Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Satt og hørte på podcasten til Synnøve og Vanessa, og hørte plutselig Synnøve fortelle noe av det flaueste jeg har hørt på lenge. Hun fortalte om sin "sylskarpe" venninne som hadde stoppet en fyr på gaten som gikk og røykte en joint, og sagt "Tro meg, dette kommer du til å angre på om noen år, når du sitter med heroinsprøyten i armen". Deretter går hun videre til å beskrive hvordan venninnen med denne setningen hadde "parkert" ham, og at han da skjønte at han "ble arrestert på ordentlig". Jeg måtte bare skru av. 

Jeg vet ikke hva som er verst; at hun beskriver en som sier noe SÅ idiotisk som "sylskarp", eller at hun gjenforteller det til et stort publikum, tydelig stolt av sin venninne. 

Er seriøst folk i 40-årene SÅ lite belyst når det gjelder rusmidler? 

Endret av salinger
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er folk i 40-årene en homogen gruppe?

• Liker 3
Skrevet

hehe :) jeg er fast lytter av den podcasten, og liker de godt, men akkurat den historien der reagerte jeg på også 😅 

• Liker 2
Skrevet

Orker ikke høre på de to kaklekjerringene der, jeg hører heller på podkaster med innhold og mening. Hysteriske kvinnefolk som bare sitter og sladrer er ikke spesielt interessant.

Eksempelet du nevner bekrefter at jeg har tatt riktig avgjørelse, hvorfor gidde å høre på hva disse to sitter og pjatter om mellom seg?

Han som røyka jointen har kanskje slutta å røyke, men bare fordi tilgangen på hasj har blitt så dårlig pga Corona. Når tilgangen blir bedre så tar han seg nok en velfortjent blås igjen. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg synes de dessverre har tapt seg litt nå. Siste var utrolig kjedelig. 

Skrevet

Latterlig å gå bort til noen og si noe slikt.

Hører forøvrig ikke på podkast, synes de fleste snakker bare shit.

Anonymkode: c96ea...b25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...