AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Jeg trodde det var vanlig ved 12-14 uker, men jeg er 9+3 og kan kjenne livmoren godt ca halvveis opp til navlen 😊 fikk bekreftet det hos jordmor også! Dette er mitt andre barn. Hvor tidlig kjente du den? Anonymkode: 85cfe...441
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde det var vanlig ved 12-14 uker, men jeg er 9+3 og kan kjenne livmoren godt ca halvveis opp til navlen 😊 fikk bekreftet det hos jordmor også! Dette er mitt andre barn. Hvor tidlig kjente du den? Anonymkode: 85cfe...441 Hvordan kjenner du det? 😃 jeg er andregangs, 11 uker. Denne gangen med litt magefett 😄 men kjenner ikke noe tror jeg. Ekstremt oppblåst, så ubehagelig å trykke og😆 Anonymkode: 92af9...9ff
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kjenner du det? 😃 jeg er andregangs, 11 uker. Denne gangen med litt magefett 😄 men kjenner ikke noe tror jeg. Ekstremt oppblåst, så ubehagelig å trykke og😆 Anonymkode: 92af9...9ff Jeg kjenner den best om morgenen med full blære. Ligge flatt i sengen og da kjenner jeg en slags kul. Min er litt mot høyre side. Jeg kjenner forsiktig med flat hånd 😊 Anonymkode: 85cfe...441
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 Jeg klarte faktisk aldri å kjenne den :s Jeg er slank, med veldig veltrent mage (mange, mange år med kampsporttrening og styrkeløfting..). Jordmor slet også med å finne, og omtrent mishandlet meg for å finne den :s Nå er jeg i uke 13, og ingen har klart å finne den på meg ennå. Anonymkode: 475db...f0e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 Andregangs nå og jeg har kjent livmoren som en liten ballong siden uke 8 hvertfall. Nå er jeg uke 14 og kjenner den godt. Men jeg har mye kynnere så den er ofte fast/hard og lett å kjenne. Hadde det sist også. Magen synes ikke enda da... Anonymkode: 53b43...25e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 Jeg kunne kjenne den med full blære i uke 12. Vet ikke når den dukket opp, men i alle fall i uke 18. Anonymkode: c4df2...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå