AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Hva er deres erfaringer med dette faget? Og er bøkene gode å bruke? Anonymkode: 094f1...4d1
Gjest marie1998 Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er deres erfaringer med dette faget? Og er bøkene gode å bruke? Anonymkode: 094f1...4d1 Har hørt at bøkene ikke er så gode, men at faget er relativt lett.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 6 minutter siden, marie1998 skrev: Har hørt at bøkene ikke er så gode, men at faget er relativt lett. Har fu hørt noe mer?😊😊 Anonymkode: 094f1...4d1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 Du lærer egentlig ingenting nyttig. Første timen på NHH, og jeg lærte mer enn 1 år med økonomistyring på vgs. Faget er ganske lett da. Dersom du er god til å snakke og tenke, kommer du ganske langt! Fikk 6er i faget fordi jeg alltid oppførte meg som klassens direktør (rakk opp hånden og diskuterte mot læreren osv), skulle egentlig få 5er.. 😅 Alt du lærer i økonomistyring kan man fint lære seg hjemme på sofaen med en pc på bordet. men, interessant er det! Anonymkode: 8ba40...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du lærer egentlig ingenting nyttig. Første timen på NHH, og jeg lærte mer enn 1 år med økonomistyring på vgs. Faget er ganske lett da. Dersom du er god til å snakke og tenke, kommer du ganske langt! Fikk 6er i faget fordi jeg alltid oppførte meg som klassens direktør (rakk opp hånden og diskuterte mot læreren osv), skulle egentlig få 5er.. 😅 Alt du lærer i økonomistyring kan man fint lære seg hjemme på sofaen med en pc på bordet. men, interessant er det! Anonymkode: 8ba40...b8c Er faget så lett?😅 Det var godt å høre! Har det til neste år og kikka litt gjennom faget og forsto absolutt null😂 Men tusen takk for svaret, det fikk meg til å roe meg ned! Og var boken godt forklart? Anonymkode: 094f1...4d1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Er faget så lett?😅 Det var godt å høre! Har det til neste år og kikka litt gjennom faget og forsto absolutt null😂 Men tusen takk for svaret, det fikk meg til å roe meg ned! Og var boken godt forklart? Anonymkode: 094f1...4d1 Jada! Du kommer deg fint igjennom faget, med litt jobbing og motivasjon! Kan være litt gresk i begynnelsen, men etterhvert blir det ganske lett. Boken er helt grei. Foretrakk internettet.. men da fikk jeg kjeft av læreren 😁 Anonymkode: 8ba40...b8c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #7 Skrevet 14. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jada! Du kommer deg fint igjennom faget, med litt jobbing og motivasjon! Kan være litt gresk i begynnelsen, men etterhvert blir det ganske lett. Boken er helt grei. Foretrakk internettet.. men da fikk jeg kjeft av læreren 😁 Anonymkode: 8ba40...b8c Tusen takk! Et siste spørsmål, når du skrev at du foretrakk internettet, hvilke nettsider gikk du på eller hva gjorde du?😊😊 Anonymkode: 094f1...4d1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #8 Skrevet 14. august 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Fikk 6er i faget fordi jeg alltid oppførte meg som klassens direktør Dagens beste kommentar 😀 Anonymkode: 039ed...44c 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #9 Skrevet 14. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Tusen takk! Et siste spørsmål, når du skrev at du foretrakk internettet, hvilke nettsider gikk du på eller hva gjorde du?😊😊 Anonymkode: 094f1...4d1 Begreper osv søkte jeg bare opp på wikipedia og snl f.eks, bedre forklart. Ellers var det også mye youtube. Du finner fort ut av hva som passer best for deg! Masse lykke til. Anonymkode: 8ba40...b8c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #10 Skrevet 14. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Dagens beste kommentar 😀 Anonymkode: 039ed...44c Hehe 😅😀 Anonymkode: 8ba40...b8c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #11 Skrevet 18. august 2020 På 14.8.2020 den 22.40, AnonymBruker skrev: Begreper osv søkte jeg bare opp på wikipedia og snl f.eks, bedre forklart. Ellers var det også mye youtube. Du finner fort ut av hva som passer best for deg! Masse lykke til. Anonymkode: 8ba40...b8c Tusen takk🥰🥰 Anonymkode: 094f1...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå