Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøvd ultralyd på Dr Dropin før? Er det ok? Ser de har pris på 995. Jeg var på ordinær ultralyd for et par dager siden og vet at barnet har det tipptopp, men barnet lå også litt kinkig til og de klarte ikke å fastslå kjønn 100%. Jeg er kontrollfrik og orker ikke vente i 8 uker på ny ultralyd, så jeg vil egentlig bare ta ultralyd for å fastslå hvilket kjønn det er 😃

Anonymkode: ecfba...5ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? Ville gått til Linda på Oslo City hvis du vil vite kjapt og greit hvilket kjønn det er. 

Anonymkode: 20dfa...85e

Skrevet

Begge på Oslo City er veldig flinke og har Iang erfaring fra sykehus.

Anonymkode: 5c182...536

Skrevet
På 14.8.2020 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Har noen prøvd ultralyd på Dr Dropin før? Er det ok? Ser de har pris på 995. Jeg var på ordinær ultralyd for et par dager siden og vet at barnet har det tipptopp, men barnet lå også litt kinkig til og de klarte ikke å fastslå kjønn 100%. Jeg er kontrollfrik og orker ikke vente i 8 uker på ny ultralyd, så jeg vil egentlig bare ta ultralyd for å fastslå hvilket kjønn det er 😃

Var hos den på Grünerløkka i uke 12. Veldig fornøyd, hun tok seg god tid og gjorde både innvendig og utvendig ultralyd. Veldig hyggelig og entusiastisk dame. For tidlig å se kjønn for oss, men ville følt meg trygg på å gå dit for å sjekke. Fikk med bilder på papir.

Anonymkode: f367c...f90

Skrevet
På 14.8.2020 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Hvis du er kontrollfreak bør du vel også ta en panorama/harmony test?

Anonymkode: fe251...2d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...