Gå til innhold

Folk er veldig avslappet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde noen kunder i butikken i dag. Velstelte damer. Enda jeg hadde testere som jeg viste dem presterte de å heller åpne nye varer?!?! 

Anonymkode: 7072f...d5d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Litt lei av at alt skal tas i koronaforumet...

Anonymkode: 7fd8e...a8e

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Litt lei av at alt skal tas i koronaforumet...

Anonymkode: 7fd8e...a8e

Selvfølgelig er det første svaret en slik som bare vil ha likes. Hadde jeg postet det et annet sted så hadde du skrevet det samme der «dette hører hjemme i koronaforumet» 

• Liker 3
Skrevet

Men de kan da ikke bare åpne nye? Da må de jo kjøpe dem da. Det er vel en vanlig regel? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det første svaret en slik som bare vil ha likes. Hadde jeg postet det et annet sted så hadde du skrevet det samme der «dette hører hjemme i koronaforumet» 

???

• Liker 3
Skrevet
På 14.8.2020 den 12.49, solmåneogstjerner skrev:

Men de kan da ikke bare åpne nye? Da må de jo kjøpe dem da. Det er vel en vanlig regel? 

Jo de kan visst det! Hva er dette slags folk?! To damer som så oppegående ut og hvordan skal jeg som ansatt si det uten å virke sur? Altså nekte dem å åpne ? 

Skrevet
På 14.8.2020 den 11.31, AnonymBruker skrev:

Hadde noen kunder i butikken i dag. Velstelte damer. Enda jeg hadde testere som jeg viste dem presterte de å heller åpne nye varer?!?! 

Jeg skjønner ikke hvordan du mener at dette skal ligge under koronavirus-delen av forumet, men ja...det hørtes ganske irriterende ut! Du får si at de må kjøpe den om de åpner den.

Spurte du om hvorfor de åpnet nye esker?

Anonymkode: fec8d...246

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo de kan visst det! Hva er dette slags folk?! To damer som så oppegående ut og hvordan skal jeg som ansatt si det uten å virke sur? Altså nekte dem å åpne ? 

«Hvis du åpner den, må du betale for den. Det står en tester DER.»

Anonymkode: 67fcd...944

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må si det selv om du virker sur! Det er jo virkelig ikke greit. Håper varene ble kastet/gjort om til testere etterpå i det minste.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må jo bare si at hvis de åpnes så må de kjøpes. Slik er det da alltid på alle parfymerier og lignende. Om du virker sur eller ikke er vel deres problem. 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Frøkensina skrev:

Du må si det selv om du virker sur! Det er jo virkelig ikke greit. Håper varene ble kastet/gjort om til testere etterpå i det minste.

Hæ?? Kaste varer fordi folk har tatt på dem?? Gjelder vel alle slags varer det da? Hva med klær? Alle tar jo på dem, ellers er det som regel umulig å se dem siden de henger inneklemt på et stativ. Prøver dem gjør folk også. Skal hele varebeholdningen til H&M gå i søpla etter endt dag?

Anonymkode: 6e6e9...218

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæ?? Kaste varer fordi folk har tatt på dem?? Gjelder vel alle slags varer det da? Hva med klær? Alle tar jo på dem, ellers er det som regel umulig å se dem siden de henger inneklemt på et stativ. Prøver dem gjør folk også. Skal hele varebeholdningen til H&M gå i søpla etter endt dag?

Forsto det slik at dette er kosmetikk. (Mulig jeg tar feil). Da skal man selvsagt ikke selge produktet som noen har hatt fingrene oppi. Corona eller ei. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Forsto det slik at dette er kosmetikk. (Mulig jeg tar feil). Da skal man selvsagt ikke selge produktet som noen har hatt fingrene oppi. Corona eller ei. 

Ja det var sånn jeg forstod det også.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du kjøpe kosmetikk som andre har prøvd før deg? 

Anonymkode: 07c27...d6d

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du kjøpe kosmetikk som andre har prøvd før deg? 

Sto ikke noe om hva de pakningene de åpnet inneholdt. Kosmetikk altså? Hva slags? Sto heller ikke noe om at de hadde prøvd innholdet, hva nå det innebærer, det spørs vel hva det var. Forskjell på en parfymeflaske og en leppestift.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sto ikke noe om hva de pakningene de åpnet inneholdt. Kosmetikk altså? Hva slags? Sto heller ikke noe om at de hadde prøvd innholdet, hva nå det innebærer, det spørs vel hva det var. Forskjell på en parfymeflaske og en leppestift.

Hvor er det ellers det finnes tester i butikkene? Jeg kommer ikke på noen andre steder enn parfymeri.

Det er ingen grunn til å åpne pakker når man har tester på parfymeri. Åpner du forpakninger i butikkene?

• Opprett ny...