Gjest gjest Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Jeg er en av de mange som er overvektig. Har fått masse kviseliknende blemmer på undersiden av brystene og i skillet ved magen . Er dette normalt? å hva kan jeg gjøre for å få dem vekk?
Vibs Skrevet 17. juli 2005 #2 Skrevet 17. juli 2005 Jeg vil tro dette er svettekviser nå i sommervarmen(?) Det hjelper å holde seg tørrest og renest mulig, vaske seg med en såpe som virker antibakterielt (har f.eks. lav pH). En god BH kan være tingen for puppene slik at de ikke legger seg nedover og dermer blir det klamt under dem. Svettekviser har jeg fått på leggene i syden
Gjest gjest Skrevet 17. juli 2005 #3 Skrevet 17. juli 2005 i det siste har jeg hatt dette mere eller mindre hele tiden selv om det ikke er sol og sommer. Det er så plagsomt og ekkelt
Vibs Skrevet 17. juli 2005 #4 Skrevet 17. juli 2005 i det siste har jeg hatt dette mere eller mindre hele tiden selv om det ikke er sol og sommer. Det er så plagsomt og ekkelt ← Kanskje du skulle fått legen din til å se på det?
Nella Skrevet 18. juli 2005 #6 Skrevet 18. juli 2005 Når hud gnisser mot hud oppstår det ofte sår/blemmer/nupper. Du kan legge på litt sårsalve (om det blir sår/rødt) og ha et par kompresser på utsiden. Evnt bare bruk et par kompresser på de aktuelle stedene og bytt ut et par ganger for dagen. Det kan bli fuktig inne imellom sånne steder og gjor at slikt oppstår. Lukter det fra områdene kan det være sopp. Da kan du istedet for sårsalve bruke en soppsalve som canesten eller klotramizol f.eks. Vaskes og tørkes godt mellom hver gang du smører på. Mener det er krem som sitter ganske godt og at vi ofte brukte litt olje (jordnøttolje feks) på en kompress for å få bort all salven. Vet ikke helt om disse to salvene er reseptfrie, men det finnes reseptfrie soppsalver også i tillfelle. Eller så er legen et alternativ da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå