Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Utviklingen av koronasmitte i Norge tyder foreløpig ikke på en nasjonal oppblussing, ifølge Folkehelseinstituttet. I tillegg er R-tallet på vei ned. https://www.nettavisen.no/nyheter/fhi-med-gladmelding-nar-det-gjeldernasjonal-oppblussing/3424005421.html Endelig litt positive nyheter 🙂
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Det var godt å se, og fint at noen legger ut positive nyheter også. Nå skal jeg gå ut noen timer, og så skal jeg sjekke i kveld hvor mange negative svar folk klarer å få ut av innlegget. ☺️ (Ja, er blitt litt kg-herdet dessverre). Anonymkode: 99c80...42f 1
Den Sagnomsuste Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 Må man gjøre narr av hverandre til stadighet? Dette er jo gode nyheter! Vi som er engstelige for viruset ønsker jo å ta feil når vi frykter denne høsten... 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 16 minutter siden, Den Sagnsomsuste skrev: Må man gjøre narr av hverandre til stadighet? Dette er jo gode nyheter! Vi som er engstelige for viruset ønsker jo å ta feil når vi frykter denne høsten... Mitt inntrykk var at myndigheten oppfordret til å være problemløsende, ikke problemsøkende. Til alle engstelige: munnbind er faktisk ikke nødvendig i en hver situasjon. Det som hjelper, er 1 meters avstand, håndvask og god hostehygiene. Enklere kan det ikke bli. Om alle overholdt dette, og sluttet å rope opp om behov for munnbind, total nedstengning osv, kunne vi alle ha et litt mer avslappet forhold til ukene som kommer. Anonymkode: 48598...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 Ja, men det kan forandre seg. Anonymkode: 0a62c...83f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #7 Skrevet 14. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mitt inntrykk var at myndigheten oppfordret til å være problemløsende, ikke problemsøkende. Til alle engstelige: munnbind er faktisk ikke nødvendig i en hver situasjon. Det som hjelper, er 1 meters avstand, håndvask og god hostehygiene. Enklere kan det ikke bli. Om alle overholdt dette, og sluttet å rope opp om behov for munnbind, total nedstengning osv, kunne vi alle ha et litt mer avslappet forhold til ukene som kommer. Anonymkode: 48598...7f8 Problemet mitt er at jeg jobber i bhg og KAN IKKE holde avstand. Jeg har flere titalls nærkontakter pga det. Blant annet. Så det er ikke bare bare å følge reglene Anonymkode: 93da1...ed5
Anbefalte innlegg