Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg kramper/stikkinger nederst i livmor som kommer og går (Minner om menssmerter)😨 Det har holdt på noen timer nå. Jeg er i uke 13, og har ikke hatt dette tidligere i svangerskapet.. Blør ingenting.

Bør jeg avvente eller kontakte lege? Er det noe de kan gjøre uansett?🤔😣 Er litt nervøs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligamentsmerter eller bare mensmurringer. Mensmurringer er vanlig gjennom hele svangerskapet, da livmoren utvider seg og vokser. Kan også være kynnere, men det hørtes noe tidlig ut å få det, så jeg heller mer mot mensmurringer :) øker det i styrke, blir hyppigere eller du blir veldig bekymra, kontakter du legen din eller jordmoren du bruker, hvis du bruker det :) 

Anonymkode: 78db3...f17

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk det samme, ofte når jeg belastet rygg/mage med løfting osv. Jeg fikk det også tidlig i svangerskapet. Tror det var rundt uke 14 ellerno. Lege mente det var helt vanlig og at det kunne være kynnere også så tidlig i svangerskapet, og så lenge jeg ikke hadde blødninger så var det helt ufarlig. Fødte ei velskapt lita jente i juni 😊

Anonymkode: fe3d5...b0e

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar💞 Håper det er like ufarlig her😊

Skrevet

Har også kjent på det samme fra ca uke 13. Nå er jeg 14+4. Det er som en form for mensmurringer. Kjenner det av og på i nedre venstre del av magen.  Godt å høre at det er "normalt". 

Anonymkode: 1c2c6...0e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...