Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hihi, så gøy å skrive inn kallenavnene! Vi har ørti forskjellige, vi, på hverandre, så det ville blitt for vanskelig å velge hva som skulle stått da! :)

Jeg falt skikkelig for Elsk meg alltid... Den tror jeg jammen jeg skal nevne for Lassiemannen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I våre står det: Evig din xxxx og datoen for forlovelsen. Kan skje vi skal gravere inn bryllupsdato også, er ikke helt sikre enda.

Glemte å skrive det, men det har vi gjort. altå å gravere inn bryllupsdatoen.( har forlovelses ringene til giftering) fikk akuratt plass inni, og ble veldig fint.

Skrevet

I våre står det "Omnia vincit amor S dobbelhjerte S og datoen!

Skrevet

Vi skal bruke forlovelsesringene våre og der står det: Din MyPi forlovelsesdato. Når vi gifter oss (neste år en gang..) blir bryllupsdatoen også gravert inn. Det kunne selvfølgelig stått noe mer "spennende" der, men da vi skulle bestemme oss ble det bare sånn. Helt greit og enkelt syns jeg ;)

Skrevet

Vi har bare:

I hans:

Mitt navn 30.07.05

I min:

Hans navn 30.07.05

Skrevet

Vi skal ha Uendelig din xxxx dato.

Skrevet

Vi skal bruke forlovelses-ringene, og inni dem står det:

i min: Kjæresten din - bestandig og hans initialer

i hans: Di Bett1 - for alltid

Ikke så orginalt, kanskje, men det føles veldig personlig. Jeg kaller ham veldig ofte bare for kjæresten, både skriftlig (mail, brev) og muntlig. Han liker å holde godt rundt meg og si "Mi Bett1". Dermed ble det sånn.

I alle fall nesten sånn... Gullsmeden har nemlig skrevet feil (!), så inni min står det faktisk "Kjærtesten din - bestandig". De har lovet å fikse det, men akkurat nå har de stengt pga ferie. Jeg har ikke lyst til å gå uten i et par uker heller, men må vel ordne det etterhvert.

Vi har ingen dato nå, men lurer på om vi skal føye til bryllupsdatoen. Vi får se, det blir litt trangt i min ring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...