Gå til innhold

Hvis du hadde 113 millioner til overs, hadde du kjøpt dette huset da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må se innsiden før jeg svarer på det.

Anonymkode: 098b7...6b3

• Liker 2
Skrevet

Fy søren nei. Alt for mange vinduer å vaske, ser ut som en vanskelig plen å klippe, masse rom å tørke støv i. Får angst bare av å tenke på å vaske alle de gulvene. 

Skrevet

Nei, er ikke så glad i den stilen. Men kunne gjerne kjøpt en annen herskapsvilla for den summen, om jegers hadde tatt råd til det.

Anonymkode: 51f69...cc7

• Liker 1
Skrevet

Nei, hadde kjøpt en leilighet på Bankplassen

https://ourwaytours.com/wp-content/uploads/banktorget-1.jpeg
?u=https%3A%2F%2Ftse1.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.B7xRoMrYaRH3orsSJC6pPQHaE7%26pid%3DApi&f=1

Anonymkode: 8ae98...297

• Liker 1
Skrevet

Nei. Småbruk holder i massevis her, penger eller ikke. 

Skrevet

Jeg hadde nok heller kjøpt en leilighet

Skrevet

Nei, altfor mye å holde ved like. Orker ikke sånt. 

Anonymkode: 59d27...09c

Skrevet

Vil ikke ha gård!

Anonymkode: 4effc...795

Skrevet

Nei! Aaaaaalt for stort for meg! Om jeg fikk 113 millere for å flytt inn, så skulle jeg nok gjort det😇

Fantastisk flott eiendom da, og den kommer ikke til å tape seg i pris heller. God investering, enten han skal bo der eller selge videre.

Skrevet

Sannsynligvis. Men måtte ha sett inne før jeg bestemte meg. Har man 113 mill å kjøpe noe sånt for har man råd til vaskehjelp også :)

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Beeblebrox skrev:

Nei! Aaaaaalt for stort for meg! Om jeg fikk 113 millere for å flytt inn, så skulle jeg nok gjort det😇

Fantastisk flott eiendom da, og den kommer ikke til å tape seg i pris heller. God investering, enten han skal bo der eller selge videre.

Nå veit jeg ikke hvor mange soverom det er der, men kunne kanskje leid ut noen via airbnb? Kunne blitt kjent med nye mennesker? Eller drevet en bedandbreakfest? Eller gjort noe annet kult ut av det å ha så stor plass?

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt penger nok til å kjøpe den, hadde jeg ansatt hushjelp, gartner og vaskehjelp 😂 da kunne jeg kanskje vurdert det... Selv om jeg ikke kan fatte og begripe hva jeg skulle brukt all plassen til

Skrevet

Nei, alt for stort.

Jeg drømmer om lotto millionenene nå, så jeg kan kjøpe rekkeus i sentrum her, som skal bygges. 

Anonymkode: 0b0ba...9f5

Skrevet

Hadde heller kjøpt et hus i statene et sted ^^, 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, ville aldri brukt så mye penger på ett hus.

Skrevet
22 minutter siden, Saph skrev:

Fy søren nei. Alt for mange vinduer å vaske, ser ut som en vanskelig plen å klippe, masse rom å tørke støv i. Får angst bare av å tenke på å vaske alle de gulvene. 

Tror du han gjør det selv? :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, rampeguri skrev:

Nå veit jeg ikke hvor mange soverom det er der, men kunne kanskje leid ut noen via airbnb? Kunne blitt kjent med nye mennesker? Eller drevet en bedandbreakfest? Eller gjort noe annet kult ut av det å ha så stor plass?

JA! Det kunne du sikkert ha gjort! Kanskje starte med noe ekstra fluefiske-opplegg på Holmendammen, eller kanskje fornøyelses park e.l også -"Vestkant-Fryd" eller noe sånt? :Nikke:

Skrevet
1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Tror du han gjør det selv? :fnise:

Han nei. Men ts sa bare jeg har penger til å kjøpe huset, ikke vaskehjelp, så antar den jobben faller på meg. 

Anonymkode: 74725...972

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han nei. Men ts sa bare jeg har penger til å kjøpe huset, ikke vaskehjelp, så antar den jobben faller på meg. 

Anonymkode: 74725...972

Dette var meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...