AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Jeg har hatt det vanskelig på mange sider av livet i mange år, og nå føles det ekstra ille, nettopp fordi det aldri ser ut til å lysne. Lurer på om noen klarsynte eller noen som er gode på tarot har lyst å hjelpe meg og se om det fins snarlig lys i tunnelen for meg? ❤️ Anonymkode: 63732...167 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Dytter litt, og krysser fingrene for at noen har lyst å lese/ legge kort på meg❤️ Anonymkode: 63732...167
i - magikeren Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Har du prøvd å snakke med noen om at du har det vanskelig? Om ikke annet hjelpetelefonen? 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Kortene sier at du burde snakke med noen om dette Anonymkode: 6cbbe...f34
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 45 minutter siden, i - magikeren skrev: Har du prøvd å snakke med noen om at du har det vanskelig? Om ikke annet hjelpetelefonen? 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kortene sier at du burde snakke med noen om dette Anonymkode: 6cbbe...f34 Dette er en situasjon som har vedvart lenge, og jeg har snakket med flere om det tidligere, både en ordinær psykolog, en som driver med kognitiv terapi, og jeg har snakket med flere venner og nærmeste familie. Nå står jeg på venteliste til en ny psykolog. Problemet er at situasjonen ikke endres selv om jeg snakker om det. Det er livssituasjonen som gjør at jeg ikke har det bra, og det er flere faktorer sammenlagt som fører til denne livssituasjonen, og det er ikke så mye å gjøre med disse faktorene, bortsett fra å godta, og lære seg å leve med det. Og det må jeg jo bare fortsette å jobbe med. Det å snakke med noen, er ikke alltid lett. Alle som sliter psykisk får høre det, snakk med noen, en venn, et familiemedlem.. men når man har stått i en vanskelig situasjon lenge, så har man allerede «brukt opp» denne snakketiden, man kan ikke lenger dra fram de samme gamle, vonde tankene. Det ødelegger venneforhold og familieforhold, rett og slett. Og det ødelegge meg enda mer, da jeg får dårlig samvittighet av å hele tiden skulle ta plass med mine negative tanker, å hele tiden skulle føle at man bringer med seg en negativ energi. Derfor har jeg sluttet å prate med folk rundt meg. Grunnen til at jeg spurte her, var om noen med evner ville se om det fantes en positiv endring i fremtiden, f.eks om jeg ville finne en god kjæreste? Det hadde gitt meg så mye glede. Nå er jeg så mye alene. En partner hadde vært så postitivt å ha i hverdagen. Når man har den bestevennen, så takler man resten så mye bedre. Så kanskje jeg skal spørre annerledes: Er det noen som kan se på om jeg får meg kjæreste i fremtiden? Og om det er såpass nærme som innen et års tid, eller om det vil gå mange mange år? Kan dere se om jeg vil føle meg mer lykkelig i fremtiden? Anonymkode: 63732...167
i - magikeren Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Grunnen til at jeg spurte her, var om noen med evner ville se om det fantes en positiv endring i fremtiden, f.eks om jeg ville finne en god kjæreste? Det hadde gitt meg så mye glede. Nå er jeg så mye alene. En partner hadde vært så postitivt å ha i hverdagen. Når man har den bestevennen, så takler man resten så mye bedre. Så kanskje jeg skal spørre annerledes: Er det noen som kan se på om jeg får meg kjæreste i fremtiden? Og om det er såpass nærme som innen et års tid, eller om det vil gå mange mange år? Kan dere se om jeg vil føle meg mer lykkelig i fremtiden? Hva om svaret var nei? Jeg tror du vet selv at selvsagt er svaret ja, selvsagt vil det finnes en positiv endring i fremtiden om du vil det! La meg si noe jeg har lært av å snakke med med mennesker når jeg legger kort: du kan ikke basere lykken din på en eventuell fremtidig partner. Du må ha det bra med deg selv, finne lyspunkter og gleder i deg selv, slik at ikke bare du kan lene deg på en partner men dere kan støtte hverandre. Jeg har også bedt mange ringe til hjelpetelefon, ofte trenger man en samtale mer enn noe annet.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #7 Skrevet 19. august 2020 12 minutter siden, i - magikeren skrev: Hva om svaret var nei? Jeg tror du vet selv at selvsagt er svaret ja, selvsagt vil det finnes en positiv endring i fremtiden om du vil det! La meg si noe jeg har lært av å snakke med med mennesker når jeg legger kort: du kan ikke basere lykken din på en eventuell fremtidig partner. Du må ha det bra med deg selv, finne lyspunkter og gleder i deg selv, slik at ikke bare du kan lene deg på en partner men dere kan støtte hverandre. Jeg har også bedt mange ringe til hjelpetelefon, ofte trenger man en samtale mer enn noe annet. Takk for ordene dine. Og klart du har rett i at man skal finne lykken i seg selv først, og ikke forvente at en fremtidig partner skal være den som skaper hverdagslykken. Men noen ganger er det sånn at disse selvfølgelighetene vi kjenner til ikke alltid fungerer i praksis. Tro meg, dette har jeg tenkt mye på. Jeg kunne fint ha vært lykkelig som singel, dersom livet rundt var annerledes, men samfunnet er dessverre lagt opp sånn at de fleste stifter familier og tilbringer kvelder, helger og ferier sammen med de. Da merkes det godt at man er alene. Og noen ganger er det ikke bare å hive seg med på fritidsinteresser og lignende heller, når helsen ikke er den beste. Jeg jobber med meg selv hver eneste dag jeg, kjemper for å finne små, fine øyeblikk av lykke, og noen ganger dukker de opp. Men livet generelt sett er ikke der det burde være, det kreves en sosial, stor endring for at det skal bli fint å være meg. Vi trenger mennesker rundt oss som vi kan oppleve kjekke ting sammen med, og sånt kan ikke en samtalepartner fikse opp i. Jeg skjønner at du legger kort. Jeg ble litt nervøs nå, faktisk, pga måten du skriver på, som om du ser noe negativt du ikke vil fortelle. Håper ikke det stemmer. Anonymkode: 63732...167
i - magikeren Skrevet 19. august 2020 #8 Skrevet 19. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ble litt nervøs nå, faktisk, pga måten du skriver på, som om du ser noe negativt du ikke vil fortelle. Håper ikke det stemmer. Har selvsagt ikke lagt kort på deg uten at du vet om det. Ikke "sett" noe som helst. Jeg håpet du finner ut av dette ❤️
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #9 Skrevet 19. august 2020 2 minutter siden, i - magikeren skrev: Har selvsagt ikke lagt kort på deg uten at du vet om det. Ikke "sett" noe som helst. Jeg håpet du finner ut av dette ❤️ Beklager, jeg blandet deg sammen med en anonym bruker over her som skrev at kortene sa jeg burde snakke med noen. Tusen takk❤️ Anonymkode: 63732...167
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #10 Skrevet 19. august 2020 Hei TS! Jeg trakk tre tarotkort for deg. Knight of wands reversed, the hermit og the magician. Jeg tror ikke at du vil finne en partner i nærmeste fremtid, men alt tyder på at du finner en styrke og en glede i deg selv og at du ikke lenger vil føle på ensomhet. Dette kan være tiden for å finne ut av hvilke lidenskaper du har og hva du engasjerer deg for. Prøv en ny hobby, invester tiden din i det. Disse kortene kan tyde på at det vil komme menn inn i livet ditt, men jeg ser ingen romantiske forhold. Anonymkode: d5fed...68f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #11 Skrevet 19. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei TS! Jeg trakk tre tarotkort for deg. Knight of wands reversed, the hermit og the magician. Jeg tror ikke at du vil finne en partner i nærmeste fremtid, men alt tyder på at du finner en styrke og en glede i deg selv og at du ikke lenger vil føle på ensomhet. Dette kan være tiden for å finne ut av hvilke lidenskaper du har og hva du engasjerer deg for. Prøv en ny hobby, invester tiden din i det. Disse kortene kan tyde på at det vil komme menn inn i livet ditt, men jeg ser ingen romantiske forhold. Anonymkode: d5fed...68f Tusen takk for at du la kort på meg❤️ Godt å vite at jeg vil føle meg bedre etter hvert. Mener du ingen romantiske forhold i nærmeste fremtid, eller for alltid? 😳 Anonymkode: 63732...167
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #12 Skrevet 20. august 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk for at du la kort på meg❤️ Godt å vite at jeg vil føle meg bedre etter hvert. Mener du ingen romantiske forhold i nærmeste fremtid, eller for alltid? 😳 Anonymkode: 63732...167 Hei, jeg tolker kort litt annerledes enn andre, men det er det som er så fantastisk med tarot, de forteller oss en helt unik, og ny historie hver gang. Jeg bruker også intuisjonen min og lar den føre meg gjennom løypa korta leder meg igjennom. TOLKER HER KORTENE UTFRA DITT ØNSKE OM Å FÅ DEG EN KJÆRESTE. 1. Det du går bort fra og det du går mot. Fikk opp ett kort med ett avklaringskort: Keiserinnen avklart av Den hengte mann. Jeg ser du innehar kvalitetene til keiserinnen, som er den ultimate feminine kraft, men du har ofret deg for mye for romantiske partnere, og derfor har disse kvalitetene blitt utnyttet i fortiden. Det har fått hjertet ditt til å lukke seg, mens det avklarer hva en god partner skal og bør være. Du føler derfor at livet ditt står på vent, ingeting skjer, men så fort du bestemmer deg for at du vil ha en mann som har de samme kvalitetene som deg, som gir like mye som du gir, så vil hjertet ditt åpne seg igjen. Akkurat nå er det stengt fordi du ikke har vært i stand til å ta gode valg for deg selv. Det har ført til at du har blitt "hengende opp ned" en god stund nå. 2. Der du er nå og det du går mot/visdommen du allerede har i deg og kan ta i bruk. Fikk opp ett kort med to avklaringskort: Ti staver reversert avklart av Stavens prins og Vognen. Du er helt utslitt, og utbrent av både egne forventninger og samfunnets forventinger til deg. For å hente mer energi inn i livet ditt anbefales du å ta styringen over ditt eget liv. Stavenes prins' energi representerer dette, og det vil si at du allerede har disse kvalitetene i deg og kan lykkes med å ta over definisjonsmakten av hvem du er og hva du ønsker deg. Så kommer Vognen inn og gir deg all den viljestyrken og kraften du trenger for å gjennomføre ditt mål. 3. Det du går mot/visdommen du tar til deg i tiden som kommer, men først må du bruke energiene i kortene over til din fordel. Fikk opp fire kort, et av dem med ett avklaringskort: Seks staver er det første jeg trakk og et fantastisk "omen" når det kommer til kjærlighet, det vil føre deg dit du ønsker å være. Og det trenger ikke ta lang tid, når dette kortet viser seg betyr det at det kommer så fort du nyttiggjør deg energiene over. Tarot snakker nemlig om ressurser og verktøy du allerede har i deg, og ved å ta de i bruk når du ditt mål fortere. Så kom Fire kopper inn, avklart av Sverdets prinsesse som i denne sammenheng tolkes som at du har hatt tre store kjærligheter i ditt liv, ingen ga deg tilfredstillelse, så du vente deg bort fra dem - og har lenge kjent deg apatisk, ensom og håpløs, lengtende etter at den fjerde koppen skal melde sin ankomst. Du har søkt deg mot menn som ikke stimulerte intellektet ditt, og forholdene har vært langt mer fysiske og "klissete" er et ord jeg hører. Som om det ble for nært, men på feil måte, fordi du ikke kunne dele deg med dem. Og nærhet uten å kunne dele deg blir på en måte litt "ekkelt". Disse forholdene ga deg ikke noe annet enn apati og ensomhet, alltid lengtende etter noe mer. Han som kommer inn i livet ditt nå, er morsom, intellektuell, og en du kan måle deg opp mot. Ikke føle du må være mamma for - for keiserinnen blir en sånn figur når hun ikke får intellektet sitt stimulert, da blir hun utnyttet som skrevet over. Videre trakk jeg Yppersteprestinnen og føler dette går på hvordan forholdet ditt vil bli. Du har intellektualisert, vært mye oppi hodet ditt og lite i kontakt med intuisjonen din. Et tegn på at de rundt deg ikke har stimulert intellektet ditt, slik at du selv har overstimulert. Det å nå møte noen som GJØR det, vil interesssant dempe det - ikke forsterke det - og kontakten mellom dere to vil kjennes veldig intuitiv. Som en du kan kikke inn i øynene til og du vet hva han tenker umiddelbart. Til slutt trakk jeg Koppenes prinsesse som bare er et nydelig kort å få på avslutningen av en slik lesning. Hun representer at du føler så sterkt for han du er med at du er i ærefrykt. At det nesten kjennes hellig. Får frysninger nå når jeg skriver, så dette er en mann som virkelig kommer til å bevege deg. Vil også legge til at du fikk 2 prinsesser av 4, i en lesning på 10 kort - dette sier at du virkelig har energien som skal til for å få til dette, for prinsessene lar INGENTING stoppe seg når de først er i gang - følte derfor helt til slutt at du skal ha denne sangen her som et "meme" over den kjærligheten som venter på deg. Lykke til ❤️ Anonymkode: 327a2...7a1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #13 Skrevet 20. august 2020 Hei ts. Jeg har brukt none dager på å avgjøre om jeg skulle svare deg. Og her er svaret. Du vl bli kontaktet av noen som virker veldig familiær eller kjent for deg, enda du ikke har møtt vedkommende før i dette livet. Du vil bli utfordret på ting du ikke vurderer som viktig nok til å ta i betraktning på mange områder. Du vil bli bedt om å gi slipp på enkelte oppfatninger om deg selv og andre rundt deg. Dette må til for at du skal komme deg løs fra selvbedraget du har levd i som er blitt programmert gjennm mange år. Du er ikke alene om dette, og du vil se at veldig veldig mange rundt deg og i samfunnet har det på eksakt samme vis. Det neste året blir travelt men også lykkeligt. Du vil finne fred i deg selv og endelig virkeliggjøre noe du trodde var helt umulig å oppnå. Stol på deg selv og ta imot det du får med en takk og bruk det til å gjøre alt bedre rundt deg. Når du kjenner at hårene reiser seg på armer, kropp og du føler en gnist av positivitet, vær da klar over at du er på riktig vei. Lykke til. Anonymkode: 645d0...508
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #14 Skrevet 20. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg tolker kort litt annerledes enn andre, men det er det som er så fantastisk med tarot, de forteller oss en helt unik, og ny historie hver gang. Jeg bruker også intuisjonen min og lar den føre meg gjennom løypa korta leder meg igjennom. TOLKER HER KORTENE UTFRA DITT ØNSKE OM Å FÅ DEG EN KJÆRESTE. 1. Det du går bort fra og det du går mot. Fikk opp ett kort med ett avklaringskort: Keiserinnen avklart av Den hengte mann. Jeg ser du innehar kvalitetene til keiserinnen, som er den ultimate feminine kraft, men du har ofret deg for mye for romantiske partnere, og derfor har disse kvalitetene blitt utnyttet i fortiden. Det har fått hjertet ditt til å lukke seg, mens det avklarer hva en god partner skal og bør være. Du føler derfor at livet ditt står på vent, ingeting skjer, men så fort du bestemmer deg for at du vil ha en mann som har de samme kvalitetene som deg, som gir like mye som du gir, så vil hjertet ditt åpne seg igjen. Akkurat nå er det stengt fordi du ikke har vært i stand til å ta gode valg for deg selv. Det har ført til at du har blitt "hengende opp ned" en god stund nå. 2. Der du er nå og det du går mot/visdommen du allerede har i deg og kan ta i bruk. Fikk opp ett kort med to avklaringskort: Ti staver reversert avklart av Stavens prins og Vognen. Du er helt utslitt, og utbrent av både egne forventninger og samfunnets forventinger til deg. For å hente mer energi inn i livet ditt anbefales du å ta styringen over ditt eget liv. Stavenes prins' energi representerer dette, og det vil si at du allerede har disse kvalitetene i deg og kan lykkes med å ta over definisjonsmakten av hvem du er og hva du ønsker deg. Så kommer Vognen inn og gir deg all den viljestyrken og kraften du trenger for å gjennomføre ditt mål. 3. Det du går mot/visdommen du tar til deg i tiden som kommer, men først må du bruke energiene i kortene over til din fordel. Fikk opp fire kort, et av dem med ett avklaringskort: Seks staver er det første jeg trakk og et fantastisk "omen" når det kommer til kjærlighet, det vil føre deg dit du ønsker å være. Og det trenger ikke ta lang tid, når dette kortet viser seg betyr det at det kommer så fort du nyttiggjør deg energiene over. Tarot snakker nemlig om ressurser og verktøy du allerede har i deg, og ved å ta de i bruk når du ditt mål fortere. Så kom Fire kopper inn, avklart av Sverdets prinsesse som i denne sammenheng tolkes som at du har hatt tre store kjærligheter i ditt liv, ingen ga deg tilfredstillelse, så du vente deg bort fra dem - og har lenge kjent deg apatisk, ensom og håpløs, lengtende etter at den fjerde koppen skal melde sin ankomst. Du har søkt deg mot menn som ikke stimulerte intellektet ditt, og forholdene har vært langt mer fysiske og "klissete" er et ord jeg hører. Som om det ble for nært, men på feil måte, fordi du ikke kunne dele deg med dem. Og nærhet uten å kunne dele deg blir på en måte litt "ekkelt". Disse forholdene ga deg ikke noe annet enn apati og ensomhet, alltid lengtende etter noe mer. Han som kommer inn i livet ditt nå, er morsom, intellektuell, og en du kan måle deg opp mot. Ikke føle du må være mamma for - for keiserinnen blir en sånn figur når hun ikke får intellektet sitt stimulert, da blir hun utnyttet som skrevet over. Videre trakk jeg Yppersteprestinnen og føler dette går på hvordan forholdet ditt vil bli. Du har intellektualisert, vært mye oppi hodet ditt og lite i kontakt med intuisjonen din. Et tegn på at de rundt deg ikke har stimulert intellektet ditt, slik at du selv har overstimulert. Det å nå møte noen som GJØR det, vil interesssant dempe det - ikke forsterke det - og kontakten mellom dere to vil kjennes veldig intuitiv. Som en du kan kikke inn i øynene til og du vet hva han tenker umiddelbart. Til slutt trakk jeg Koppenes prinsesse som bare er et nydelig kort å få på avslutningen av en slik lesning. Hun representer at du føler så sterkt for han du er med at du er i ærefrykt. At det nesten kjennes hellig. Får frysninger nå når jeg skriver, så dette er en mann som virkelig kommer til å bevege deg. Vil også legge til at du fikk 2 prinsesser av 4, i en lesning på 10 kort - dette sier at du virkelig har energien som skal til for å få til dette, for prinsessene lar INGENTING stoppe seg når de først er i gang - følte derfor helt til slutt at du skal ha denne sangen her som et "meme" over den kjærligheten som venter på deg. Lykke til ❤️ Wow!! ❤️ For en fantastisk lesning, på så mange måter!! Det er mye her som er spot on, som virkelig traff meg fordi det stemmer så vanvittig bra! Alt du skrev i punkt 1 og 2 stemmer helt. Det du skriver om «seks staver» var fantastisk å lese, det du skriver om kortet «fire kopper» stemmer helt vanvittig! Og veldig interessant det du skriver om «yppersteprestinnen», og «koppenes prinsesse» - wow!! 😍 Tusen tusen hjertelig takk for alt dette❤️ Det skjedde en voldsom endring i meg med en gang jeg leste det, jeg kjenner meg så igjen i det du skriver, det føltes som å virkelig bli «sett»❤️ Dette ga meg et stort håp! Tenk at det finnes sånne mennesker som deg der ut, som setrer seg ned å bruker tiden sin på helt fremmede på denne måten, og ikke minst formidler dette på en så nydelig måte, og i tillegg legger ved denne nydelige låten som virkelig toppet hele readingen! Du er helt unik❤️ Du aner ikke hvor mye dette betydde! Tusen hjertelig takk igjen!! 🌹 Anonymkode: 63732...167
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #15 Skrevet 20. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei ts. Jeg har brukt none dager på å avgjøre om jeg skulle svare deg. Og her er svaret. Du vl bli kontaktet av noen som virker veldig familiær eller kjent for deg, enda du ikke har møtt vedkommende før i dette livet. Du vil bli utfordret på ting du ikke vurderer som viktig nok til å ta i betraktning på mange områder. Du vil bli bedt om å gi slipp på enkelte oppfatninger om deg selv og andre rundt deg. Dette må til for at du skal komme deg løs fra selvbedraget du har levd i som er blitt programmert gjennm mange år. Du er ikke alene om dette, og du vil se at veldig veldig mange rundt deg og i samfunnet har det på eksakt samme vis. Det neste året blir travelt men også lykkeligt. Du vil finne fred i deg selv og endelig virkeliggjøre noe du trodde var helt umulig å oppnå. Stol på deg selv og ta imot det du får med en takk og bruk det til å gjøre alt bedre rundt deg. Når du kjenner at hårene reiser seg på armer, kropp og du føler en gnist av positivitet, vær da klar over at du er på riktig vei. Lykke til. Anonymkode: 645d0...508 Tusen hjertelig takk til deg også, snille du❤️ Veldig takknemlig for at du delte dette! Dette var veldig spennende! Selvbedrageri høres ikke fremmed ut, nei.. Er dette en mann som vil kontakte meg helt på egen hånd, eller gjennom en datingtjeneste eller noe sånt? Ser du om dette er en som kjenner meg/ kjenner til meg fra før? Eller har vi kanskje kjent hverandre i et tidligere liv? Kan jeg spørre om det er tarotkort du bruker, eller om du er klarsynt og bruker kun egne evner/ intuisjon? Syns sånt er veldig spennende😊 Tusen takk igjen, kjære deg🌹 Anonymkode: 63732...167
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #16 Skrevet 21. august 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Wow!! ❤️ For en fantastisk lesning, på så mange måter!! Det er mye her som er spot on, som virkelig traff meg fordi det stemmer så vanvittig bra! Alt du skrev i punkt 1 og 2 stemmer helt. Det du skriver om «seks staver» var fantastisk å lese, det du skriver om kortet «fire kopper» stemmer helt vanvittig! Og veldig interessant det du skriver om «yppersteprestinnen», og «koppenes prinsesse» - wow!! 😍 Tusen tusen hjertelig takk for alt dette❤️ Det skjedde en voldsom endring i meg med en gang jeg leste det, jeg kjenner meg så igjen i det du skriver, det føltes som å virkelig bli «sett»❤️ Dette ga meg et stort håp! Tenk at det finnes sånne mennesker som deg der ut, som setrer seg ned å bruker tiden sin på helt fremmede på denne måten, og ikke minst formidler dette på en så nydelig måte, og i tillegg legger ved denne nydelige låten som virkelig toppet hele readingen! Du er helt unik❤️ Du aner ikke hvor mye dette betydde! Tusen hjertelig takk igjen!! 🌹 Anonymkode: 63732...167 Så godt å høre at det var til hjelp! Har du lyst til å fortelle hva som ikke stemte? Det hadde hjulpet meg mye for å bli flinkere, siden jeg ønsker å bruke evnene mine mer og er her inne for å trene meg 🙂 Det kan være mange faktorer som spiller inn for å lese riktig, en er selvfølgelig hvordan man har det selv (om man er i balanse eller ikke), en annen er å være forsiktig med å projisere seg selv inn i kortene (noe jeg føler jeg klarer å unngå) og et siste er å ha et ønske for den andre og sånn sett tolke kortene utfra det (som også kan slå veldig feil). Når det er sagt bruker jeg aldri kort til å fortelle om ulykker eller uhell som venter, for alt det kan unngås hvis man lytter til seg selv. Derfor er jeg nok ikke veldig happy for de som påstår over her at de IKKE kan se en mann for deg innen ett år, for det har de absolutt ikke noe grunnlag for å si. Man kan får til HVA SOM HELST i livet, bare man går inn i seg selv og lytter. Betyr det at alle kan bli milliardærer? Eller superstjerner? Selvfølgelig ikke. Men så er jeg nok av den oppfatning at man heller ikke har det behovet (å ha mer enn andre) når man er på plass i seg selv. Anonymkode: 327a2...7a1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #17 Skrevet 21. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så godt å høre at det var til hjelp! Har du lyst til å fortelle hva som ikke stemte? Det hadde hjulpet meg mye for å bli flinkere, siden jeg ønsker å bruke evnene mine mer og er her inne for å trene meg 🙂 Det kan være mange faktorer som spiller inn for å lese riktig, en er selvfølgelig hvordan man har det selv (om man er i balanse eller ikke), en annen er å være forsiktig med å projisere seg selv inn i kortene (noe jeg føler jeg klarer å unngå) og et siste er å ha et ønske for den andre og sånn sett tolke kortene utfra det (som også kan slå veldig feil). Når det er sagt bruker jeg aldri kort til å fortelle om ulykker eller uhell som venter, for alt det kan unngås hvis man lytter til seg selv. Derfor er jeg nok ikke veldig happy for de som påstår over her at de IKKE kan se en mann for deg innen ett år, for det har de absolutt ikke noe grunnlag for å si. Man kan får til HVA SOM HELST i livet, bare man går inn i seg selv og lytter. Betyr det at alle kan bli milliardærer? Eller superstjerner? Selvfølgelig ikke. Men så er jeg nok av den oppfatning at man heller ikke har det behovet (å ha mer enn andre) når man er på plass i seg selv. Anonymkode: 327a2...7a1 Jeg føler egentlig at alt stemmer, så dette var rett og slett helt utrolig❤️ Og du har så gode beskrivelser, «hengende opp-ned en stund» og «livet på vent», «utslitt og utbrent», ja det er akkurat sånn jeg føler det. Og jeg er ikke utslitt og utbrent av de årsaker som folk flest kanskje blir utslitt og utbrent, av å ha mye å gjøre og mye ansvar, med jobb/barn f.eks, nei, jeg er utslitt og utbrent av situasjonen, av å være mye alene, av mange tunge tanker, av fysiske og psykiske helseplager, av følelsen av at årene forsvinner uten at jeg har hatt muligheten til å gi de noe særlig positivt innhold. Du skriver «utslitt og utbrent av egne forventninger og samfunnets forventninger, og jeg tror aller mest mine egne forventninger, både til hvordan livet mitt skulle bli, og hvilken person jeg vil være for både meg selv og andre. Situasjonen jeg har stått i så lenge har gjort meg litt bitter, og misunnelig på andre, og jeg hater de følelsene i meg. Jeg er i utgangspunktet raus og empatisk, og har alltid ønsket andre vel, så jeg kjenner ikke igjen meg selv. Alt dette gjør meg utslitt og utbrent. Jeg tror kanskje ikke det er samfunnets forventninger som påvirker, men altså mine egne. Jeg føler også jeg har disse kvalitetene i meg, som du sier, men føler de kvalitetene blir mer og mer vanskelig å grave fram. Derfor er jeg veldig glad for at du skrev: 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Vognen inn og gir deg all den viljestyrken og kraften du trenger for å gjennomføre ditt mål. Det ang sels staver gjenstår å se om vil stemme, men jeg hååper😊 Det med fire kopper, at jeg har hatt tre kjærligheter og venter på den fjerde, er litt vanskelig å si om stemmer, for det kan tolkes ulikt. Jeg har hatt to forhold, men også et slags tredje, selv om vi aldri offisielt var i et forhold. Men vi holdt det gående i mange år likevel, jeg trodde stadig vi var på vei inn i et forhold, men sånn ble det aldri. Jeg har også hatt flere forelskelser i ungdomsårene og 20-årene, som aldri ble til noe forhold. Så det er ikke så lett å telle min kjærligheter, men jeg tolker det dithen at de to forholdene pluss det tredje som aldri ble offisielt, er de som teller her. Sånn sett stemmer det. Det som virkelig stemmer på en prikk, er beskrivelsen av disse forholdene. Det er akkurat sånn det har vært! Jeg liker veldig godt beskrivelsen din av han som kommer inn i livet mitt nå, og av hvordan forholdet vårt blir, og hvordan jeg blir i det forholdet. Det stemmer helt at jeg tenker mye, er mye oppi mitt eget hode ja. Tenker og grubler. Veldig synd at jeg ikke klarer å bruke intuisjonen mer, av flere grunner. Så kanskje vil dette endre seg, som du sier, i det neste forholdet. Alt det siste du skrev, høres fantastisk ut😊 Og det stemmer at jeg, i utgangspunktet iallefall, aldri lar noe stoppe meg når jeg først er igang. Det var sånn jeg pleide å være, og ble fortalt dette gang på gang, at jeg har en sterk vilje og fullfører uansett hvilke hindringer jeg møter på. Men det var også sånn jeg ble kronisk syk, jeg stod på til jeg stupte og ga meg ikke før det ikke var fysisk mulig å fortsette. Etter alle disse vanskelige årene, har denne stå på- kraften forsvunnet, føler jeg. Jeg føler meg ofte i gi opp- modus, apatisk, lei av alt, fordi det er så mange faktorer jeg ikke kan styre, det er ikke lenger bare å stå på, eller å endre noe i livet som gjør det bedre, for alt som kan prøves, er prøvd, og det som ikke er prøvd, er ikke mulig pga helsen. Så da blir man apatisk og i gi opp- modus til slutt. Men de kvalitetene du snakker om, vet jeg at jeg har, og kanskje var det nettopp det at du så dette, som kan bringe de kvalitetene ut igjen❤️ Jeg skal holde fast ved dette, og lese det opp igjen og opp igjen, og holde fast i at den drømmen, det du ser, vil komme i oppfyllelse❤️☺️ Ser du hvordan denne mannen kommer inn i livet mitt? 😊 Anonymkode: 63732...167
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #18 Skrevet 21. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: fordi du ikke kunne dele deg med dem. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: alltid lengtende etter noe mer. Må også si at disse to setningene traff blink. Ingen av disse mennene «så» meg, og det var mye som ikke var vits å dele, fordi de ikke ville forstå eller vise nok interesse. Mest av alt fordi de eksene er litt enkle sjelen, de mente nok ikke noe vondt med det, jeg tror bare de ikke skjønte hva mental nærhet er, og derfor var de ikke åpen for det. Tror ikke de følte noe manglet. Men her traff du blink ja😊 Anonymkode: 63732...167
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #19 Skrevet 21. august 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Tusen hjertelig takk til deg også, snille du❤️ Veldig takknemlig for at du delte dette! Dette var veldig spennende! Selvbedrageri høres ikke fremmed ut, nei.. Er dette en mann som vil kontakte meg helt på egen hånd, eller gjennom en datingtjeneste eller noe sånt? Ser du om dette er en som kjenner meg/ kjenner til meg fra før? Eller har vi kanskje kjent hverandre i et tidligere liv? Kan jeg spørre om det er tarotkort du bruker, eller om du er klarsynt og bruker kun egne evner/ intuisjon? Syns sånt er veldig spennende😊 Tusen takk igjen, kjære deg🌹 Anonymkode: 63732...167 Hei. Det fokuseres ikke på om dette er en mann eller kvinne. Mer som en voksen veileder eller en lærer. Men, noen du kan stole på og som vil være ærlig mot deg. Ja, dere har forbindelse til tidligere liv en god del århundrer tilbake. Jeg bruker ikke tarotkort eller intuisjon, eller noe annet jordisk som runer osv. Man kan si at jeg er påkoblet min egen kilde, eller familie. Når du endelig velger å lytte og stole på deg selv, vil din egen dør åpnes. Bare hyggelig å bistå med hjelp. Anonymkode: 645d0...508
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #20 Skrevet 21. august 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg føler egentlig at alt stemmer, så dette var rett og slett helt utrolig❤️ Og du har så gode beskrivelser, «hengende opp-ned en stund» og «livet på vent», «utslitt og utbrent», ja det er akkurat sånn jeg føler det. Og jeg er ikke utslitt og utbrent av de årsaker som folk flest kanskje blir utslitt og utbrent, av å ha mye å gjøre og mye ansvar, med jobb/barn f.eks, nei, jeg er utslitt og utbrent av situasjonen, av å være mye alene, av mange tunge tanker, av fysiske og psykiske helseplager, av følelsen av at årene forsvinner uten at jeg har hatt muligheten til å gi de noe særlig positivt innhold. Du skriver «utslitt og utbrent av egne forventninger og samfunnets forventninger, og jeg tror aller mest mine egne forventninger, både til hvordan livet mitt skulle bli, og hvilken person jeg vil være for både meg selv og andre. Situasjonen jeg har stått i så lenge har gjort meg litt bitter, og misunnelig på andre, og jeg hater de følelsene i meg. Jeg er i utgangspunktet raus og empatisk, og har alltid ønsket andre vel, så jeg kjenner ikke igjen meg selv. Alt dette gjør meg utslitt og utbrent. Jeg tror kanskje ikke det er samfunnets forventninger som påvirker, men altså mine egne. Jeg føler også jeg har disse kvalitetene i meg, som du sier, men føler de kvalitetene blir mer og mer vanskelig å grave fram. Derfor er jeg veldig glad for at du skrev: Det ang sels staver gjenstår å se om vil stemme, men jeg hååper😊 Det med fire kopper, at jeg har hatt tre kjærligheter og venter på den fjerde, er litt vanskelig å si om stemmer, for det kan tolkes ulikt. Jeg har hatt to forhold, men også et slags tredje, selv om vi aldri offisielt var i et forhold. Men vi holdt det gående i mange år likevel, jeg trodde stadig vi var på vei inn i et forhold, men sånn ble det aldri. Jeg har også hatt flere forelskelser i ungdomsårene og 20-årene, som aldri ble til noe forhold. Så det er ikke så lett å telle min kjærligheter, men jeg tolker det dithen at de to forholdene pluss det tredje som aldri ble offisielt, er de som teller her. Sånn sett stemmer det. Det som virkelig stemmer på en prikk, er beskrivelsen av disse forholdene. Det er akkurat sånn det har vært! Jeg liker veldig godt beskrivelsen din av han som kommer inn i livet mitt nå, og av hvordan forholdet vårt blir, og hvordan jeg blir i det forholdet. Det stemmer helt at jeg tenker mye, er mye oppi mitt eget hode ja. Tenker og grubler. Veldig synd at jeg ikke klarer å bruke intuisjonen mer, av flere grunner. Så kanskje vil dette endre seg, som du sier, i det neste forholdet. Alt det siste du skrev, høres fantastisk ut😊 Og det stemmer at jeg, i utgangspunktet iallefall, aldri lar noe stoppe meg når jeg først er igang. Det var sånn jeg pleide å være, og ble fortalt dette gang på gang, at jeg har en sterk vilje og fullfører uansett hvilke hindringer jeg møter på. Men det var også sånn jeg ble kronisk syk, jeg stod på til jeg stupte og ga meg ikke før det ikke var fysisk mulig å fortsette. Etter alle disse vanskelige årene, har denne stå på- kraften forsvunnet, føler jeg. Jeg føler meg ofte i gi opp- modus, apatisk, lei av alt, fordi det er så mange faktorer jeg ikke kan styre, det er ikke lenger bare å stå på, eller å endre noe i livet som gjør det bedre, for alt som kan prøves, er prøvd, og det som ikke er prøvd, er ikke mulig pga helsen. Så da blir man apatisk og i gi opp- modus til slutt. Men de kvalitetene du snakker om, vet jeg at jeg har, og kanskje var det nettopp det at du så dette, som kan bringe de kvalitetene ut igjen❤️ Jeg skal holde fast ved dette, og lese det opp igjen og opp igjen, og holde fast i at den drømmen, det du ser, vil komme i oppfyllelse❤️☺️ Ser du hvordan denne mannen kommer inn i livet mitt? 😊 Anonymkode: 63732...167 Det høres ut som du har brukt kreftene dine på feil mennesker, og feil prosjekter, og da BLIR man sliten. Energi som brukes når man er i en flytsone derimot tappes ikke, da flyter det like mye inn som ut. Ja, man trenger fortsatt og sove om natten, he, he, men på dagen vil man kjenne at man alltid har mer å gå på - hvis man bruker energien riktig. Se på punkt 1 og 2, så vet du hvordan du skal få energien tilbake. Når det gjelder mannen du vil møte - føler det er gjennom jobb, men ikke som i at dere jobber på samme sted - mer et arrangement for flere bedrifter sammen eller et samarbeidsprosjekt. Men ikke heng deg opp i dette, du kommer til å vite det når du ser ham. Bruk energien din på deg nå, for jo mer du bygger deg selv opp jo fortere skjer det. Ved å drømme og lengte og bruke masse energi på det - altså å vende energien utover, fremfor innover - tar det lenger tid. Anonymkode: 327a2...7a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå