AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Del Skrevet 14. august 2020 Hva er viktigst for deg? Anonymkode: 00bf6...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Del Skrevet 14. august 2020 At det er noe utsikt og så må jeg ha balkong. ikke kjøkken på en vegg i stua. Et kott. Anonymkode: e6f87...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VoodooChild Skrevet 14. august 2020 #3 Del Skrevet 14. august 2020 Har nettopp kjøpt hus. For meg var det viktigste beliggenhet. Hadde selvsagt en lang liste med andre ønsker, slik som gode solforhold hele dagen, uteplass, to bad, og en hel del andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. august 2020 #4 Del Skrevet 14. august 2020 Beliggenhet som er såpass at det kan selges igjen for en grei pris. Dessuten nekter jeg å ha "kjøkken" som bare en benk langs den ene stueveggen. Vil også gjerne ha en veranda som er stor nok til å sitte ute på og ha litt luft rundt stolen. Og det skal helst ikke være 1. etasje. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Del Skrevet 14. august 2020 Beliggenhet og tomtestørrelse. Alt annet kan man endre på. Men er pluss er jo bra planløsning, godt vedlikehold samt bad og kjøkken som ikke må hugges med en gang. Gammelt elektrisk opplegg, røropplegg og tak og drenering som må fikses er et minus. Anonymkode: f9622...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #6 Del Skrevet 14. august 2020 Beliggenhet! Alt annet kan endres på, men det må være budsjett til det man ønsker. Vi overtok en ekstremt slitt bolig i familien med den perfekte beliggenheten til takst, rev og bygget nytt. Hadde vi ikke hatt råd til å rive og bygge hadde vi enten havnet på sinnasnekkeren eller måttet finne noe annet. Nå har vi nytt fint hus som er tegnet spesielt til oss, og beliggenheten er fortsatt top dollar! Anonymkode: 8bccc...676 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #7 Del Skrevet 14. august 2020 Beliggenhet og størrelse+balkong. Og at bad/rør/elektriske er relativt nytt. Helst vil jeg gjøre minst mulig, men alt kommer an på pris. Anonymkode: aec65...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #8 Del Skrevet 14. august 2020 Beliggenhet og uteplass var viktigst da jeg kjøpte. Og pris selvsagt Anonymkode: 219c2...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #9 Del Skrevet 14. august 2020 Beliggenhet, pris, rekkehusfelt med mange barnefamilier, svært effektiv kollektivtransport til Oslo(jobb). Anonymkode: 1a1fb...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #10 Del Skrevet 14. august 2020 Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet. Solforhold, tomtestørrelse, at tomten kan utnyttes. Planløsning. At det tekniske og de store tingene er ok. Har en liste over ting som jeg gjerne vil ha (eller som må være mulig å få til), men beliggenhet og tomt er desidert viktigst. Anonymkode: 73b13...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #11 Del Skrevet 14. august 2020 Her er det desidert viktigste utsikt mot sjøen og fjellene. Og at det er en hage og en veranda.Og at taket var skiftet av borettslaget var et viktig punkt for meg før jeg kjøpte her. Farger på veggene kan lett byttes ut. Jeg er glad for at soveromsvinduene vender mot hagen, så en unngår kveldssol. Og avstand til søppelkasser og postkasser,butikk og busstopp er viktig. Her er det så utrolig stille og fredelig, det eneste jeg hører er trafikken ute. Anonymkode: f7123...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #12 Del Skrevet 14. august 2020 Det eneste kravet vi absolutt ikke kan fire på, er at det er en enebolig utenfor sameie. Vi bor i et sameie bestående av eneboliger og tomannsboliger nå, og har derfor (dessverre) felles søppelløsning. Den ræva søppelhåndteringen til flere i sameiet er så krise at sameiet jevnlig får bøter (vi snakker ikke om bare overfylte søppeldunker - her kaster folk bensinkanner med bensinrester i papiravfallet), og vi har funnet ut at vi ikke orker å dele søppeldunker med andre den dagen vi flytter videre. Anonymkode: 2bea7...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #13 Del Skrevet 15. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: her kaster folk bensinkanner med bensinrester i papiravfallet Det er ikke normal oppførsel 😳 Anonymkode: 1a1fb...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 15. august 2020 #14 Del Skrevet 15. august 2020 Beliggenhet, utsikt, veranda, pris, planløsning, at ikke kjøkkenet er på en vegg i stua og at det er bra standar på bad og kjøkken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #15 Del Skrevet 16. august 2020 Beliggenhet, standard, byggemåte, planløsning, utsikt, utleiedel, Anonymkode: 15fe7...fd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 16. august 2020 #16 Del Skrevet 16. august 2020 Beliggenhet, antall soverom (3+), grei størrelse på badet, helst separat bad, grei størrelse på stue og kjøkken og at det skal være mulig tomtmessig å bygge så lenge man kan jevne ut selv osv. Vi går for småbrukstomt så skal gå ganske greit forsåvidt. Ikke sett noen i den kategorien som er uaktuelle hittil 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #17 Del Skrevet 17. august 2020 Mine er pris, beliggenhet og planløsning som følger følgende krav: 4 soverom i samme etasje, 2 bad i boligen og en loft- eller kjellerstue ekstra som oppholdsrom for barna. Anonymkode: f2782...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thepig Skrevet 17. august 2020 #18 Del Skrevet 17. august 2020 Beliggenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas04 Skrevet 5. mai 2024 #19 Del Skrevet 5. mai 2024 Beliggenhet, utleiedel, lavt støynivå, 3 soverom, fast parkering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #20 Del Skrevet 5. mai 2024 Beliggenhet og antall kvadratmeter var viktigst for oss. Videre var gode solforhold og utsikt viktig. Huset vi kjøpte er veldig stort, men hadde bare 2 soverom. Da tror jeg mange ikke fikk det opp i søket sitt. Nå har vi 5 soverom og fikk kjøpt under prisantydning. Anonymkode: 10a18...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå