AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Jeg liker ikke lave sofabord, men finner ingen høye jeg liker. Jeg pusler derfor med tanken på å kjøpe et litt lavere bord og finne en måte å forhøye bordbena på, men hvordan gjør jeg dette på en pen måte. Det er snakk om runde ben i eik så vanskelig å skjule noen forlengere også, Vil gjerne ha 4-5 cm ekstra. Noen gode forslag? Anonymkode: 083c2...172
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Sett det på sokkel eller let videre eller få laget ett på mål. Anonymkode: 8e6c1...6d6
Nerine_ Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 Da tror jeg nesten det er enklest å ta bilde av et bord du liker, og bestille tilsvarende hos en møbelsnekker som lager møbler etter kundens ønske. Da får du iallefall akkurat det bordet du vil🙂
newman01 Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 Woodstory på Møbelringen tror jeg har mulighet for selvbestemt høyde. Du kan også vurdere å skru av originale bordbein og kjøpe noen som er litt lenger. Ikke så vanskelig, bare litt arbeid med å behandle treverket først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå