AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Jeg lurer på hvorfor du som kommer fra ett annet land enn Norge valgte å bosette deg her ? 🙂 Anonymkode: c3ec4...af9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Fordi Norge trengte meg og andre som jobber i helse. Anonymkode: fa859...3c4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 Kjærligheten. Anonymkode: f7219...232
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 Valgte å bosette meg her pga de gode velferdsordninger. Hilsen amerikaner i Norge. Anonymkode: fe39b...b22
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Valgte å bosette meg her pga de gode velferdsordninger. Hilsen amerikaner i Norge. Anonymkode: fe39b...b22 velkommen! Anonymkode: d01d6...935
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 Jeg har ikke gjort det ennå, men fordi det ser ut til å være et ganske vakkert land med en lav befolkningstetthet (noe som medfører at man får mer plass og ro og som jeg generelt setter mye pris på), et klima som jeg liker bedre (jeg vil mye heller ha kulda, mørket og sånt fremfor det vi har her i syden, selv om alle synes jeg er sær for det, kanskje dere nordmenn også), der alt synes å fungere bedre av en eller annen merkelig grunn (økonomien, velferdsordningene, demokratiet, væremåte også for min del selv om de fleste her sikkert ikke ville vært enig) og det hender at jeg liker språket ganske bra også. Det er bedre for meg å rømme fra dette landet uansett. Det passer ikke meg i det hele tatt og jeg er drittlei folk her. Anonymkode: 41669...1ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå