Gå til innhold

Undervisningen i emnet starter mandag morgen, men emnet er ikke å finne i Canvas. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg "litt" stressa kjenner jeg... Er i ferd med å starte på en bachelor ved Humanistisk fakultet ved UiO. På informasjonsmøtet tidligere i uka fikk vi beskjed om at emnene vi har meldt oss opp til ville komme i Canvas i dag (fristen for å melde seg opp var ved midnatt i går).

Har sjekket flere ganger i dag og sent i ettermiddag dukket det ene emnet opp, men det er farget grått og merket med "N/A". Forelesninger og seminarer har ikke blitt lagt til i timeplanen min. Det andre emnet er ikke der i det hele tatt, men jeg stresser ikke med det, siden undervisningen i det først starter i september.

I det førstnevnte emnet starter undervisningen mandag kl. 10 i følge timeplanen som ligger på UiOs hjemmesiden, det skal være digital undervisning, så jeg regner med at det vil foregå via Zoom. Jeg har ikke fått invitasjon til Zoom møte på mandag på mail, det fikk jeg til informasjonsmøtene.

Jeg sjekket i StudentWeb og der er jeg heller ikke tildelt emnene, det står "under behandling" på begge to.

Jobber de i helgen med dette så det kommer på plass før mandag morgen?

Anonymkode: de93b...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært inne i Studentweb og meldt deg til undervisning og eksamen?

Anonymkode: 8c75c...ff0

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært inne i Studentweb og meldt deg til undervisning og eksamen?

Anonymkode: 8c75c...ff0

Har meldt meg opp til fagene ja, men eksamen får jeg ikke melde meg til før jeg er tatt opp på emnet.

Anonymkode: de93b...c41

Skrevet

Ring skolen og spør. 

Anonymkode: 32f16...dda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...