Gå til innhold

FHI med gladmelding når det gjelder nasjonal oppblussing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var godt å se, og fint at noen legger ut positive nyheter også. Nå skal jeg gå ut noen timer, og så skal jeg sjekke i kveld hvor mange negative svar folk klarer å få ut av innlegget. ☺️ (Ja, er blitt litt kg-herdet dessverre). 

Anonymkode: 99c80...42f

• Liker 1
Skrevet

"Bare vent om to uker." 

• Liker 2
Skrevet

Må man gjøre narr av hverandre til stadighet? Dette er jo gode nyheter! Vi som er engstelige for viruset ønsker jo å ta feil når vi frykter denne høsten...

• Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, Den Sagnsomsuste skrev:

Må man gjøre narr av hverandre til stadighet? Dette er jo gode nyheter! Vi som er engstelige for viruset ønsker jo å ta feil når vi frykter denne høsten...

Mitt inntrykk var at myndigheten oppfordret til å være problemløsende, ikke problemsøkende. Til alle engstelige: munnbind er faktisk ikke nødvendig i en hver situasjon. Det som hjelper, er 1 meters avstand, håndvask og god hostehygiene. Enklere kan det ikke bli. Om alle overholdt dette, og sluttet å rope opp om behov for munnbind, total nedstengning osv, kunne vi alle ha et litt mer avslappet forhold til ukene som kommer.

Anonymkode: 48598...7f8

• Liker 1
Skrevet

Ja, men det kan forandre seg. 

Anonymkode: 0a62c...83f

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt inntrykk var at myndigheten oppfordret til å være problemløsende, ikke problemsøkende. Til alle engstelige: munnbind er faktisk ikke nødvendig i en hver situasjon. Det som hjelper, er 1 meters avstand, håndvask og god hostehygiene. Enklere kan det ikke bli. Om alle overholdt dette, og sluttet å rope opp om behov for munnbind, total nedstengning osv, kunne vi alle ha et litt mer avslappet forhold til ukene som kommer.

Anonymkode: 48598...7f8

Problemet mitt er at jeg jobber i bhg og KAN IKKE holde avstand. Jeg har flere titalls nærkontakter pga det. Blant annet. Så det er ikke bare bare å følge reglene 

Anonymkode: 93da1...ed5

• Opprett ny...