AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Hei erfarne mammaer 😊 la i kveld merke til to kviselignende prikker på kinnet til poden etter vi bada. De har kommet nå i ettermiddag, veldig raskt ? Begynte og se litt og fant noen veldig små «prikker» på magen, litt sånn knappnål-størrelse, men tydelig røde. Kan det være starten på vannkopper? begynte i barnehage for 2 uker siden, men ikke hørt noe om noe utbrudd.. heller ingen feber eller sykdomstendens.. inkubasjonstiden er vell også gjerne litt lengre? Noen som vil dele erfaring eller har egne bilder de vil dele? 😊 Anonymkode: 65a95...d9f
Snabeltann Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Kan være det. Starter i det små, og blir væskefylte blemmer. Etter et døgn er du ikke i tvil.
Kenelz Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 Kan være det eller molusker om den ligner mer på en kvise
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 Bare en helt vill ide: Hva om du googler 'vannkopper' og ser hva du får av treff??? Anonymkode: bc930...2f6 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 Jeg vet ikke hvordan vannkopper ser ut. Synd Google ikke er oppfunnet ennå, slik at du må gå i uvisshet 😕 Anonymkode: f0275...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 Nevøen min har fått vannkopper nå, og der var det visst heller ikke meldt om noe i barnehagen enda. Så mye mulig det kan være det, altså! Anonymkode: 75193...d14
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #7 Skrevet 15. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvordan vannkopper ser ut. Synd Google ikke er oppfunnet ennå, slik at du må gå i uvisshet 😕 Anonymkode: f0275...5bf 70% om ikke mer kunne vær googlet av det som spør om på kg. Og «noen» velger å bruke tid på å være spydig isteden for å heller bare la være å kommentere. Tåpelig! Og rett og slett slemt! Anonymkode: 65a95...d9f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå