Trudelutt1 Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Har akkurat hatt en fortryllende morgen, nydelig badetur og nå sitter jeg i skyggen og mauler dipp og ferske grønnsaker! Så tenkte jeg på hvor mye bra det er i livet og hvor godt vi har det så her kommer min lille liste: Livet er ikke så verst når.. ..sola skinner, det er godt og varmt ..jeg får en kald pils ..jeg får kose med dyr (valper er selvfølgelig et ekstra pluss) ..min kjære holder rundt meg ..jeg spiller spill og har det gøy vennene mine ..jeg koser meg med familien min og leker med niesen min ..jeg ser en bra fotballkamp ..maten er deilig ..jeg nyter en god film eller serie, hjemme eller på kino Og så er den million andre ting. Som at vi bor i Norge. Verdens beste land med en hundrevis av støtteordninger så jeg vet at uansett hva så kommer det til å gå bra med meg og mine. Jeg har alle muligheter åpne for meg. Jeg har kunnet gjøre hva jeg ville hele livet. Og det livet er egentlig slettes ikke så verst når man tenker seg om *jekker en iskald pils* SKÅL!!😍 4
Rumle Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 .. temperaturen går nedover etter en varmebølge. 1
SoWhat? Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 (endret) Så befriende innlegg Ts. Utrolig godt å lese en så positiv innstilling i disse tider. Er forøvrig enig i det du skriver 🙂 skål! Endret 14. august 2020 av SoWhat? 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 ....når du våkner av en pelsdott som maler inntil øret.
Rumle Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 .. når du slapper av på bryggekanten og hører bølgeskvulp og andre sommerlyder i bakgrunnen 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå