AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Redd det skal lyse sjalusi ut av denne posten, men uansett: Jeg har egentlig det jeg trenger i livet, men savner kjæreste. Har prøvd litt nettdating det siste halvannet året ca uten at det har blitt noe kjæreste på meg. Så har jeg mange venninner som er i langvarige forhold. En av disse er ei som er veldig hjelpesløs uten kjæresten sin. Hun har angst og det er han som må ordne alt. Tlf samtaler, betaling i butikk/restaurant, henting og bringing av barn osv. Jeg var på en miniferie med denne venninna en gang og da var det jeg som tok over rollen til kjæresten. Hun turte ingenting og var ganske kravstor uten å vise noen form for takknemlighet. Jeg måtte ordne og styre sånn at vi fikk gjort det vi hadde planlagt av aktiviteter mens hun var helt passiv. Jeg var ganske sliten når jeg kom hjem fordi jeg følte meg som en butler på den turen. En annen venninne er veldig fæl til å kalle kjæresten stygge ting, og forteller han stadig vekk hvor udugelig han er, med en humoristisk undertone. Men hun sitter også og snakker om flauser han har gjort, dumme ting han har gjort og sagt, og høyst private ting mens han sitter og kan høre det, og hun sier det selv om han ber henne om å la være. Hun er bråsint og da klikker hun skikkelig og blir forbannet på han + kaller han masse stygt. Han tilgir med en gang og tillater disse humørsvingningene. Det er han som har ansvar for matlaging hjemme og hun renhold, men det ser ut som en svinesti hjemme hos de. Jeg har ofte gått og tenkt at disse mennene må da snart gå lei av disse forholdene? Likevel blir de værende. Disse 2 jentene er også ordentlig kjæreste-jenter og har omtrent aldri vært single. Så har du meg, evig singel og med sunne interesser og har et ryddig liv. Humor som treffer de fleste, og både menn og kvinner trives sammen med meg i sosiale settinger. Likevel er jeg den som sitter alene på filmkvelder når alle andre i stua sitter i armkroken til kjæresten sin. Føler det er så urettferdig! Hvorfor har noen så flaks når det kommer til gutter at hvis de blir single så nærmest snubler de inn i et nytt forhold dagen etter? Føler jeg på mange områder har "hele pakka" når det kommer til forhold, men de blir mest flørting og ikke noe mer. Mens de jentene jeg beskrev her egentlig er ganske utmattende å være med, men får seg kjæreste lett som bare det? 💔 Anonymkode: bd2c4...7c4 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 I feel you, har dessverre tenkt samme tanke ofte selv. Kan ikke skjønne hvordan jeg er singel når så mange sære damer har fått seg bra menn😬 Hvor gammel er du? Anonymkode: 0cd8d...3bf 12
WhiteSwan Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 Jeg reagerer på at din venninne kaller kjæresten sin for stygge ting. Sier du ifra når hun gjør det? Det er jo ikke greit. 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 Kvalitet fremfor kvantitet? Anonymkode: 349ca...bc4 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 De er sikkert noen villdyr i senga... Anonymkode: 6174a...cae 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 Er du for kresen? Virker avvisende overfor potensielle partnere? Anonymkode: 93083...608 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #7 Skrevet 14. august 2020 Noen ganger blir man bare hektet av slike mennesker tror jeg. Kjæresten min kjeder seg lett, blir lett utålmodig og lei av ting. Jeg er en håndfull, for å si det sånn, og jeg tror litt av grunnen til at vi funker er at han aldri helt vet hvor han har meg, og det gjør at han ikke blir lei. Anonymkode: 910eb...2e8 4
Taffel Skrevet 14. august 2020 #8 Skrevet 14. august 2020 Kunne du tenke deg å vært sammen med kjærestene de har da? Jeg har tenkt samme tanke noen ganger, men det er jammen ikke mange av kjentes menn jeg ville vurdert dersom det var aktuelt... Og det kan godt hende de skulle ønske seg langt vekk, er utro, eller rett og slett bare er fornøyd med å ikke være alene. Du har helt sikkert fått henvendelser som du ikke går videre med, fordi det rett og slett ikke er den typen du er på jakt etter? Kanskje du må lete litt i et miljø som du trives i? 14
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #9 Skrevet 14. august 2020 Hun venninne nr 2 er jo direkte ondskapsfull. Stakkars mann. Anonymkode: 6b191...71e 6
PokemonGone Skrevet 14. august 2020 #10 Skrevet 14. august 2020 Vi trenger ikke å være perfekt for å være i et forhold. Å elske noen betyr å akseptere styrkene og svakhetene deres. Kjærlighet er ikke valgt, kjærlighet bygges hver dag. Hvis du har alt du trenger i livet, er du selvforsynt. Din første venninne trenger noen ved siden av henne nesten konstant. Venninne n° 2 er shitty. 17
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #11 Skrevet 14. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: I feel you, har dessverre tenkt samme tanke ofte selv. Kan ikke skjønne hvordan jeg er singel når så mange sære damer har fått seg bra menn😬 Hvor gammel er du? Anonymkode: 0cd8d...3bf Jeg er 38 1 minutt siden, Taffel said: Kunne du tenke deg å vært sammen med kjærestene de har da? Jeg har tenkt samme tanke noen ganger, men det er jammen ikke mange av kjentes menn jeg ville vurdert dersom det var aktuelt... Og det kan godt hende de skulle ønske seg langt vekk, er utro, eller rett og slett bare er fornøyd med å ikke være alene. Du har helt sikkert fått henvendelser som du ikke går videre med, fordi det rett og slett ikke er den typen du er på jakt etter? Kanskje du må lete litt i et miljø som du trives i? Du har et poeng ja. Kan ligge noe i det. Kjæresten til venninne nr 2 er egentlig min type fyr, og jeg har flere ganger tenkt at han fortjener bedre enn det der. Anonymkode: bd2c4...7c4 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #12 Skrevet 14. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Redd det skal lyse sjalusi ut av denne posten, men uansett: Jeg har egentlig det jeg trenger i livet, men savner kjæreste. Har prøvd litt nettdating det siste halvannet året ca uten at det har blitt noe kjæreste på meg. Så har jeg mange venninner som er i langvarige forhold. En av disse er ei som er veldig hjelpesløs uten kjæresten sin. Hun har angst og det er han som må ordne alt. Tlf samtaler, betaling i butikk/restaurant, henting og bringing av barn osv. Jeg var på en miniferie med denne venninna en gang og da var det jeg som tok over rollen til kjæresten. Hun turte ingenting og var ganske kravstor uten å vise noen form for takknemlighet. Jeg måtte ordne og styre sånn at vi fikk gjort det vi hadde planlagt av aktiviteter mens hun var helt passiv. Jeg var ganske sliten når jeg kom hjem fordi jeg følte meg som en butler på den turen. En annen venninne er veldig fæl til å kalle kjæresten stygge ting, og forteller han stadig vekk hvor udugelig han er, med en humoristisk undertone. Men hun sitter også og snakker om flauser han har gjort, dumme ting han har gjort og sagt, og høyst private ting mens han sitter og kan høre det, og hun sier det selv om han ber henne om å la være. Hun er bråsint og da klikker hun skikkelig og blir forbannet på han + kaller han masse stygt. Han tilgir med en gang og tillater disse humørsvingningene. Det er han som har ansvar for matlaging hjemme og hun renhold, men det ser ut som en svinesti hjemme hos de. Jeg har ofte gått og tenkt at disse mennene må da snart gå lei av disse forholdene? Likevel blir de værende. Disse 2 jentene er også ordentlig kjæreste-jenter og har omtrent aldri vært single. Så har du meg, evig singel og med sunne interesser og har et ryddig liv. Humor som treffer de fleste, og både menn og kvinner trives sammen med meg i sosiale settinger. Likevel er jeg den som sitter alene på filmkvelder når alle andre i stua sitter i armkroken til kjæresten sin. Føler det er så urettferdig! Hvorfor har noen så flaks når det kommer til gutter at hvis de blir single så nærmest snubler de inn i et nytt forhold dagen etter? Føler jeg på mange områder har "hele pakka" når det kommer til forhold, men de blir mest flørting og ikke noe mer. Mens de jentene jeg beskrev her egentlig er ganske utmattende å være med, men får seg kjæreste lett som bare det? 💔 Anonymkode: bd2c4...7c4 Dette er jo som å lese innleggene til snille menn som lurer på hvorfor kvinner heller vil ha bad boys. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger blir man bare hektet av slike mennesker tror jeg. Kjæresten min kjeder seg lett, blir lett utålmodig og lei av ting. Jeg er en håndfull, for å si det sånn, og jeg tror litt av grunnen til at vi funker er at han aldri helt vet hvor han har meg, og det gjør at han ikke blir lei. Anonymkode: 910eb...2e8 Tror det er noe i dette. Anonymkode: 27620...973 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #13 Skrevet 14. august 2020 Jeg har og uflaks i kjærlighet. Nå er jo i 40 årene, så jeg har jo hatt noen forhold som har vart litt, og alle de sier, at bedre kjæreste har de ikke hatt. Jeg har og blitt god venn med noen av mennene jeg datet, og de sier at de elsker å tilbringe tid med meg. Men det er alt for lite drama, så de kunne aldri tenke seg å være kjæresten min. Og en del av meg tror og, at mine forhold tok slutt, fordi de gikk lei. Selv om de synes jeg er fantastisk, så bare ble det litt kjedelig, det og ha det bra hele tiden. Og jeg ser jo det gå igjenn, de venninnene som lager mye drama, er vel de som alltid er i forhold og. Anonymkode: f13f4...898 2
Mona123 Skrevet 14. august 2020 #14 Skrevet 14. august 2020 Forskjellige krav til kjærestemateriale. Hadde du kunne tenke deg å være samme med disse mennene? Selv om mye av de tingene du ramser er drøye virker det for meg likevel som om noen folk "passer sammen", selv om det ikke er sunt. 2
miSs. Skrevet 14. august 2020 #15 Skrevet 14. august 2020 Hvis du vil ha kjæreste, må du ofre litt av personligheten din. Ikke vise så mye følelser konstant, være litt kompis, være litt(Jeg trenger deg i livet mitt) type, ikke la han du er interessert i føle på at du er keen på han, heller la han lure på hvor han har deg, ikke snakk for mye den første tiden, men heller ikke virke uinteressert. Ikke begynne å lage fremtidsplaner med en du nettopp har fått connection med, ta det litt som det kommer. Utseende messig; prøv å ta bedre vare på hud og hår, lukte godt, kle deg pent. Smil når det trengs, vær seriøs når det er behov for det. Plutselig sier det pang😎 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #16 Skrevet 14. august 2020 Har lurt mye selv. Fra andre siden. Kan ikke at en del kompiser finner seg i den dårlige behandlingen. Anonymkode: f510c...abb 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #17 Skrevet 14. august 2020 1 time siden, miSs. skrev: Hvis du vil ha kjæreste, må du ofre litt av personligheten din. Ikke vise så mye følelser konstant, være litt kompis, være litt(Jeg trenger deg i livet mitt) type, ikke la han du er interessert i føle på at du er keen på han, heller la han lure på hvor han har deg, ikke snakk for mye den første tiden, men heller ikke virke uinteressert. Ikke begynne å lage fremtidsplaner med en du nettopp har fått connection med, ta det litt som det kommer. Utseende messig; prøv å ta bedre vare på hud og hår, lukte godt, kle deg pent. Smil når det trengs, vær seriøs når det er behov for det. Plutselig sier det pang😎 Helt uenig. Det er nettopp disse tingene hun IKKE må. Anonymkode: 27620...973 13
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #18 Skrevet 14. august 2020 Husk at disse forholdene du beskriver IKKE er bra! Du som singel har det mye bedre enn de mennene ihvertfall. Mange kvinner er i slike destruktive forhold også. Håper du finner en kjekk kjæreste en dag ❤️ Anonymkode: 81a3f...2f7 2
miSs. Skrevet 14. august 2020 #19 Skrevet 14. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt uenig. Det er nettopp disse tingene hun IKKE må. Anonymkode: 27620...973 Hvorfor er du uenig? Og hva synes du hun burde gjøre?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #20 Skrevet 14. august 2020 1 minutt siden, miSs. skrev: Hvorfor er du uenig? Og hva synes du hun burde gjøre? Er uenig, fordi... - for det første, fordi det er min erfaring at menn sjelden faller for kvinner som ofrer personligheten sin og oppfører seg pent og pyntelig og gjør alt "rett". - for det andre, fordi det er nettopp er slike kvinner som ikke ofrer personligheten som TS beskriver i HI, som har fått seg kjæreste. - for det tredje, så er det også det de fleste rapporterer om her inne: 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke skjønne hvordan jeg er singel når så mange sære damer har fått seg bra menn😬 Anonymkode: 0cd8d...3bf 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger blir man bare hektet av slike mennesker tror jeg. Kjæresten min kjeder seg lett, blir lett utålmodig og lei av ting. Jeg er en håndfull, for å si det sånn, og jeg tror litt av grunnen til at vi funker er at han aldri helt vet hvor han har meg, og det gjør at han ikke blir lei. Anonymkode: 910eb...2e8 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har og blitt god venn med noen av mennene jeg datet, og de sier at de elsker å tilbringe tid med meg. Men det er alt for lite drama, så de kunne aldri tenke seg å være kjæresten min. Og en del av meg tror og, at mine forhold tok slutt, fordi de gikk lei. Selv om de synes jeg er fantastisk, så bare ble det litt kjedelig, det og ha det bra hele tiden. Og jeg ser jo det gå igjenn, de venninnene som lager mye drama, er vel de som alltid er i forhold og. Anonymkode: f13f4...898 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har lurt mye selv. Fra andre siden. Kan ikke at en del kompiser finner seg i den dårlige behandlingen. Anonymkode: f510c...abb Alt tyder på at det å legge bånd på personligheten er noe av det dummeste man gjør hvis man ønsker seg kjæreste. Ha heller en BRA personlighet, enn å skjule personligheten. Anonymkode: 27620...973 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå