AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Jeg er i uke 33 og har de siste 3 dagene hatt mye kynnere, det kommer utover ettermiddagen og slipper ikke taket med mindre jeg legger meg i senga. Skal jeg på do så er det pån igjen. Det er konstant og er ikke noe som kommer og går, blir selfølgelig litt vondt etterhvert når det ikke slipper taket og det er slitsomt å puste fordi det sikkert trykker på lungene. Jeg kan ikke blimed på helgehandlingen lenger fordi jeg nesten ikke holder ut, så det skal ikke så mye til med andre ord. Kjenner mye liv hver dag så den lille har det greit, men begynner selvfølgelig å tenke på om barnet har det greit med konstante kynnere? Noen som har opplevd det samme? Burde jeg kontakte jordmor? Anonymkode: 6037c...fd4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Hadde mye kynnere i mitt første svangerskap. Ofte utløst at stress på jobb. Utviklet seg til regelmessige med kraftige tak etter uke 32. Ble sykemeldt for å kunne styre dagens tempo og ta hensyn til kroppen. Kontakt jordmor/føden dersom de ikke gir seg når du hviler, blir vonde/ubehagelige og gir mensmurringer. Anonymkode: 47458...1ca
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 Snakk med jordmor/lege så du ikke går og bekymrer deg. Jeg har vært mye plaget med kynnere i svangerskapet (og de er vonde!), men alt er fint med den lille. Men var veldig betryggende å få tatt snakken med lege Anonymkode: 82dc4...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå