Pillowtalk Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 I dag fikk jeg kramper/stikkinger nederst i livmor som kommer og går (Minner om menssmerter)😨 Det har holdt på noen timer nå. Jeg er i uke 13, og har ikke hatt dette tidligere i svangerskapet.. Blør ingenting. Bør jeg avvente eller kontakte lege? Er det noe de kan gjøre uansett?🤔😣 Er litt nervøs.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Ligamentsmerter eller bare mensmurringer. Mensmurringer er vanlig gjennom hele svangerskapet, da livmoren utvider seg og vokser. Kan også være kynnere, men det hørtes noe tidlig ut å få det, så jeg heller mer mot mensmurringer øker det i styrke, blir hyppigere eller du blir veldig bekymra, kontakter du legen din eller jordmoren du bruker, hvis du bruker det Anonymkode: 78db3...f17 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 Jeg fikk det samme, ofte når jeg belastet rygg/mage med løfting osv. Jeg fikk det også tidlig i svangerskapet. Tror det var rundt uke 14 ellerno. Lege mente det var helt vanlig og at det kunne være kynnere også så tidlig i svangerskapet, og så lenge jeg ikke hadde blødninger så var det helt ufarlig. Fødte ei velskapt lita jente i juni 😊 Anonymkode: fe3d5...b0e 3
Pillowtalk Skrevet 14. august 2020 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2020 Takk for svar💞 Håper det er like ufarlig her😊
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 Har også kjent på det samme fra ca uke 13. Nå er jeg 14+4. Det er som en form for mensmurringer. Kjenner det av og på i nedre venstre del av magen. Godt å høre at det er "normalt". Anonymkode: 1c2c6...0e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå