Gå til innhold

Jeg er så betatt, ja muligens forelsket, i sjefen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går ikke over....han er singel (såvidt jeg vet) jeg er gift i et ekteskap der vi har slitt de siste årene. Bl.a at jeg ikke tenner på han. Men også mye annet, kommunikasjon, søvnmangel osv. 

hver dag ser jeg sjefen min, jeg tenker på han store deler av dagen, hjerte hopper når jeg ser han/hører stemmen hans. Jeg pynter meg til jobb og gleder meg alltid til å se han. Jeg er bekymret for at det ikke går over, frustrert over at jeg ikke kan gjøre noe med han selv om jeg ønsker.. og bekymret for at dette er noen han kan merke på meg..er det lett å merke om noen har et ekstra godt øye til deg? 

Anonymkode: d8f05...cdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo slett ikke uvanlig. Sjefen er en person du er i et veldig avhengighetsforhold til, så det blir automatisk en person man blir mer enn gjennomsnittlig opptatt av. Det bør du ta i betraktning. Også at det er en person man på ett eller annet nivå er nødt til å slippe litt innpå seg, så der får sjefen mye «gratis». Det er i det hele tatt gode grunner til at sjefer skal tenke seg godt om før de innleder forhold til underordnede - for de får en solid tjuvstart sammenlignet med alle andre bare i kraft av sin rolle. 

Har du prøvd å mentalt trekke ham ut av «sjefsrollen» og det han får gratis derfra? Ville du reagert sånn på ham om han var en vanlig kollega, en nabo eller en venn av en venn? 

Klart det kan hende han merker at du liker ham. Men han vet jo ikke hva du kunne tenkt deg, eller er villig til, å gjøre med det. Så så lenge du opptrer profesjonelt nok, behøver du vel ikke tenke for mye på det. 

Selv syns jeg ikke det er noe i veien med å sverme litt for en annen så lenge det hele kun skjer i ditt eget hode og begrenses så det ikke blir et stort problem for deg. Gjort rett kan det kanskje være et krydder som gagner det forholdet man er i. 

Derimot ville jeg ikke tenkt at det var en god ide verken å innlede et forhold til ham bak mannen din sin rygg, eller å innlede noen dialog med ham om hva som er mulig å gjøre etter du har forlatt mannen din. Når man er i et forhold som man føler er håpløst eller nærmer seg slutten, blir man spesielt sårbar. Det er ikke nødvendigvis lurt å binde seg til å gå rett inn i et nytt forhold, selv om det føles rett nå er det ikke gitt at du ser sånn på det etter bruddet. 

Lykke til! 

Skrevet

tenk på økonomi-som singel trenger du gjerne jobben enda mer😬kjipt hvis det blir vanskelig på jobb fordi du har hatt deg med sjefen og enden på visa er at du slutter😏

Anonymkode: 29ebe...570

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...