AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Hva er egentlig mest sikkert? Jeg har gått rundt med mye plager som tyder på graviditet, men får aldri positive tester.. Er IKKE prøver, så er ikke innbilt. Tok blodprøve hos legen i dag, hadde jeg vært gravid ville jeg vært noen uker på vei. avføringsprøve: Noen som har tatt før? Jeg gruer meg så til dette.. Hvordan er det?😩 Anonymkode: 1caf4...476
spinnwild Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 Trur urintest er oppmot 99% trygg, men blod kanskje er mer som 100%... Legen min tar ikke blod for å konstatere graviditet, kun urintest, og da er hjemmetester like trygge som de de bruker. Avføringsprøve er litt ekkelt men ikke noe annet... Virker som legen din leter etter andre årsaker enn graviditet, mye som kan gi "graviditetssymptomer". Kan man spørre hva slags symptomer du har?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 3 minutter siden, spinnwild skrev: Trur urintest er oppmot 99% trygg, men blod kanskje er mer som 100%... Legen min tar ikke blod for å konstatere graviditet, kun urintest, og da er hjemmetester like trygge som de de bruker. Avføringsprøve er litt ekkelt men ikke noe annet... Virker som legen din leter etter andre årsaker enn graviditet, mye som kan gi "graviditetssymptomer". Kan man spørre hva slags symptomer du har? Tusen takk for svar! Veldig forsinket mens(Og ikke smerter), med lite blod. Har egentlig veldig stabil og fin syklus - med MYE blod og smerter.. må ofte tisse.. VELDIG mye kvalm til tider. trøtt humørsvingninger veldig mye murringer i magen. masse utflod, ikke hatt det slik før. Anonymkode: 1caf4...476
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Veldig forsinket mens(Og ikke smerter), med lite blod. Har egentlig veldig stabil og fin syklus - med MYE blod og smerter.. må ofte tisse.. VELDIG mye kvalm til tider. trøtt humørsvingninger veldig mye murringer i magen. masse utflod, ikke hatt det slik før. Anonymkode: 1caf4...476 Skulle også hatt mens for flere dager siden, men ingen tegn til at den skal komme denne gangen.. Anonymkode: 1caf4...476
spinnwild Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 Ja d var jo ganske typiske gravidplager. Men de er jo påvirket av hormoner osv som kan påvirkes av andre ting enn bare graviditet. Har du vært hos gynekolog? Jeg hadde det lignende da livmoren min var full av muskelknuter...
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #7 Skrevet 14. august 2020 22 minutter siden, spinnwild skrev: Ja d var jo ganske typiske gravidplager. Men de er jo påvirket av hormoner osv som kan påvirkes av andre ting enn bare graviditet. Har du vært hos gynekolog? Jeg hadde det lignende da livmoren min var full av muskelknuter... Har ikke vært hos gynekolog på ca et år.. Vet ikke om jeg blir sendt videre nå.. Veldig vondt og gå rundt slik.. Anonymkode: 1caf4...476
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #9 Skrevet 14. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: . Anonymkode: 1caf4...476 Ingen er interessert. Du er ikke gravid. Anonymkode: d6bf8...d9f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #10 Skrevet 14. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen er interessert. Du er ikke gravid. Anonymkode: d6bf8...d9f Er heller ikke interessert i den tragiske kommentaren din, den kunne du spart deg for Det vet du jo forressten ingen ting om. Anonymkode: 1caf4...476
spinnwild Skrevet 14. august 2020 #11 Skrevet 14. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ikke vært hos gynekolog på ca et år.. Vet ikke om jeg blir sendt videre nå.. Veldig vondt og gå rundt slik.. Anonymkode: 1caf4...476 Håper dere finner et svar på dette. Ille nok å ikke ha det bra, verre når man ikke vet hvorfor 🤞 lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå