmer godt hvis det er eksene det er snakk om. 

På 21.8.2020 den 15.01, AnonymBruker skrev:

Bruk energien din på deg nå, for jo mer du bygger deg selv opp jo fortere skjer det. Ved å drømme og lengte og bruke masse energi på det - altså å vende energien utover, fremfor innover - tar det lenger tid. 

Dette er et veldig godt råd som jeg skal ta til meg. Og den siste setningen traff virkelig blink, da det er nettopp dette jeg har gjort i årevis - å drømme og lengte, dette har jeg brukt enormt mye energi og tankevirksomhet på. Jeg tar ordene til meg, fullt og helt😊 Tusen takk igjen for tiden din og for den gode energien du sender❤️

Anonymkode: 63732...167

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 21.8.2020 den 12.22, AnonymBruker skrev:

Hei.

Det fokuseres ikke på om dette er en mann eller kvinne. Mer som en voksen veileder eller en lærer. Men, noen du kan stole på og som vil være ærlig mot deg. Ja, dere har forbindelse til tidligere liv en god del århundrer tilbake. 

Jeg bruker ikke tarotkort eller intuisjon, eller noe annet jordisk som runer osv. Man kan si at jeg er påkoblet min egen kilde, eller familie. Når du endelig velger å lytte og stole på deg selv, vil din egen dør åpnes.

Bare hyggelig å bistå med hjelp.

Anonymkode: 645d0...508

En voksen veileder eller lærer høres jo fint ut det også. Utrolig spennnende med den felles forbindelsen flere århundrer tilbake!

Fascinerende det du skriver om å være påkoblet din egen kilde, familie. Da er du en av de som har gode, klarsynte evner, kan jeg tenke meg. Dette er jeg så fascinert av, det må være spennende å være deg🙂

Anonymkode: 63732...167

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...