Gå til innhold

Hvor tidlig ta silikonpupper etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått mitt siste barn og da var alltid planen å endelig fylle opp. Hvor tidlig etter kan man ta det?

Anonymkode: efee7...1bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fått mitt siste barn og da var alltid planen å endelig fylle opp. Hvor tidlig etter kan man ta det?

Du bør vel i hvert fall vente til du ser hvordan brystene dine faktisk blir før du skal gjøre noe med dem...

Endret av Teatrica
Skrivefeil...
  • Liker 1
Skrevet

Du bør vente til et par år etter at du er ferdig å amme.

Anonymkode: 8743d...ade

• Liker 2
Skrevet

Sånn jeg opplever det så er brystene slik de vil fortsette å være ca et år etter jeg sluttet å amme. Har jo forandret seg etter hvert svangerskap men tror ikke de forandrer seg noe mer nå som det er gått nesten et år siden ammeslutt. Så jeg ville ventet ca et år slik at du får best resultat, og evt se om du kan være fornøyd med de sånn som de blir. 

Skrevet
6 timer siden, Teatrica skrev:

Du bør vel i hvert fall vente til du ser hvordan brystene dine faktisk blir før du skal gjøre noe med dem...

De er som før, jeg har ikke ammet. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør vente til et par år etter at du er ferdig å amme.

Anonymkode: 8743d...ade

Har ikke ammet. 

Skrevet
3 minutter siden, Blingblingtahei skrev:

Sånn jeg opplever det så er brystene slik de vil fortsette å være ca et år etter jeg sluttet å amme. Har jo forandret seg etter hvert svangerskap men tror ikke de forandrer seg noe mer nå som det er gått nesten et år siden ammeslutt. Så jeg ville ventet ca et år slik at du får best resultat, og evt se om du kan være fornøyd med de sånn som de blir. 

På nett nå så jeg at det sto 3 mnd, så da er jo det greit 😊 passer fint å ta det på vinterstid. 

Skrevet

Bare tenk på at du ikke kan bære babyen din den første tiden. 

Anonymkode: 22e46...765

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tenk på at du ikke kan bære babyen din den første tiden. 

Anonymkode: 22e46...765

Ta det oppunder ferien til jul da så pappan er hjemme. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Haster det veldig? for jeg ville vente litt. Rett og slett pga formen din, og det at du har en baby. Hvis du blir helt slått ut etter operasjonen, og det i to uker, så blir det veldig kjedelig. :( 

Anonymkode: 1140e...3f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...