AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Er det håp om å få annen butikkjobb nå? Dette er ikke marbutikk el Anonymkode: 7dc99...e89
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Det kan du bare vite om du forsøker å søke på annen jobb. Siden du ikke skriver noe om hvorfor du ville slutte, eller hvordan forhold du har til din tidligere arbeidsgiver mtp hvor god referanse du får der, så er det litt vanskelig å svare på hvilke muligheter du har. Men ønsker deg uansett lykke til! Anonymkode: 762f9...854
moon_child Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 Hvorfor har du sluttet jobben din uten å ha fått tilbud om annen jobb? For et aller annen grunn så er det et er lettere å få jobb når man allerede har en job. Lykke til 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det håp om å få annen butikkjobb nå? Dette er ikke marbutikk el Anonymkode: 7dc99...e89 Håpløst spm. Ikke vet vi om din utdanning, erfaring og hvor du søker jobb... Anonymkode: d07c7...b9e 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 Hvorfor sa du opp? om du ikke likte jobben eller ikke trivdes , hva så? trengte du egentlig den jobben? Anonymkode: dccda...04a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 Man skal aldri si opp før man har fått ny jobb. Anonymkode: a5ed9...e8b 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #8 Skrevet 14. august 2020 Jeg sa opp grunnet pga humørsvingningene til sjefen, jobbet der i mange år og skulle etter planen ta over butikken om et par år. Jeg orket rett og slett ikke mere! Virker som om det skjedde noe oppi hodet til vedkommende for et par år siden da hn har endret væremåte ol. Hn er kynisk, snakker ovenfra og ned bla. Vi har hatt et godt forhold i mange år, men de siste par har det føltes som et skrantende ekteskap:( Har sagt jeg kunne jobbe litt ekstra og at jeg ønsket det framover, men da fikk jeg beskjed om at det skulle hn prøve å unngå. Virker som om hn skal straffe meg for at jeg sa opp. Jeg vet at jeg tidligere har vært en verdsatt ansatt som alltid er til å stole på og gjør en god jobb. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Angrer for at jeg ga fra meg muligheten til å ta over, men samtid glad for å slippe min kyniske sjef med humørsvingninger.... TS Anonymkode: 7dc99...e89
kinni Skrevet 14. august 2020 #9 Skrevet 14. august 2020 du har jo erfaring fra butikk, så regner med det ikke skal være så vanskelig å få ny jobb i butikk.
ella_b Skrevet 14. august 2020 #10 Skrevet 14. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sa opp grunnet pga humørsvingningene til sjefen, jobbet der i mange år og skulle etter planen ta over butikken om et par år. Jeg orket rett og slett ikke mere! Virker som om det skjedde noe oppi hodet til vedkommende for et par år siden da hn har endret væremåte ol. Hn er kynisk, snakker ovenfra og ned bla. Vi har hatt et godt forhold i mange år, men de siste par har det føltes som et skrantende ekteskap:( Har sagt jeg kunne jobbe litt ekstra og at jeg ønsket det framover, men da fikk jeg beskjed om at det skulle hn prøve å unngå. Virker som om hn skal straffe meg for at jeg sa opp. Jeg vet at jeg tidligere har vært en verdsatt ansatt som alltid er til å stole på og gjør en god jobb. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Angrer for at jeg ga fra meg muligheten til å ta over, men samtid glad for å slippe min kyniske sjef med humørsvingninger.... TS Anonymkode: 7dc99...e89 Straffe deg for at du sa opp ved å ikke la deg jobbe ekstra? Men du... sa jo opp? Eller gjorde du det bare på tull og uten nytt jobbtilbud, i håp at sjefen skulle endre væremåte? 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #11 Skrevet 14. august 2020 Uansett grunn med svært få unntak, så bør man aldri si opp en jobb uten fått en annen jobb! Anonymkode: f78b5...2b2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #12 Skrevet 15. august 2020 Jeg skal begynne å studere litt da, sånn at jeg skyldte på en måte på det...... men jeg må jobbe litt TS Anonymkode: 7dc99...e89
Lisa Rowe Skrevet 15. august 2020 #13 Skrevet 15. august 2020 Det er umulig for oss å si. Du har jo arbeidserfaring, og det er positivt, men vil tro at det er spesielt vanskelig å få jobb nå i disse coronatidene. Til fremtiden så er det ikke lurt å si opp en jobb før du har en ny å gå til, du vet aldri hvor lenge du ender opp som arbeidsledig mens du leter etter jobb.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #14 Skrevet 15. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Man skal aldri si opp før man har fått ny jobb. Anonymkode: a5ed9...e8b Joda, om en har andre planer enn å jobbe. Anonymkode: 5f679...fbe
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #15 Skrevet 15. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal begynne å studere litt da, sånn at jeg skyldte på en måte på det...... men jeg må jobbe litt TS Anonymkode: 7dc99...e89 Gjort er gjort, og se heller fremover. Om dere har hatt et skrantende forhold med sjefen på jobb, så tror jeg ikke at jeg ville brukt verdifull tid/ressurser på å "trygle" om å få jobben tilbake. Bruk heller tiden på å fokusere på studier og å få en annen deltidsjobb. Anonymkode: 7959e...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #16 Skrevet 15. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Angrer for at jeg ga fra meg muligheten til å ta over, men samtid glad for å slippe min kyniske sjef med humørsvingninger.... TS søk jobber andre steder. Det er ikke bra med en aggressiv sjef og sint sjef. Det kan ødlegge deg psykisk. Anonymkode: 39561...909
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå