AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Kan dere si noe om hvordan de fleste samtalene foregår? Er det snakk om mye forskjellig eller er det i all hovedsak bare sexchat? Virker som en latterlig enkel måte å tjene penger på. Men jeg er litt skeptisk til å sitte og ha sexchat non stop? Vil de ikke snakke om andre ting? Jeg gikk gjennom første del av kurset idag og kjente at jeg ble litt skeptiske. I første omgang virket det som du kunne prate med dem om alt mulig, og/ eller at det var like vanlig som sexchat. Men jeg tar kanskje feil? Jeg lurer også på om det er stor konkurranse der inne, eller blir du tildelt noen å chatte med omtrent uten stans? Anonymkode: 81b0a...dfb
sofakrok1 Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Det er bare sexchat. Bare send pm hvis du lurer på noe
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 9 minutter siden, sofakrok1 skrev: Det er bare sexchat. Bare send pm hvis du lurer på noe Vet ikke hvordan man sender PM. Vil du ikke svare her? Tjener du bra på det? Anonymkode: 81b0a...dfb
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 Ikke bli med der! Det er er evig mas fra ‘sjefene’ der inne, du må skrive minst 200 meldinger i uka. De spammer deg med mellom 2-10 e-poster om dagen. De mennene der inne er temmelig desperate. Jeg har kontakta mange via fb for å informere at det er fake alt der inne. Ikke rart menn blir forbanna og frustrerte når de opplever så mange ‘luremuser’. Du må lese deg opp på samtalene, det er dårlig logging. Også har du de andre som jobber der, mange av de skriver mye, men de skriver det samme til alle, bruker feil navn, feil info også må man prøve å dekke over for de når mennene blir irriterte. Men ja, det går uhyre mye i sex. Mennene betaler ca 15kr/melding, du får ca en krone for hver melding. De krever sitt. De finner veien til chatten via annonser rundt om kring som lyder ‘kåt dame kun 15 min unna deg’ og slikt. De annonserer mange steder. Hvis du vil se slike annonser, bare ta en kikk på nakenprat. Du bruker utrolig mange timer for lav betaling. Også er det styret med å få lønn, den nye løsningen deres skippa jeg. Det kreves identifisering osv. Anonymkode: c25fc...6cc 9 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 Du blir tildelt en som skal svares. Så snart en av mennene har svart, legges den i ‘køen’ som skal besvares. Det er vilkårlig hvilken chat du får. Så snart du har svart på en, kommer en annen til deg. Du får ikke følge en chat. Anonymkode: c25fc...6cc 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke bli med der! Det er er evig mas fra ‘sjefene’ der inne, du må skrive minst 200 meldinger i uka. De spammer deg med mellom 2-10 e-poster om dagen. De mennene der inne er temmelig desperate. Jeg har kontakta mange via fb for å informere at det er fake alt der inne. Ikke rart menn blir forbanna og frustrerte når de opplever så mange ‘luremuser’. Du må lese deg opp på samtalene, det er dårlig logging. Også har du de andre som jobber der, mange av de skriver mye, men de skriver det samme til alle, bruker feil navn, feil info også må man prøve å dekke over for de når mennene blir irriterte. Men ja, det går uhyre mye i sex. Mennene betaler ca 15kr/melding, du får ca en krone for hver melding. De krever sitt. De finner veien til chatten via annonser rundt om kring som lyder ‘kåt dame kun 15 min unna deg’ og slikt. De annonserer mange steder. Hvis du vil se slike annonser, bare ta en kikk på nakenprat. Du bruker utrolig mange timer for lav betaling. Også er det styret med å få lønn, den nye løsningen deres skippa jeg. Det kreves identifisering osv. Anonymkode: c25fc...6cc Mens veldig mange andre sier det motsatte av deg! Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Situasjonen for meg er slik at jeg tidvis må sitte flere timer vakt på et rom hvor ingenting skjer. Er lei av å bare sitte der og "glo". Får lov å surfe på nett der og ta telefoner, inntil alarmen går holdt jeg på si. Ble blant annet medlem av slike sider hvor du kan ta markedsundersøkelser om forskjellige ting , biler, forsikring osv. Der må du iallefall jobbe mye for å få toppen 3000 i måneden. Ifølge flere brukere av Norwegians work from Home sier de at med å jobbe ca to timer effektivt hver dag tjener de endel tusenlapper. Stemmer ikke det? Er det noe som helst med jobben som er lovstridig, utover at noen vil betrakte det som litt uetisk? Jeg mener også de har understreket på siden, om en med liten tekst, at nettstedet er fantasibasert. Anonymkode: 81b0a...dfb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #7 Skrevet 15. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du blir tildelt en som skal svares. Så snart en av mennene har svart, legges den i ‘køen’ som skal besvares. Det er vilkårlig hvilken chat du får. Så snart du har svart på en, kommer en annen til deg. Du får ikke følge en chat. Anonymkode: c25fc...6cc Ok føler du det er verdt tiden? Tjener du greit? Anonymkode: 81b0a...dfb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #8 Skrevet 15. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mens veldig mange andre sier det motsatte av deg! Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Situasjonen for meg er slik at jeg tidvis må sitte flere timer vakt på et rom hvor ingenting skjer. Er lei av å bare sitte der og "glo". Får lov å surfe på nett der og ta telefoner, inntil alarmen går holdt jeg på si. Ble blant annet medlem av slike sider hvor du kan ta markedsundersøkelser om forskjellige ting , biler, forsikring osv. Der må du iallefall jobbe mye for å få toppen 3000 i måneden. Ifølge flere brukere av Norwegians work from Home sier de at med å jobbe ca to timer effektivt hver dag tjener de endel tusenlapper. Stemmer ikke det? Er det noe som helst med jobben som er lovstridig, utover at noen vil betrakte det som litt uetisk? Jeg mener også de har understreket på siden, om en med liten tekst, at nettstedet er fantasibasert. Anonymkode: 81b0a...dfb Ja, selvsagt er dette lovstridig. Det er ikke lov til å lure folk til å tro at dette er ekte personer de snakker med. Mennene betaler for eating for å treffe disse personene. Er utnytting, bloggingen av informasjon om disse mennene fra en Chat som skjer bryter fullt ut med reglementet i GDPR og personvernet. De som har laget siden bruker de som jobber med dette som nyttige idioter. Jeg vet, hadde en venn som drev med dette. Han satt effektivt 9 timer om dagen inkludert noe i helger og tjente mellom 23.000 til 28.000 i måneden brutto. Han skattet ikke, dermed brøyt han loven, fikk ikke pensjon eller feriepenger. Men om du skatter får du antageligvis mellom 16.000 til 20.000 utbetalt. Han skrev så mye at han fikk kramper i hånda. Så dere velger selv hva dere vil Anonymkode: f3e69...2fd 9
Humle Brumle Skrevet 15. august 2020 #9 Skrevet 15. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvordan man sender PM. Vil du ikke svare her? Tjener du bra på det? Anonymkode: 81b0a...dfb Du trykker på profilen du vil sende pm til også trykker du på det lille brevmerket. Den ligner på denne emojien ✉️
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #10 Skrevet 15. august 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, selvsagt er dette lovstridig. Det er ikke lov til å lure folk til å tro at dette er ekte personer de snakker med. Mennene betaler for eating for å treffe disse personene. Er utnytting, bloggingen av informasjon om disse mennene fra en Chat som skjer bryter fullt ut med reglementet i GDPR og personvernet. De som har laget siden bruker de som jobber med dette som nyttige idioter. Jeg vet, hadde en venn som drev med dette. Han satt effektivt 9 timer om dagen inkludert noe i helger og tjente mellom 23.000 til 28.000 i måneden brutto. Han skattet ikke, dermed brøyt han loven, fikk ikke pensjon eller feriepenger. Men om du skatter får du antageligvis mellom 16.000 til 20.000 utbetalt. Han skrev så mye at han fikk kramper i hånda. Så dere velger selv hva dere vil Anonymkode: f3e69...2fd Ja men mange blir utnyttet. Jeg jobber fulltid, og trenger ikke 28 000 ekstra. Jeg hadde fått hele livet mitt endret med 10 000 ekstra i måneden, og jeg antar det er høyst oppnåelig på den siden. Du kan godt si de blir lurt. Mens jeg har en samboer som tabbet seg ut med kredittkort og forbrukslån for noen år siden og sitter i stor gjeld, som økte inntil jeg kom inn og hjalp han. Jeg klarer ikke fysisk å dra på to jobber, men den andre vil jeg gjerne jobbe på hjemmefra, eller i de periodene på jobb hvor jeg sitter på et rom virkesløs og holder vakt til en alarm går. Jeg føler vel de som gir ut forbrukslån og kredittkort til unge mennesker i desperate situasjoner er større svindlere, enn noen enkeltpersoner som sitter på nett og har sex chat med menn. Det står jo at du skal prate med kunden om det kunden vil. Og at disse skitne samtalene ikke fører til treff er vel bra lærdom for disse mennene, for du bør vel gidde å bli kjent med ei dame før du skal i buksa på henne? Jeg ser det annerledes enn deg bare. Takk for svar uansett. Anonymkode: 81b0a...dfb 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #11 Skrevet 15. august 2020 (endret) On 8/15/2020 at 10:46 AM, AnonymBruker said: Mens veldig mange andre sier det motsatte av deg! Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Situasjonen for meg er slik at jeg tidvis må sitte flere timer vakt på et rom hvor ingenting skjer. Er lei av å bare sitte der og "glo". Får lov å surfe på nett der og ta telefoner, inntil alarmen går holdt jeg på si. Ble blant annet medlem av slike sider hvor du kan ta markedsundersøkelser om forskjellige ting , biler, forsikring osv. Der må du iallefall jobbe mye for å få toppen 3000 i måneden. Ifølge flere brukere av Norwegians work from Home sier de at med å jobbe ca to timer effektivt hver dag tjener de endel tusenlapper. Stemmer ikke det? Er det noe som helst med jobben som er lovstridig, utover at noen vil betrakte det som litt uetisk? Jeg mener også de har understreket på siden, om en med liten tekst, at nettstedet er fantasibasert. Anonymkode: 81b0a...dfb Hvem er disse brukerne du har snakka med fra NWFH? 2 timer effektiv? Noen tusen i måneden? Det tviler jeg faktisk sterkt på. Du må i så fall svare veldig raskt og ikke nødvendigvis med kvalitet. Du må ha minst 180 tegn tror jeg før den kan sendes. Også må du tåle å se en hel mengde med pikker, fra 20-åringer til 70-åringer. For å si det sånn, de yngre er i mindretall. Anonymkode: c25fc...6cc Bilde med identifiserende innhold er slettet. _popcorn_, mod Endret 17. august 2020 av _popcorn_ 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #12 Skrevet 16. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler vel de som gir ut forbrukslån og kredittkort til unge mennesker i desperate situasjoner er større svindlere, enn noen enkeltpersoner som sitter på nett og har sex chat med menn. Det står jo at du skal prate med kunden om det kunden vil. Og at disse skitne samtalene ikke fører til treff er vel bra lærdom for disse mennene, for du bør vel gidde å bli kjent med ei dame før du skal i buksa på henne? Jeg ser det annerledes enn deg bare. Takk for svar uansett. Anonymkode: 81b0a...dfb At de som gir ut lån etc gjør noe feil, betyr ikke at det er greit å for andre å oppføre seg feil på samme. Og treff, de mennene forventer at det er faktisk ekte damer som svarer de. Så man må komme med ørten unnskyldninger for å unngå treff. Så har du de som ikke gjør det, så da må man rydde opp etter dems rot. Og nei, de trenger ikke å bli kjent for å knulle. De er der for å få knullt. Det står i annonsene: 'Kåt dame som venter på deg' etc, det gir jo forventninger. La heller han samboeren din tjene egne penger for å betale ned gjelden sin. Hans gjeld, hans ansvar. Han kan sitte og chatte... Anonymkode: c25fc...6cc 15
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #13 Skrevet 16. august 2020 https://itavisen.no/2017/10/16/sex-svindlere-avslort-les-om-hvordan-chat-operatorer-drilles-til-a-svindle-norske-menn/ Tv3 lagde en episode om dette også: https://viaplay.no/player/default/serier/svindeljegerne/sesong-1/episode-5 Anonymkode: c25fc...6cc 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #14 Skrevet 16. august 2020 Her ligger episoden gratid: https://www.viafree.no/programmer/underholdning/svindeljegerne/sesong-1/episode-5 Anonymkode: c25fc...6cc
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #15 Skrevet 16. august 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: At de som gir ut lån etc gjør noe feil, betyr ikke at det er greit å for andre å oppføre seg feil på samme. Og treff, de mennene forventer at det er faktisk ekte damer som svarer de. Så man må komme med ørten unnskyldninger for å unngå treff. Så har du de som ikke gjør det, så da må man rydde opp etter dems rot. Og nei, de trenger ikke å bli kjent for å knulle. De er der for å få knullt. Det står i annonsene: 'Kåt dame som venter på deg' etc, det gir jo forventninger. La heller han samboeren din tjene egne penger for å betale ned gjelden sin. Hans gjeld, hans ansvar. Han kan sitte og chatte... Anonymkode: c25fc...6cc Han jobber livet av seg. Vårt eneste ønske er å få han ut av gjeld, så han kan leve normalt. Ble lurt inn i denne gjelden. Det er snakk om summen av mange ting vi gjør for å betale ned. Noen tusenlapper fra denne siden hjelper også veldig på sammen med andre ting. Jeg hører hva dere sier, jeg skal ha det med meg i det jeg prøver denne siden. Kan veldig godt hende samvittigheten tar meg. Jeg er egentlig en veldig empatisk person, og jeg vil mislike sterkt å sitte og taste sexmeldinger til fremmede. Men det er rart hva du gjør for de du elsker.. Anonymkode: 81b0a...dfb 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #16 Skrevet 16. august 2020 Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg TS, men jeg må bare si det - hvor dumme er mannfolk som skriver inn til sånne sider??? 😳 Anonymkode: ff02e...5da 10
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #17 Skrevet 16. august 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg TS, men jeg må bare si det - hvor dumme er mannfolk som skriver inn til sånne sider??? 😳 Anonymkode: ff02e...5da Det er mitt perspektiv på det også. Anonymkode: 81b0a...dfb 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #18 Skrevet 16. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Han jobber livet av seg. Vårt eneste ønske er å få han ut av gjeld, så han kan leve normalt. Ble lurt inn i denne gjelden. Det er snakk om summen av mange ting vi gjør for å betale ned. Noen tusenlapper fra denne siden hjelper også veldig på sammen med andre ting. Jeg hører hva dere sier, jeg skal ha det med meg i det jeg prøver denne siden. Kan veldig godt hende samvittigheten tar meg. Jeg er egentlig en veldig empatisk person, og jeg vil mislike sterkt å sitte og taste sexmeldinger til fremmede. Men det er rart hva du gjør for de du elsker.. Anonymkode: 81b0a...dfb Du får ha lykke til da. Fortell gjerne hva du erfarer etter hvert Anonymkode: c25fc...6cc
_popcorn_ Skrevet 17. august 2020 #19 Skrevet 17. august 2020 Tråden er ryddet for identifiserende innhold, og svar til dette. _popcorn_, mod
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #20 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 15.8.2020 den 11.04): Ja, selvsagt er dette lovstridig. Feil. Det er ingenting som er ulovlig med å tilby en chattetjeneste til betalende deltagere. En velger selv hva en skal tro på og ikke. Har jobbet for dem noen måneder nå og det funker fint hvis man vil ha noen ekstra kroner her og der, men den siste lønningen min er sen - skulle kommet i går - og i følge dem så er den utbetalt og på vei, men det kunne ta opp i mot tre dager. Anonymkode: 907ca...5e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå