AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Hvordan takler man svigerforeldre som fryser en ut? Det er tydelig at jeg er uønsket. Samtidig klager de over at de nå har mindre kontakt med barnebarnet sitt, men nekter å omgås eller i det hele tatt møte meg. Kjæresten min har levd et liv der han "lystrer" foreldrene, og mener jeg bør gjøre det samme. Men jeg kan ikke endre meg for å aksepteres når det er så lite respekt eller vennlighet tilbake. Noen som har råd? Anonymkode: a690a...01d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Man skal ikke endre seg til noen man ikke er for å bli akseptert av andre. Såfremt man ikke oppfører seg dårlig selv. Har du snakket med dem om det? Noen mener de kan styre over andre uansett hvem det er. Synes det er bra at du viser dem at det ikke kan gjøres med deg. Har selv en svigermor som er sur eller blid alt etter som hva som går i hennes favør. Hun skal ha alt sånn hun vil ha det og er sur hvis andre har noe hun ikke har. Veldig slitsomt å forholde seg til slike og jeg har bestemt meg for å holde meg litt unna. Merker at hun begynner å bli småsur og kjefte på barnebarna også. Ikke særlig hyggelig. Anonymkode: 4f276...2f3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Jeg bare valgte å ignorere de. Deres tap tenker jeg. Svigermor behandlet meg som luft bokstaveligtalt. Likedan med babyen vår. Mannen gjorde ikke noe med det. Jeg sendte mannen på besøk med ungene. Jeg holdte meg hjemme. Beste for alle. Anonymkode: 66057...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå