Gå til innhold

Har flere det slik som meg!?!?!?!?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Jeg er en jente på 20 - 30 år... Et sted mellom der...

Er kjempe glad i sex, og nyter livet med mannen min.... Men jeg er også en person som kan være litt Nasty, og lurer på om jeg er den eneste, eller om det er flere som meg????

Jeg har ett perfekt sexliv, og jeg både gir og får tilbake, jeg er ikke den som ligger på lat siden og tar i mot... for og si det sånn...

Jeg er en normal jente, men normalt utseende, ikke stygg men ikke fru. Deilig heller.... 170lang og 65kg.... akkurat passe...

Jeg har hatt en elsker på si i over 7år nå, vi møtes ikke ofte men en gang i blant..

Og det er god, deilig, hard og litt røff&tøff sex.... ikke sm og den slags...

Jeg og mannen min har ikke vært sammen så lenge, jeg møtte Herr X, i mitt tidligere forhold som er avsluttet...

Jeg tok Iniativet og spurte om Herr X likte One night stand... Og herr X sa ja....

Den gang var det ment som En one night affære, men siden den gang har det bare litt mer...... jeg klarer ikke å avslutte heller, har prøvd flere ganger, men nei. går ikke!!

Altså, ikke se på meg som et udyr.... Jeg elsker min kjære...

så absolutt jeg gjør... Men inne mellom, må jeg bare ha litt fersk blod i årene....

Er det flere som har det slik, eller jeg bare den eneste!!!!!

er det noen som liker og teste litt utenom også!!! :sjenert:

Hilsen Ally Mcbeal....

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Desverre så tror jeg nok ikke du er den eneste.

Skrevet
Desverre så tror jeg nok ikke du er den eneste.

nei... Desverre

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Jeg tror du er en av ytterst ytterst få, og jeg synes veldig synd på mannen din. Han fortjener bedre enn deg.

Gjest Guest
Skrevet

Ja,det finnes flere like PATETISKE mennesker som deg der ute.

Synes veldig synd på han du er sammen med, du fortjener han ikke.

Ha en fin kveld.

Gjest Ananas
Skrevet

Jeg vil tippe at hvis du og mannen din forandrer på sekusalvanene deres slik at du kan få oppfylt flere behov av han, så kan det bli lettere for deg å slutte å være utro.

"Klarer ikke", pfft! Jeg tror uansett du bare ikke vil nok, at du innerst inne synes det du gjør er ok.

Gjest Guest
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det.. Jeg har et forhold til en gift mann, jeg er i forhold selv... Og jeg klarer virkelig ikke å gi opp forholdet mitt til denne gifte mann.. Så umoralsk og jadajadajada... Jeg forstår deg hvertfall...

Gjest Rotterats
Skrevet

Beklageligvis er det flere som deg, og som ikke forstår at singelivet egentlig er det beste for den type menneske. Syns meget synd på partneren til dere som er utro, for respekt for han/henne har dere ikke. Å si at dere elsker han/henne, blir rett og slett patetisk. For den dere elsker, er bare dere selv.

Hva ville du gjort, om det var partneren din som gjorde dette mot deg? Syns du det hadde vært helt greit, bør du kanskje la partneren din få velge om det er greit for han/henne også

Skrevet

du er helt sikkert ikke alene, men det gjør ikke det du gjør til en ok ting uansett.

det går fint an å være litt nasty, litt frekk, like litt røff&tøff sex uten å være utro mot en person som tror du er trofast og kun for ham.

at du ikke klarer er en unnskyldning, hadde du forstått at det ikke egentlig er ett valg, men noe du MÅ! så hadde du klart.

men når man hele tiden "unnskylder" seg med at man ikke klarer, fortsetter å finne grunner til seg selv for hvorfor man bare må fortsette å være en dritt, så vil du aldri klare det, fordi du ikke er seriøs nok i det forholdet du er i!

du kan si du elsker din mann så mye du vil, hadde du vært seriøs i forhold til ham, så hadde du klart å slutte å være utro. å si noe annet er å lure seg selv, selv om det tydeligvis er fryktelig vanskelig å se.

hadde du akseptert at mannen din var utro?

hadde det vært ok, dersom han var det fordi han ikke klarte å la være?

hvordan ville det føles å bli bedratt av en som påstod å være glad i deg? hadde du trodd på at han var glad nok i deg dersom han ikke klarte å holde seg bare til deg?

som sagt, du er helt sikkert ikke alene, men det du gjør viser likevel fryktelig dårlige sider av deg selv.

voks opp og ta ansvar.

Skrevet

Blir det mer riktig å leve som du gjør etter å ha skrevet om det her? Får du mer motivasjon til å slutte med å være utro?

Jeg forundrer meg over disse stadige innleggene om at man er utro. Jeg forstår rett og slett ikke motivasjonen bak dem, og det ville vært spennende å lese hvilke tanker trådstarter gjør seg rundt sine egne grunner til å skrive om utroskapen.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Blir det mer riktig å leve som du gjør etter å ha skrevet om det her? Får du mer motivasjon til å slutte med å være utro?

Jeg forundrer meg over disse stadige innleggene om at man er utro. Jeg forstår rett og slett ikke motivasjonen bak dem, og det ville vært spennende å lese hvilke tanker trådstarter gjør seg rundt sine egne grunner til å skrive om utroskapen.

Det har jeg også lurt på. Hva vil folk med å skrive at de er utro?

Gjest Guest
Skrevet

Jeg må si dessverre ja, det finnes noen menn og kvinner der ute i faste forhold som tenker og gjør som deg. :frustrert:

Det er veldig beklagelig, men sånn er det. Vi andre som er trofaste får bare være glade for at vi også lever etter moral og vilje, ikke bare etter frie lyster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...